Kateus

Vierailija

Minä olen kateellinen...
Se mikä on toisella, on minulta pois...
toisilla on isompi eläke, kyllä ketuttaa....etenkin johtajatason eläkkeet...

Jotkut saa leskeneläkettä, milloinkas minä saan, kun ei ole ollut aviotakaan..?
Toiset jaksaa valvoa illalla ja ovat energisiä aamulla, kyllä käy kateeksi.....

Miksen minä koskaan pääse ulkomaille, kyllä olen kade....
Naapurin pihaan paistaa aurinko enemmän kuin minun pihaani, kyllä ketuttaa!
Siellä kasvaa kukatkin paremmin..enpä siis viitsi laittaa
omaan pihaan mitäään kasvamaan....

"Masentaja Asentaja "

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Tuntuu että on tarvetta ketutus/kateus keskusteluun,kevään tullessa padot murtuvat!Pura kaikki kateus/ketutus ennen kuin on liian myöhäistä.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Ja toisilla on paksummat hiukset kuin minulla....ketuttaa.
Toiset voi käyttää huulipunaa, minun huuleni eivät kestä....ketuttaa.
Toisilla on sievä nilkka, minulla paksu pökkelö.....ketuttaa.
On se niiinn väärin..... ;)

Vierailija
kirsikankukka55

Ja toisilla on paksummat hiukset kuin minulla....ketuttaa.
Toiset voi käyttää huulipunaa, minun huuleni eivät kestä....ketuttaa.
Toisilla on sievä nilkka, minulla paksu pökkelö.....ketuttaa.
On se niiinn väärin..... ;)

Kaikkia ei tarvitse miellyttää. Pois meistä varsinkin sellainen ajattelu.
Minä en ole koskaan kadehtinut ketään, enkä arvatenkaan aloita vanhoilla päivilläni.
Se ei mitenkään jalosta meidän luonnettamme. Ihmisellä on monenlaisia kiusauksia, joihin voi sortua.
Taistelemme!

Vierailija

Hienoa olla hieman tyhmä, niin ei ymmärrä kadehtia ketään. Olen onnellinen ihminen niin ei ole edes tarvetta kadehtimiseen.

Vierailija

Mut sitä lekeneläkettä en ymmärrä, jotta kun toinen viereltä kuolee niin siitä vierustoveri hyötyy rahallisesti. Naapurin ukko läksi vieraan akan matkaan vaan eipä tule mitään ylimääräistä tukirahaa vaikka vaimo jäi lasten kanssa rannalle ruikuttaan.

Vierailija

Etkö itse ole avioliitossa, että voisit ehkä saada leskeneläkettä? Kyllähän silloin käy kateeksi.

Vierailija

Ystäväni kadehtii avioliittoani ja läheisiä suhteita lapsiini sanoen: hyvähän sun on kun ei tarvi olla yksin.
Minä kadehdin häntä, kun on oma vapaus. En kyllä kadehdi hänen ahnetta miniäänsä, enkä lapsiaan ja lapsenlapsia, jotka auttavat vain hyötyäkseen jotain.

Vierailija

Tuskimpa täällä kukaan tosissaan mitään sanoo tai kirjottaa.

Siitä huolimatta , minulla käy kateeksi ne ihmiset jotka osaavat laulaa ja soittaa jotain instrumenttiä.

Minua kyllä säälittää naapurin rehvastelu isolla autolla, eihän se mahdu edes talliin vaan on yöt ja päivät pihalla, se auto nimittäin.

Vierailija

Kyllä se kateus on meissä suomalaisissa syvällä,itse olen sen kokenut.Kun joku aika sitten ostin uuden bmw 3:n ja olin saapikkaissa ja nahka-asussa lähdössä töihin ei naapuri puhunut sanakaan kun tuli vastaan,vielä viime vuonna ajoin vanhemmalla volvolla:D:D t.Kokoomusnainen käärmeennahka-asussa:D:D:D

Vierailija

Aivan turha olla kateellinen kenellekään mistään. Eräs hautaustoimistossa työskentelevä tuttavani sanoi kerran, että samanlaiseen palttooseen ne kaikki puetaan, olipa herra tai narri.

En tiedä, onko nykyisin erilaisia "käärinliinoja". Arkut tai uurnat ovat kai vähän erilaisia, mutta eivätpä niiden kätköissä olijat taida tietää, mitä on ympärillä. Ja ihan sama silloin, millaisella autolla on ajanut ja mitä päällään pitänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat