Sivut

Kommentit (16)

Mustis2
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Mitenkä näissä kuvagallerioissa äänestetään niillä tähdillä, olen seurannut, ja minusta näyttää että itseäänki voi käydä äänestelemässä ja toista tiputtaa vastaavasti, onko se niin vai miten?

Vierailija

En minäkään oikein ymmärä miten tämä äänestystaktiikka esim.käsityögalleriassa toimii. Siis kaikki työthän siellä ovat aivan ihastuttavan mahtavia, mutta sitten kuitenkin jotkut luomukset (minun mielestäni) ovat suorastaan fantastisen ihania. päänvaivaa tuottaakin se, että nämä viimeksimainitut saavat (taas minun mielestäni) tasoonsa nähden liian vähän niitä tähtösiä, ja tietysti vastaavasti myös toisinpäin. Voisiko todellakin joku ystävällisesti opastaa
että miten niitä "bongoja" oikein vähennetään, lisääminen kyllä onnistuu. Ja saako sama henkilö käyttää äänioikeuttaan miten monta kertaa hyvänsä?

Vierailija

Niin ja onko siellä joku määrätty aika milloin "kisa" päättyy. Mutta jos todella voi itseään äänestää, ja niin usein kun kehtaa, vähän outo,, olen käynyt monta kertaa laittamassa yhdelle hienolle virkkaus työlle täydet pisteet, eikä aikaakaan kun joku käy tiputtamassa sen. en ymmärrä systeemiä.

Vierailija

Lainaus:

Niin ja onko siellä joku määrätty aika milloin "kisa" päättyy. Mutta jos todella voi itseään äänestää, ja niin usein kun kehtaa, vähän outo,, olen käynyt monta kertaa laittamassa yhdelle hienolle virkkaus työlle täydet pisteet, eikä aikaakaan kun joku käy tiputtamassa sen. en ymmärrä systeemiä.

Miten joku voi tiputtaa toisen antamat pisteet ja miksi itseään voi äänestää montakertaa?
Jos näin on, niin tolkutonta hommaa.

Vierailija

Ei kukaan toisen antamia pisteitä vähennä, vaan antaa sen pistemäärän minkä itse haluaa antaa. Näin tähtimäärä alenee tai lisääntyy.

Minäkin laitoin pari kuvaa jotka olivat ilman pisteitä jonkin aikaa. Sitten huomasin, että joku oli räväyttänyt taydet viisi pistettä molempiin. Ne eivät olleet viiden tähden arvoisia minunkaan mielestäni ja onneksi joku olikin jo alentanut pisteet kohtuullisiksi. En tiedä olisinko itse voinut äänestää. En väitä, että systeemi olisi hyvä. Parenpi olisi kun ei äänestettäisi ollenkaan. Ei tee mieli laittaa sinne kuvia lisää.

Vierailija

Olisihan noita kuvia kiva laittaa gallerioihin kun toimitus lopettaisi tuon äänestämissysteemin! Miksi pitää senkin olla kilpailemista?

Vierailija

Saman kuvan äänestäminen monta kertaa peräkkäin onnistuu, ja moni tätä käyttääkin hyväkseen. Omia kuvia äänestetään täysillä pisteillä, muiden kuville annetaan huonot pisteet.

Vierailija

Eihän tällaisessa kilpailussa ole mitään järkeä, röyhkeät itsensä äänestäjät voittavat
takuuvarmasti ja ne jotka sen palkinnon oikeasti ansaitsisivat jäävät nuoleman näppejään,
lisäksi saavat vielä pahan mielen.. paitsi jos toimitus diskaisi kaikki samasta ip-osoitteesta tulevat äänet..

Vierailija

Lainaus:

Eihän tällaisessa kilpailussa ole mitään järkeä, röyhkeät itsensä äänestäjät voittavat
takuuvarmasti ja ne jotka sen palkinnon oikeasti ansaitsisivat jäävät nuoleman näppejään,
lisäksi saavat vielä pahan mielen.. paitsi jos toimitus diskaisi kaikki samasta ip-osoitteesta tulevat äänet..

Silloin esim. kirjston koneelta tulevat äänetkö diskattaisiin?
kaikilla ihmisillähän ei ole omaa tietsikkaa,
jolla käydä netissä,
vaan käy pankkiasiatkin hoitamassa kirjaston koneella
ja lukee sähköpostin samalla.
Samalta koneelta voi monikin ERI ihminen äänestää, huom!

Nyt sitten kaikki röyhkeät itsensä äänestäjät ajavat oman ja lähikaupunkien kirjastot
ja nettikahvilat läpi ja käyvät äänestämässä itseään, hihi-hiih....
Lisäksi röyhkeästi änkeevät sukulaisten ja tuttavien koneille ?

onpas ne kauheita ;D

Vierailija

Niin se menee että itseään voi äänestää, ja niin paljon kuin kehtaa,, olen yrittänyt antaa pisteitä yhdelle kauniille isotöiselle työlle, mutta se tiputetaan aina yhdellä tähdellä alemmas nuitten muutaman,, huomaatte kyllä mitkä siellä on omassa äänestyksessä... minullakin on siellä työ, se ei olekkaan kaunein, niinkuin kisassa etsitään, mutta hauska on katsella hienoja töitä, kiitos vaan muillekin lähettäjille.. ei se palkinto vaan se reilu peli.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tietty tuosta äänestyksestä voi olla montaa mieltä, mutta minusta on silti hienoa, että monet laittavat kuviaan ja käsitöitään ja muita juttujaan kuvagallerioihin. Niitä on mukava käydä katsomassa. Hienoja käsitöitä ja valokuvia eri asioista

Vierailija

MInusta ET runo netissä on parenpi / helponpi toiminto pystyy antamaan yhden pisteen - tai + Sielläkin toki voi äänestää itseää. palkintoja siinä ei jaeta, joka on ihan hyvä, Ainako pitäisi kilpaila ja onhan noita kilpailuja jo ihan tarpeeksi asti.Minusta ainakin on kiva nähdä mitä toitset tuumaa runoistani Olisi kyllä mukavaa että joskus antaisivat myös palautettakin. Siinä on myös hyvin selvästi kohta missä voi kommentoida / keskustella runosta. Pari ainoastaan ei auennut,mutta pistin samaisen toisen runon jatkoksi mielipiteeni. Itse toivoisin selvenpiä ohjeita jo lehdeltä suoraan. kun ei kaikki ole niin tietokone neroja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat