Kommentit (6)

Vierailija

Minä aivan hämmennyin, omista tunteistani, joita tuo teksti ja tunnelma aiheutti. Ymmärrän, paljon kokeneena, saman kaltaista, kuin tuo runon henkilö. Ihmisen ikävä toisen luo, se on ja pysyy, myös sanoilla selittämätö kaipuu jonnekin! Vaikka ikää ja vuosi olisi miten paljon tahansa. Ihanasti kirjoitettu.v.

Vierailija

Minun täytyi oikein moneen kertaan lukea uudelleen tuo runo, lauseet oli kuin kuin koottu minun aiemmista runoistani?

Vierailija

Lainaus:

Minun täytyi oikein moneen kertaan lukea uudelleen tuo runo, lauseet oli kuin kuin koottu minun aiemmista runoistani?

Miten olisi - Valokki - jos kommentoisit?

Vierailija

Mikähän runo on kyseessä? Olisi kiva lukea.
Olen näillä sivuilla uusi. Runoja olen lukenut pikkutytöstä asti.
Monia sanoja niissä on ollut. Itse en tiedä päivätajunnassa vastaavaa lukeneeni.
Tämä "pulpahteli" pintaan pikavauhtia yhtenä yönä tässä flunsaa potiessa, on aikaa ajatella.
Monellakin voi olla samanlaisia ajatuksia, onneksi niitä ei voi patentoida !
Tästä voi joku vapaasti jatkaa, itse tunnen siinä "tuurekilpeläläisen" poljennon,
olisi hauska jos joku keksisi siihen sävelen. (huom. en vertaa itseäni Tuureen sanoittajana,
ettei joku pahastu:)

Vierailija
Valokki

Mikähän runo on kyseessä? Olisi kiva lukea.
Olen näillä sivuilla uusi. Runoja olen lukenut pikkutytöstä asti.
Monia sanoja niissä on ollut. Itse en tiedä päivätajunnassa vastaavaa lukeneeni.
Tämä "pulpahteli" pintaan pikavauhtia yhtenä yönä tässä flunsaa potiessa, on aikaa ajatella.
Monellakin voi olla samanlaisia ajatuksia, onneksi niitä ei voi patentoida !
Tästä voi joku vapaasti jatkaa, itse tunnen siinä "tuurekilpeläläisen" poljennon,
olisi hauska jos joku keksisi siihen sävelen. (huom. en vertaa itseäni Tuureen sanoittajana,
ettei joku pahastu:)

Rannalla runoasi lukiessani runo-sivulta, allekirjoituksena nimimerkki Valokki- se tuntui niin omalta, eleteyltä, kuin olisin itse kirjoittanut. Kirjoittelen ns. pöytälaatikkoon, nyt tänä syksynä on ollut tun- tumaa, että kehitystäkin vielä tapahtuu. Levossa ollessani minäkin olen huomannut, että jokin ajatus, yhtäkkiä vaatiikin sanoja ja sitten vain vihko esille ja muistiin.Kiitos sinulle kun vastasit!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat