etova ja oksettava olo

Vierailija

heippa ! kysyisin mistä johtuu tällainen hyvin etova/oksettava olo .. en ole raskaana. olen 18 vuotias ja yleensä tämä huonovointisuus tulee ollessani koulun asuntolassa jossa siis vietän arjet. olisiko tähän mitään parannusta ? suositteletko jotain esim. ruoka-ainetta ? minulla on myöskin oksentamispelko joten .. en yhtään tiedä mitä tehdä.

Kommentit (12)

Vierailija

Hei!

Vieläkö etoo? Koitapa vaikka luonnonjourttia jossa on Asidofilues + Bifidus yviä bakteereja ja laktoosittomana. Ja lakkaat jännittämästä ja lähdet päivittäin rentouttavalle kvelylenkille raikkaaseen luontoon.

Toivon sinulle parempaa oloa ...äityli

Vierailija

Kantsii ylipukeutua  eli lämpimästi  ja sitten ikkunaa auki  ja raikasta ilmaa.

Nuo asuntolat on yleensä huonosti tehty  sekä huonosti hoidettu.

Vierailija

Jos aloittaja on oikeasti nuori opiskelija, kaiketi hän kykenee opinnoilla käymään eikä vain asuntolassa aikaa viettämään? Oppilaitoksessa on terveydenhoitaja jonka juttusilla kannattaisi käydä.

Olen pyytänyt ylläpitoa siirtämään Oma lääkärin kysymyspalstalle aloitusviestin, koska sinne se paremmin kuuluu. Josko yleensä nuoret täältä eläkeläisjutuista ihan oikeasti kysyvät asioitaan.

Nimim. realisti-vanhempi jolla kokemusta omista opiskelijanuorista

NetToktor

Hyvä asuntolassa arjet viettävä.

No mutta tämähän on selvä tapaus. Olet pantannut jostain syystä pahentunutta ilmaa sisällesi. Ehtottomasti.

Havartin yliopistossa opiskellessani perehdyin juuri kertomaasi vaivaan löytäen siihen parannuskeinon ilman mitään lääkitystä tai ruokavalion vaihtamista.

Nimittäin, kun koehenkilö meni asuntolassa avonaisen ikkunan eteen sammuttaen ensin kaikki mahdolliset räjähdysvaaran aiheuttavat tulen lähteet (esim. kynttilät)  tarkistaen huolellisesti, ettei ikkunan takana ollut ketään päästi pahentuneen ilman sisältään niin vaiva oli sillä korjattu. Samaa suosittelen sinulle.

ps. Toimenpiteen aikana asunnon ilmanlaatu kärsii hetkellisesti, varsinkin pitkäkestoisen pahentuneen ilmanlaskun aikana muuttuu  jopa kriittiseksi, mutta palautuu  yleensä normaaliksi puolen tunnin kuluessa.

Vanhempi tutkija.

Vierailija

Jos on ärtyneen suolen oireyhtymä, niin etova, suorastaan kuvottava olo voi kestää viikosta kuukausiin, ja sitten on vaihtelevast helpompia jaksoja. Katsoppa netistä ärtynyt suoli. Yleinen mutta todella kuvottava sairaus....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
heippa ! kysyisin mistä johtuu tällainen hyvin etova/oksettava olo .. en ole raskaana. olen 18 vuotias ja yleensä tämä huonovointisuus tulee ollessani koulun asuntolassa jossa siis vietän arjet. olisiko tähän mitään parannusta ? suositteletko jotain esim. ruoka-ainetta ? minulla on myöskin oksentamispelko joten .. en yhtään tiedä mitä tehdä.

Narutusta alusta loppuun. Ja taas kerran - jotkut menivät lankaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitpä sillä on väliä jos noin vaikka olisikin! Voi sitä keskustella vaikka aidanseipäästä, mutta ihmisestä keskustelu on aina kehittäävmpää. 

Vierailija

NetToktor kirjoitti:
Hyvä asuntolassa arjet viettävä.

No mutta tämähän on selvä tapaus. Olet pantannut jostain syystä pahentunutta ilmaa sisällesi. Ehtottomasti.

Havartin yliopistossa opiskellessani perehdyin juuri kertomaasi vaivaan löytäen siihen parannuskeinon ilman mitään lääkitystä tai ruokavalion vaihtamista.

Nimittäin, kun koehenkilö meni asuntolassa avonaisen ikkunan eteen sammuttaen ensin kaikki mahdolliset räjähdysvaaran aiheuttavat tulen lähteet (esim. kynttilät)  tarkistaen huolellisesti, ettei ikkunan takana ollut ketään päästi pahentuneen ilman sisältään niin vaiva oli sillä korjattu. Samaa suosittelen sinulle.

ps. Toimenpiteen aikana asunnon ilmanlaatu kärsii hetkellisesti, varsinkin pitkäkestoisen pahentuneen ilmanlaskun aikana muuttuu  jopa kriittiseksi, mutta palautuu  yleensä normaaliksi puolen tunnin kuluessa.

Vanhempi tutkija.

Totta on! Hyvin hoksaa fiksu lukija ja ymmärtää, että ohjeet on sitä -H.vartisa opiskeltua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, en minä ainakaan lentänyt lankaan vaan kun eivät lukitse tai poista tätä pilaketjua vaikka miten pyytäisi. Moderaattori meni lankaan tai sitten on vaan hyväuskoinen. No, mitä tuosta.

Vierailija

Mene terveydenhoitajan juttusille. Ei me täällä ET-netissä anneta ohjeita sinulle.

Jos pilailet, nauti siitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat