Mies johon olen ollut ihastunut 10 vuotta otti yhteyttä

Vierailija

Olen 10 vuotta ollut korviani myöten rakastunut erääseen mieheen. Meillä ei ole ollut koskaan suhdetta, olemme tavanneet harvakseltaan, ammatillisissa merkeissä, jos näin voi sanoa. Välillämme on ollut voimakas seksuaalinen vetovoima, jollaista en ole kokenut koskaan ennen häntä.

Mies on naimisissa, pitkässä, epäilemättä onnellisessa avioliitossa nuoruudenrakkautensa kanssa. Lapset ovat kaikki nuoria aikuisia, viimeinenkin taitaa olla juuri lentänyt pesästä.

Olen näin vuosina toki seurustellut ´muiden kanssa, välillä tämä mies on ollut aika lailla poiskin´mielestäni, olen tietoisesti työntänyt häntä pois luonnollisesti, koska haluan löytää oman miehen jonka kanssa voisi olla hyvä kumppanuus.

En ole kuitenkaan koskaan saanut tätä miestä pois mielestäni.

Eilen hän otti yhteyttä. Laittoi pari viestiä, ja ensimmäisen kerran myös soitti numerooni. En ollut uskoa silmiäni. Kyseli kuulumisia, niitä "ammatillisia" lähinnä tietysti, ja sanoi pariinkin kertaan, että voin soittaa hänelle tai tulla hänen työpaikallaan käymään.

En haluaisi olla toinen nainen. Olen kuullut ja uskon miten raastavaa se on. Toisaalta tuntuu että tämä on nyt vaan katsottava loppuun tämä kortti. Elämme vain kerran. Olen itse vapaa.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Aika ovela tilanne.  Onneksi molemmat on toimineet sivistyneesti .

Naisten tunneelämä  näitä synnyttää.  Ei sinällään moitittavaa  mutta  kinkkisiä asioita.

Vierailija

Onpa todella typerä aloitus. Turpiin tulee jos menee kolmanneksi pyöräksi kenenkään liittoon. halveksin syvästi ihmisiä jotka sekaantuvat toisen liittoon tai käyttävät vierasta.

Vierailija

Aloittajalle sanoisin että harkitse vielä mihin aiot heittäytyä. Mistä päättelet että mies ajattelee samoin kuin sinä? Haluaako hän suhteeseen kanssasi jos arvelet että on onnellisesti naimisissa? Onko oikein että menet heidän väliinsä? Et haluaisi olla toinen nainen mutta kuitenkin pyrit siihen.

Vierailija

Eihän siinä mitään. Kortit on katsottava  ja eteenpäin elämässä.  On tietysti vaara  että vastapuoli hakee  vaihtelua  petileikkeihin mutta siinähän sitten.  Harva kuitenkaan  malttaa kymmentä vuotta  aihetta pantata.  Voi myös olla että vastapuolen  vaimo on  kypsynyt  ja saatuaan lapset maailmalle  niin  suunnittelee  omia kuvioita.

Vierailija

Höpö höpö ja kirjan kannet kiinni. Että joku viittiikiin kirjoitella ja aloitella näitä keksittyjä juttuja kerta toisensa perään täällä et-netissä. Kai se hänelle tuottaa jonkinlaista sairasta tyydytystä kun saa höynäytetyksi vanhuksia ja hölmöyttään vastaavat. Juu, ja älä vaan nyt vaivaudu tähän vastaamaan, että kaikki on ihan totta ja onhan se kummallista kun epäillään!!!

Vierailija

Aloittaja vastaa:

Ei ole oikein olla toinen nainen tai pyrkiä sellaiseksi.

En tiedä heidän avioliittonsa tilanteesta. Se tulee tíetenkin esille kun miehen tapaan. Klassinen vastaus on, että väljähtynyt liitto, ovat eroamassa jossain vaiheessa ym. ym. Tätä vastaustahan ei voi lähtökohtaisesti uskoa. Sen sijaan rehellinen vastaus lienee se jos mies sanoo, että heillä on hyvä liitto eikä hänellä ole aikomusta koskaan erota vaimostaan.

Vain tapaamalla voin saada paremman aavistuksen hänen ajatuksistaan. Mutta miehet ovat halutessaan hyviä näyttelijöitä, tiedän sen.

Monet miehet haluaisivat vaimon ja rakastajattaren, miksei vielä muitakin. Useimmilla vain ei ole siihen edes mahdollisuutta.

Epäilen tästä miehestä että hän haluaa rakastajattaren, hänellä voi olla niitä useitakin tai ainakin ollut vuosien varrella, naiset voivat vaihtua, vaimo pysyy. Kysytty mies, todella ulkoisesti mitaten hyviä miehiä on harvassa.

Olen yleensä hyvinkin paljon toisia ajatteleva, omalla kustannuksellani myös. Tässä asiassa pelkään kuitenkin lähinnä itseni puolesta: olen kuullut, miten raastavaa on olla toinen nainen, varsinkin jos tosissaan on rakastunut mieheen. Uskon sen aivan täysin.

Jossain kohtaa elämää ja miesten vähetessä joutuu usein tyytymään epätyydyttäviin vaihtoehtoihin - sitä tämä olisi minulle. Saisin sen miehen jota olen ihaillut jo vuosikymmenen, saisin hänestä yhden palasen, silloin tällöin, ihmissuhteen muuten miestyhjään elämääni (jota tyhjyyttä on jatkunut myös vuosikaudet). Saisin älykkään keskustelukumppanin, joka tekee kiinnostavaa työtä, meillä on samanlainen huumorintaju, molemmin puolin, terävä pää, hän onnistuu sanomaan aina juuri oikeat sanat, me pidämme toisistamme, sen tiedän varmasti näiden 10 vuoden perusteella. Hän tietää minusta enemmän kuin moni muu, hyvin yksityisiä asioitakin.

Mutta en saisi todennäköisesti häntä kokonaan. Vain sen puolikkaan, tai mikä osa nyt onkin. Muutama kerta vuodessa varmaan.

En usko että se loppuviimeksi riittäisi minulle. Rakastamansa haluaa kokonaan.

Mutta jos en edes tapaa häntä, jos en rohkene katsoa tätä korttia, mitä ajattelen yksinäisenä mummona vanhainkodissa? Että mitä jos...

Ap

Vierailija

Kannattaa kokeilla, mikä on seuraus. Itse olen naimisissa ja tökkinyt liitossa monet kerrat, muutamia ihastuksia on elämän varrella kohdalle tullut, mutta sänkyyn asti en ole päässyt kokemaan sitä mitä olisin halunnut. Pari kolme yritystä on ollut, kaikki  epäonnistuneita yrityksiä.  Oppia ikä kaikki, kerran täällä eletään vain. 

Vierailija

Höpsis!

Ethän vain luule ja kuvittele liikoja!  Jos mies soittaa vasta kymmenen vuoden päästä, hän  haluaa vain vaihtaa "ammatillisia kuulumisia",  miksi kuvittelet yhteydenoton olevan rakkauden kaipuuta? Onko hän niin sanonut? Unohda mies, yksipuolinen, sinisilmäin rakkaushaaveilusi on turhaa.

Vierailija

Olivat  työn merkeissä  tapailleet  joten soiton ajankohta  ei oleellinen asia.  Toki asian sisältö voi olla hyvin henkilökohtainen.

Vierailija

Niin aloitus kuin vastaukset puhuvat ainoastaan moraalin rappiosta. Typerykset, toisen omaan ei kosketa. Jos huoraat mene muille toreille siitä kailottamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ja kirjan kannet kiinni. Että joku viittiikiin kirjoitella ja aloitella näitä keksittyjä juttuja kerta toisensa perään täällä et-netissä. Kai se hänelle tuottaa jonkinlaista sairasta tyydytystä kun saa höynäytetyksi vanhuksia ja hölmöyttään vastaavat. Juu, ja älä vaan nyt vaivaudu tähän vastaamaan, että kaikki on ihan totta ja onhan se kummallista kun epäillään!!!

Niinpä. Tosi sairasta tuo rauman trolliäijän melskaus täällä netti eeteessä!

Ja mikä sairainta ja kuvottavinta että tekeytyy naisiksi naisten joukkoon niinkuin tuollakin evakoissa huijaamaan mummeleita.

Täys pimee sairaan kieroutunut kuvottava huijaritrolli joka huijaa työkseen täällä aamusta iltamyöhään vailla mitään omaa elämää.

Mikä sairas pervo rikollinen huijari kaikessa kuvottavuudessaan onkaan ja viranomaistenkin tietämä!

vierailija

Ohhoh, tulin taas pitkästä aikaa lukemaan ET-lehteä ja pitipä kurkata keskustelupalstallekin.

Onko niin että kaikki kirjoitukset on hölynpölyä??Eikö mihinkään enää täällä nettimaailmassa voi luottaa??

Tai miksi pitää vesittää jonkun kirjoitus halpamaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 10 vuotta ollut korviani myöten rakastunut erääseen mieheen. Meillä ei ole ollut koskaan suhdetta, olemme tavanneet harvakseltaan, ammatillisissa merkeissä, jos näin voi sanoa. Välillämme on ollut voimakas seksuaalinen vetovoima, jollaista en ole kokenut koskaan ennen häntä.

Mies on naimisissa, pitkässä, epäilemättä onnellisessa avioliitossa nuoruudenrakkautensa kanssa. Lapset ovat kaikki nuoria aikuisia, viimeinenkin taitaa olla juuri lentänyt pesästä.

Olen näin vuosina toki seurustellut ´muiden kanssa, välillä tämä mies on ollut aika lailla poiskin´mielestäni, olen tietoisesti työntänyt häntä pois luonnollisesti, koska haluan löytää oman miehen jonka kanssa voisi olla hyvä kumppanuus.

En ole kuitenkaan koskaan saanut tätä miestä pois mielestäni.

Eilen hän otti yhteyttä. Laittoi pari viestiä, ja ensimmäisen kerran myös soitti numerooni. En ollut uskoa silmiäni. Kyseli kuulumisia, niitä "ammatillisia" lähinnä tietysti, ja sanoi pariinkin kertaan, että voin soittaa hänelle tai tulla hänen työpaikallaan käymään.

En haluaisi olla toinen nainen. Olen kuullut ja uskon miten raastavaa se on. Toisaalta tuntuu että tämä on nyt vaan katsottava loppuun tämä kortti. Elämme vain kerran. Olen itse vapaa.

On aivan ykshailee mitä teet ei paljon kiinnosta. Näytät tällaisella aloituksella vain sen, että olet tosityperä ja lapsellisen kypsymätön päättämään edes omista asioistasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat