Sivut

Kommentit (21)

Ap

Ap täällä taas pitkästä aikaa!

Ei tästä aloituksestani oikein keskustelua syntynyt. Päivitän kuitenkin kuulumisia.

Tänään sain sitten selvyyttä alkuperäisessä viestissäni selostamaani miesasiaan. Puhuimme puhelimessa peräti 45 minuuttia. Hän meni suoraan asiaan. Mitä sinä haluat minusta, hän kysyi.

Hän on onnellisesti naimisissa eikä aio koskaan erota. Hän ei ole koskaan pettänyt vaimoaan. Hän ei missään tapauksessa voisi kuvitella pitkää rinnakkaissuhdetta avioliittonsa oheen.

Pitkän puheen ja kiertelyn ja kaartelun jälkeen hän jotenkin kuitenkin onnistui kääntämään keskustelun siihen, miten olen kuitenkin helkatin viehättävä ja kiihottava nainen. Mutta vaikka hän tavallaan haluaisi, se olisi väärin minua kohtaan, koska minä olen yksin ja hän on hyvässä asemassa ja liitossa, ja minulla syntyisi tunteita. Hänkään ei tietäisi pahempaa kuin joutua kahden tulen väliin, jossa minä roikun hänessä ja laitan viestiä koko ajan ja syytän häntä asiainlaidasta.

Loppuviimeksi hän eteni siihen, että itse asiassa hän kyllä haluaisi ja voisi mielellään olla minun kanssani sukupuoliyhteydessä. Mutta vain yhden tai kaksi kertaa. Koska muuten se olisi jo vaaraksi muuttua pitkäksi suhteeksi jne. Hänelle olisi sopinut vaikka jo huominen päivä.

Leukani putosi keskustelun aikana maahan enkä ole vieläkään saanut sitä paikoilleen. Mies teki täyskierroksen puhelun aikana pyhäkoulupojasta seksisuhde/panoehdotukseen.

Se mitä saimme sovittua oli  minun ehdotukseni että voimmeko olla joka tapauksessa jonkinlaisia ystäviä tai kavereita jatkossa, vaikka ammatilliset kuviot ovat jo mennyttä aikaa. Se sopi hänelle hyvin.

Tämä ei ole ensimmäinen pelimies jonka olen tavannut, mutta koskaan kukaan ei ole  mennyt näin suoraan asiaan. Mielelläni halaisin, mutta oma sydän siinä korventuisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat