Onko Japaniin lähtijöitä ?

kuopiolainen

Olen lähdössä 27. 3. ET-lehden lukijamatkalle Japaniin. Minua kiinnostaisi kirjoitella matkasta muiden matkalaisten kanssa. Jännittää pitkä lentomatka ym. Kuinka siellä osaa kulkea. Mitä ottaa mukaan. Olen lukenut matkakirjoja. Varannut pankista jenejä. Hankkinut pieniä tuliaisia jne. Kijoittakaa hyvät tulevat matkakumppanit!

Kommentit (3)

Annakaisa ET
Seuraa 
Liittynyt19.5.2014

kuopiolainen kirjoitti:
Olen lähdössä 27. 3. ET-lehden lukijamatkalle Japaniin. Minua kiinnostaisi kirjoitella matkasta muiden matkalaisten kanssa. Jännittää pitkä lentomatka ym. Kuinka siellä osaa kulkea. Mitä ottaa mukaan. Olen lukenut matkakirjoja. Varannut pankista jenejä. Hankkinut pieniä tuliaisia jne. Kijoittakaa hyvät tulevat matkakumppanit!

Hei kuopiolainen!
Tämä ei varsinaisesti liity asiaasi, mutta kysyisin nöyränä, että olisiko mahdollista haastatella sinua ennen ja jälkeen lukijamatkan?
Jos tämä onnistuu, niin otatko yhteyden sähköpostilla: annakaisa.vaaraniemi@sanoma.com
Muutkin matkalle lähtevät voivat ottaa yhteyden halutessaan.
Kiitos paljon etukäteen.

riitta oikawa

En nyt ole lähdössä teidän mukaan mutta vastaan mielelläni kysymyksiinne. Olen mennyt Japaniin 1971 siellä on toinen kotini. Olen ollut paljon matkailualan töissä siellä. Kuopio on paras kaupunki Suomessa!

Vierailija

Laita lennolle tukisukat ja kiristämättömät vaatteet. Kengät pois jaloista ja nilkkasukat jalkaan. Puhallettava niskatyyny mukaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat