Kiinnostaisiko kimppakoiran hoito.

Vierailija

Kiinnostaisiko "kimppa"koiran hoito. Kyseessä on keskikoinen koira, oikein kiltti, koira on tottunut lapsiin ja tulee toimeen muiden eläinten kanssa. Toivon löytäväni koiralle sijaishoitajan silloin tällöin. Koiran kulut maksaisin itse. Asun lähellä Tamperetta.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Ihana luonne sulla, toivottavasti eläimet eivät joudu olemaan lähelläsikään.

Vierailija

Ihan vakavasti sanottuna,,, koirat saa nykyisin parempaa hoitoa kuin lapset. se on pahan näköistä kun äiti raahaa paria kolmea lasta vaunuissa ja vetää narussa vielä muutamaa koiraa perässä.. ja sosiaalitoimiston asiakkailta olisi kysyttyvä ruokarahaa anettaessa meneekö se itselle vai koiralle. ihan hulluksi mennyt nuitten rakkien kanssa, eikös tampereella perustettu jo kahvilakin niille, mitä niillä tekee, kysyn vaan,

Vierailija

Hyvä juttu, vielä kun saataisiin uimahalli koirille, veisin koirani sinne kauempaakin.

Vierailija

Kahvilaan kun kahvilaan saa nykyisin viedä koiran, jollei sitä erikseen kielletä.

Vierailija

Lainaus:

Mistä hemmetistä näitä puolikkaiden koirien ja kissojen omistajia oikein sikiää. Painukaa sinne missä ei aurinko paista eläinrääkkääjät!

Kylläpä on yksioikoinen käsitys asiasta. Ihmisiä ja erilaisia elämäntilanteita on ihan yhtä monta kun on ihmistäkin. Vaikka se asia taitaa olla vaikea käsittää joiltakin neropateilta. Mitenkä se vanha viisaus taas menikään, vaikea on kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu.

Vierailija

Lainaus:

Mistä hemmetistä näitä puolikkaiden koirien ja kissojen omistajia oikein sikiää. Painukaa sinne missä ei aurinko paista eläinrääkkääjät!

Mukavaa varmaan, kun on taas uusi keskustelu, johon voi tulla "aukomaan päätään", jotta toiset eivät saisi keskustella asiallisesti. Kevätmasennustako liikkeellä?

Vierailija

Lainaus:
Aloittaja:
Kiinnostaisiko "kimppa"koiran hoito. Kyseessä on keskikoinen koira, oikein kiltti, koira on tottunut lapsiin ja tulee toimeen muiden eläinten kanssa. Toivon löytäväni koiralle sijaishoitajan silloin tällöin. Koiran kulut maksaisin itse. Asun lähellä Tamperetta.

Ennätysvauhdilla tuo sinun ihan asiallinen aloituksesi lytättiin :(
Kyllä jokainen joskus tarvitsee koiralleen tai kissalleen lyhyeksi aikaa
hyvää "sijaiskotia" edullisesti. Koirahotellit ym. ovat tosi kalliita.
Tarttuisin tuohon haasteeseen, ellen asuisi aivan toisella puolella Suomea :)
Itselläni on ollut koiria nuoresta asti. Toivottavasti hakusi osuu jonkun
koiraystävällisen, Tampereen suunnalla asuvan ihmisen silmiin.

Ps. eihän se keltään toiselta ja toisen lapselta ole pois, jos joku omistaa
koiran, ja haluaa pitää siitä hyvää huolta! Jos joku ei pidä eläimistä, niin
siloin on parasta olla niitä hankkimatta.

Vierailija

Hei!

Luin ilmoituksesi hetki sitten. Joko löysit koirallesi hoitajan? Asun Tampereella, olen paljon hoitanut koiria, itselläkin aikoinaan ollut, vaan ovat nyt koirien taivaassa. En omista autoa, joten julkisilla on kuljettava. Voisitko laittaa tietoa minulle pirramummu@gmail.com. Olen rehellinen, aikuinen naisihminen. En paljasta henkilöllisyyttäni vielä, kunnes itse otat yhteyttä. Anteeksi, että näin teen. Syy miksi ei enää ole koiraa itselläni, minulla on paljon autettavia, joten en ehdi omaa koiraa hoitaa.

Terveisin
Pirramummu.

Vierailija

Onko pakko ottaa koira jos sitä ei pysty itse hoitamaan?

EI OLE.

Luulisi että vanhemmalla iällä jo tajuaisi jokainen itsekin tämän.

Vierailija

Kyllä jokainen koiran ottanut varmaan pystyy hoitamaan itse koiransa,mutta on paikkoja,joihin ei voi mennä koiran kanssa.Siksi on mukavaa jos on paikka ,jonne koiran voi joskus jättää turvallisesti hetkeksi.On mukavampaa jos koiralla on seuraa,kotiin yksin sitä ei ole kiva jättää.Koiran seurasta silloin tällöin voi taas mielellään nauttia joku,joka ei itse voi koiraa ottaa.

Vierailija

Useinkaan ei ole kyse koiran ottamisesta, vaan niinkun minunkin tapauksessani. Mieheni ottama ja hoitama 3 v. koira jäi mulle kun hän äkillisesti kuoli. Kivaa koiraa ei raaski tappaa tosta vaan ja lähettää isännälleen seuraksi.

Vierailija

Minä hoidan naapurini koiraa silloin tällöin, kun hänellä on menoa. Ei koiraa voi jättää yksin ja itse ainakin olen iloinen kun voin auttaa ja toisaalta saan tassuterapiaa itsekkin. Koira elää 15 vuotta, joten ei voi olettaa, etteikö sen omistaja tarvitse koskaan apua sen hoitamiseen.

Vierailija

Eipä tänne juuri kannata mitään asiallista tekstiä laittaa. Joku varmaan saa hyvän mielen pilailuistaan asiaa kun asiaa koskien.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat