Nalkuttavat narsistinaiset

Vierailija

Nyt se on vihdoin todistettu. Tässä on syy mikä ajaa miehet viinapullon varteen ja itsemurhiin.

http://www.mtv3.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2012/03/1515644/tutkimus-na...

Englantilaisen kauppaketju Sainsburyn teetättämän tuoreen tutkimuksen mukaan jopa neljä miljoonaa brittinaista käyttää viikoittain kolme tuntia puolisoidensa siivousjälkien uudelleen siivoamiseen.

Tutkimuksen mukaan tämä selittyy sillä että naisten mielestä miehet eivät ole saaneet siivotessaan aikaiseksi tarpeeksi puhdasta jälkeä. Daily Mail -lehti kertoo jutussaan naisten suosituimpia nalkutuksen aiheita olevan imurointi, pyykinpesu sekä astioiden tiskaus. Myös sohvatyynyjen uudelleen asetteleminen, vuoteen petaus ja keittiön työtasojen pyyhkiminen olivat naisten mukaan kotiaskareita, joista miehet eivät suoriutuneet tarpeeksi tyydyttävästi.

Kaksi kolmasosaa haastatelluista naisista tunnustaa myös saavansa nautintoa huomautellessaan miehelle huonosta siivousjäljestä ja saadessaan miehen myöntämään, että hän on siivonnut huonosti

Eniten puutteita ja nalkutuksen aihetta naiset löysivät miesten pyykinpesutaidoista. Tutkimusten haastattelemien naisten mukaan miehet muun muassa ripustavat pyykkejä liian lähekkäin kuivaustelineeseen, jolloin pyykkien kuivuminen kestää kauemmin. Naisten mukaan miehet unohtavat usein myös erotella vaaleat ja tummat pyykit toisistaan, ja jättävät vaatteet liian usein viikkaamatta asetellessaan ne kuivina kaappiin.

Tutkimuksen mukaan enemmistö naisista kuitenkin myöntää, että miehet yrittävät kotitöissä parhaansa. Naisten valituksesta huolimatta tutkimuksen mukaan yli 20 prosenttia miehistä ei kuitenkaan tiedä suoriutuvansa kotitöistä naisen mielestä huonosti.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Suomalainenko mies tarttuu pulloon siksi että muija väittää olevan vikaa siivous/pyykkäystaidoissa?
Muahhahhaah!

Mun ukko ryyppäs jo ennen avioitumista ja imuroi vain krapulassa,
muun ajan imuroikin sitten viinaa.
Pesukoneeseen päinkään ei katsonut saati koskenut
mihinkään "akkojen hommiin"

Brittiäijät on outoja muutenkin....en vertaisi suomalaisiin ollenkaan...

http://www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=1111

Vierailija

Lainaus:

Kyllähän se niin on että vuosikymmenienkin jatkuva nalkutus saa miehen tarttumaan siihen pulloon.

Itselleen sika vahingon tekee, kun kaukalonsa kaataa ;)

Vierailija

Minun ei ole tarvinnut nalkuttaa miehelleni väärin tehdyistä kotitöistä. Hänhän ei niitä tee, virheitä sattuu vain tekevälle, siis minulle. Ei tartu pulloon mies, en kyllä minäkään.

Kyllä olen onnellinen!

Vierailija

Lainaus:

Kyllähän se niin on että vuosikymmenienkin jatkuva nalkutus saa miehen tarttumaan siihen pulloon.

Eli kun nuori mies tarttuu pulloon, on syynä...
vuosikymmeniä nalkuttanut Äiti,
kun tyttöystävääkään ei ole vielä mikä nalkuttaisi.?

Vierailija

Ja hölöpäti-hölöpäti.
Tämähän on vanha ja erittäin kulunut väite alkoholismin syystä. Ja äärettömän naurettava. Kyllähän se mies itse tiensä valitsee, mutta yleensähän se vihonviimeinen typerys ei itse ymmärrä mitä tekee vaan on helpompaa kun voi syyttää vaimoa, sitä ainoaa ihmistä, joka joskus on oikeasti välittänyt.

Ja tuo narsisti-sanan käyttö on taas vaarallista. Todelliset narsistit ovat luonnevikaisia ja sairaita ja tekevät ympäristölleen paljon henkistä kärsimystä eli se on aivan muuta kuin nalkuttava akka.

Koskahan löytyy se ensimmäinen suomalainen mies, joka myöntää että juominen on oma vika?

Vierailija

Joopa joo, naisten syyksi vaan kaikki miesten vaivat ja ongelmat, jopa juopottelu!! Hah haa, sanon minä!! Jos siivoamisesta tulee miehelle "paineita", kun vaimo nalkuttaa että jälki ei ole kunnollista, niin kannattaa jättää koko homma naisen harteille. Monesti nainen mieluummin siivoaa itse, kuin katselee "huonoa jälkeä"! :)

Vierailija

Voihan se vaimo olla joskus oikeassakin kun huomauttaa jostain asiasta. Voisi mieskin muuttaa asennettaan, eikä pitäisi kaikkea nalkutuksena. Sama päinvastoin. En usko, että kukaan huvikseen huomauttelee.

Vierailija

Lainaus:

Minun ei ole tarvinnut nalkuttaa miehelleni väärin tehdyistä kotitöistä. Hänhän ei niitä tee, virheitä sattuu vain tekevälle, siis minulle. Ei tartu pulloon mies, en kyllä minäkään.

Kyllä olen onnellinen!

Juuri näin. Muutkin olisivat onnellisia alkottomien miesten kanssa jos eivät nalkuttaisi.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Eli kun nuori mies tarttuu pulloon, on syynä...
vuosikymmeniä nalkuttanut Äiti,
kun tyttöystävääkään ei ole vielä mikä nalkuttaisi.?

Ihana Nasu, jopa sinuun voisi rakastua!

Vierailija

Lainaus:

Voihan se vaimo olla joskus oikeassakin kun huomauttaa jostain asiasta. Voisi mieskin muuttaa asennettaan, eikä pitäisi kaikkea nalkutuksena. Sama päinvastoin. En usko, että kukaan huvikseen huomauttelee.

Silloin kun minun x - mieheni imuroi, uskon, se oli hänelle terapiaa! Koska hän totisesti nalkutti koko ajan imuroidessaan? Kovalla äänellä, imurin äänen yli, että minä varmasti kuulin. Miksi sitä ja tätä, miksi toi on tossa tiellä. Miks' sää oot! Onko toin nyt pakko? Miksi tätä ei oo, siivottu aikasemmin, miks', miks' miksi?
Minä vastasin, että anna olla jos se on noin vaikeeta! Mutta se oli hänen terapiansa.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuossa aloittajan linkissä ei kyllä puhuttu narsismista mitään. Mutta itse aiheeseen sanoisin, että kyllä nainenkin voisi olla kannustava miestään kohtaan nalkuttamisen sijaan. Se vie varmemmin perille.
Tosin kyllä miehetkin voisivat tajuta jo viimein, että koti on molenpien yritys, jota yhdessä pyöritetään.

Vanhaa sananlaskua mukaellen, ei tyhmä ole se ,joka nalkuttaa, vaan se ,joka tarttuu pulloon ;)

Vierailija

Vau mikä possu ! Voittaa Vagnerinkin.
Saako kuvaa käyttää /kopioida ..ei kaupallisiin tarkoituksiin ? ..ihan vain läheisten iloksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat