Masennun, minua petetään.

Kiroilematon siili

Olen Taavi tavallinen. Ajan Wolksvagen merkkisellä autolla. Siinäkin minua on petetty, huijattu päästömittauksissa. Ilmoitettu ne todellista pienemmiksi. Tuleeko siitä minulle sanktioita, en tiedä. WW johdolle tuli bonuksia.

Sattumalta autossani on Nokian talvirenkaat. Jälleen minua on huijattu. Testituloksia on paranneltu testiin tehdyillä erikoisrenkailla. Huippupisteet testeissä ja huippuhintakin. Minulta kului rahaa. Jälleen johdolle optioita ja bonuksia.

Viime vuoden keväällä oli vaalit. Uskoin vaalilupauksia ja äänestin PSn Soinia. Nyt olen todella huijattu. Vaalilupaukset ovat muuttuneet moneen kertaan. Sinivalkoinen taivas on muuttunut ruiskukan siniseksi ja apilan vihreäksi.

Jo Mooses Lipposen aikoihin, 90 luvulla, pettäminen alkoi. Se kirottu taitettu eläkeindeksi. Kaiken pahan alku ja juuri. Meiltä eläkeläisiltä viedyillä rahoilla on tuhannet kultaiset kädenpuristukset maksettu maan hyväosaisille.

Kommentit (3)

Vierailija

Aikakauden  tyyli.  Petos ja vilppi.  Syynä rahan ahneus.  Moraali ei tuota niin vaihtoivat  tyyliä.

Tosin ihmisiä on  petetty läpi historian.  Aina epäämääräiset  nilviäiset  johdossa  konnuuksia keksimässä.

Vierailija

Kyllä  suomalaisetkin osaa.   Wärsilän laivamoottori paja Italiassa  yritti  kaunistella  polttoaineen kulutusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä  suomalaisetkin osaa.   Wärsilän laivamoottori paja Italiassa  yritti  kaunistella  polttoaineen kulutusta.

Älä väitä, ota selvää ensin. Olet varsinainen juoruämmä. He ovat yltiörehellisiä kun ilmoittavat ihan itse niin, todella pienen poikkeaman.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat