Arabian pekka-astiat

Vierailija

Olisiko kellään ylimääräisiä Arabian Pekka-astioita?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Minulla on Pekka-sarjaa kannu (piippuleima), jossa pieni särö nokassa ja matala lautanen. Kodin peruja, ei myynnissä eli ylimääräisiä.
Viime talvena kävi mökillä varkaat ja veivät villasukkia myöden lähes kaikkea - Pekka jäi. Eli olivat varmaan jäljistä päätellen romanialaisia, bulgaareja etc...jotka eivät ymmärrä suomalaisen antiikin päälle. Toin kannun ja lautasen kotiin tämän jälkeen ja kannu toimii kukkamaljakkona kuivakukille.
Se, jolla on Pekka sarjaa, älköön myykö puoli-ilmaisiksi. Esim. sivusto laatutavara.com antaa viitettä hintatasosta, joka kovaa tasoa. Kannattaa ottaa selville hintataso ja myydä itse esim. huutonetin kautta , josta saa parhaan hinnan - muuten voi mennä alennusmyyntiin. Keräilijät kyllä tavoittaa tämän sivuston.
Pekka-sarja keräilysarjaa !

Vierailija

Hei
Ovatko lautaset hyväkuntoisia (käyttökuntoisia) ja harkitsetko niiden myyntiä?
(Itse täydennän sarjaa juuri sen vuoksi, että olen perinyt Pekka-lautasia muutaman ja haluaisin niitä mökilleni
vähän niin kuin muistoastioiksikin, koska ne ovat ukkini nimikkolautasia ja nimenomaan heidän käyttössään olleita.)
eli eipä tässä ole ollut tarkoitus ns. hamstrata ko. astioita keneltään millään viekkaudella eikä väärydelläkään.

Vierailija

Minulla lautaset ovat käytössä. Ovat ihan hyväkuntoisia. Kolmas lautanen on pojalla. Voisin sen sieltä ottaa takas. Jos hinnoista päästään sopuun, niin voin harkita myyntiä. Googleta Pekka sarjaa, niin saat osviittaa hinnoista. On apuna.

Vierailija

Oletko jo saanut tarvitsemasi määrän Pekka-astioita? Minulla on 7kpl syviä Pekka lautasia. Ne ovat mummollani olleet käytössä, mutta itse en ole niitä käyttänyt. Voin laittaa kuvia, jos vielä tarvitset lautasia.

Milla Magia
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Joskus, vuosituhannen vaihteessa ehkä, vein syviä Pekka-lautasia kirpparille ja laitoin ihan pilkkahinnan eikä kellekkään kelvannut. Enää en ole niitä myymässä - saavat jäädä perikunnalle....

Vierailija

Minulla olisi tarjota Pekka sarjan iso kulho.
Päällä jotain kulumaa ja pohjassa halkeama.
Oletko kiinnostunut?

Vierailija

Pekka lautaseni ovat matalia, koriste on vihreä, joka näkyy kuvassakin. Halkaisijaltaan ne ovat 24,5 cm. Yhdessä on pieni halkeama, mutta neste pysyy hyvin lautasella. Myyn koko satsin hintaan 200€.

Vierailija

Lainaus:

Pekka lautaseni ovat matalia, koriste on vihreä, joka näkyy kuvassakin. Halkaisijaltaan ne ovat 24,5 cm. Yhdessä on pieni halkeama, mutta neste pysyy hyvin lautasella. Myyn koko satsin hintaan 200€.

Älä unta nää 200 € ja halkeama 60 € saat joltain satsista.

Vierailija

Lainaus:

Vihreä?? Eikö Pekka-lautasissa ole tummansininen koriste??

On pekkaa vireänä ja ruskeanakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat