Naiset liikenteessä

Vierailija

Kyllä naisten paikka on kotona eikä auton ratissa. Tätä mieltä olen vahvasti!

http://www.stara.fi/2012/03/26/naiskuljettajan-tieraivo-paasi-valloilleen/

Autojen kojelautoihin on viime kuukausina yhä useammin asennettu kamerat, jotka kuvaavat auton edessä tapahtuvia tilanteita. Tällaiset videot ovat toimineet todisteena jo lukuisissa uskomattomissa tapauksissa, ja tällä kertaa videolle tallentui naiskuljettajan uskomaton raivokohtaus.
Videolla varsinainen alkutilanne jää näkemättä, mutta videolle kuitenkin tallentui kuinka moottoripyöräilijä potkaisee naisen ohjastamaa citymaasturia. Se oli naiselle liikaa, sillä tämän “vintti pimenee” ja nainen ajaa isolla autollaan tahallaan päin moottoripyöräilijää. Kerta ei jää edes ainoaksi, sillä nainen yrittää tappaa moottoripyöräilijän ajamalla tämän päälle useita kertoja.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Olen kyllä sitä mieltä, että useammin ne miehet saavat raivokohtauksia
siellä ratin takana :)
"Rauhallinen naisautoilija" ei kuitenkaan liikenteen tukkona.

Vierailija

Lainaus:

Autojen kojelautoihin on viime kuukausina yhä useammin asennettu kamerat, jotka kuvaavat auton edessä tapahtuvia tilanteita. Tällaiset videot ovat toimineet todisteena jo lukuisissa uskomattomissa tapauksissa, ja tällä kertaa videolle tallentui naiskuljettajan uskomaton raivokohtaus.
Videolla varsinainen alkutilanne jää näkemättä, mutta videolle kuitenkin tallentui kuinka moottoripyöräilijä potkaisee naisen ohjastamaa citymaasturia. Se oli naiselle liikaa, sillä tämän “vintti pimenee” ja nainen ajaa isolla autollaan tahallaan päin moottoripyöräilijää. Kerta ei jää edes ainoaksi, sillä nainen yrittää tappaa moottoripyöräilijän ajamalla tämän päälle useita kertoja.

Se että moottoripyäräilijä(kaiketi mies) poykaisee naisen autoa ensiksi ei ole siis mitään?

Vierailija

Tapahtui Raahessa viime viikolla uusi Jaguar roiskutti rapaa päälleni auto kääntyi hurjaa vauhtia pankin pihaan kuskina saapikkasiin ja turkissomisteiseen nahka-asuun pukeutunut 75v punapäänainen:) T.Ari

Vierailija

Lainaus:

Tapahtui Raahessa viime viikolla uusi Jaguar roiskutti rapaa päälleni auto kääntyi hurjaa vauhtia pankin pihaan kuskina saapikkasiin ja turkissomisteiseen nahka-asuun pukeutunut 75v punapäänainen:) T.Ari

Taisi olla norpannahka-asunainen liikenteessä ja hän myös ilmeisesti itse
kirjoitti ylläolevan kommentin Ariksi naamioituneena. Tai ehkä hän oikeasti
on Ari, joka on naamioitunut norpan....jne. ?

Vierailija

Lainaus:

Kuinka sinä voit? Tietysti olet mies, jolla ei ole naisiin otetta , joka halveksii naista, oli hän milloin ja missä tahansa sinua vastassa.
En ota kantaa väkivaltaan. Jokainen tietää, että noin ei tule käyttäytyä. Lopeta naisten sortaminen ja arvostelu. Missä on tasa-arvovaltuutettu? missä on sivistynyt Eurooppalainen hyväksyntä? missä on oikeudenmukaisuus?v.

Vierailija

Hyvä provo ja vissiin rapakon takaa asti haettu. Kotomaasta ei löydy ainesta moiseen otokseen.

Mitäs mopopoika aloitti (mopopoika tässä halveksiva ilmaus). >:/

Mistä sanot tästä?
Englannista tehdyn tutkimuksen mukaan naiset ovat miehiä parempia pysäköijiä.

Timo Nieminen
KSML
30.1.2012 10:32
Aika moni mies joutuu nyt nielemään ylpeytensä ja hautaamaan pilkkakirveensä. Sukupuolten välisiä eroja auton parkkeeraamisessa selvittäneen tutkimuksen mukaan naiset ovat parempia pysäköijiä kuin miehet.

Brittitutkimuksessa arvioitiin naisten ja miesten pysäköintiä noin kuukauden ajan 700 pysäköintitalossa tai -alueella. Kun täydellisestä pysäköinnistä sai 20 pistettä, naisten keskiarvo oli 13,4 ja miesten 12,3.

Tutkijoiden mukaan naisten paremmuuden ratkaisivat kyky ja maltti etsiä sopiva pysäköintipaikka sekä huolellisuus parkkiruudun käyttämisessä. Miesten pitkäjännitteisyys loppui usein kesken, ja auto jäi laittomalle tai muita autoilijoita haittaavalle paikalle. Keskimäärin miehet olivat pysäköinnin lopputuloksessa suurpiirteisempiä: jos auto osui kahden parkkiruudun keskiviivan päälle tai auto jäi ruudussa vinoon, miehet jättivät todennäköisemmin virheensä korjaamatta.

- Tutkimus on niin laaja, että faktat eivät valehtele. Lopputuloksen selittää ennen muuta asennoituminen. Miehet osaavat teknisesti käsitellä autoa paremmin, mutta toimivat hälläväliä-asenteella. Naiset ottavat pysäköidessään muut huomioon ja noudattavat sääntöjä
Tutkimuksen tilaaja oli brittiläinen pysäköintialan yritys NCP.

Oma empiirinen tutkimukseni on johtanut samaan tulokseen. Esimerkiksi tänään kaupan pihan invapaikalle pysäköineet olivat päällisin puolin terveitä, mutta lihavia nuoria miehiä (kaikki vammat eivät tosin näy ulospäin), joiden autossa ei ollut näkyvissä ao. pysäköintilupaa. "Mummot" pysäköivät ruutuun kauemmas ovesta.

Vierailija

Kyllä TE miehet olette niin helvetin aggressiiviä liikenteessä.On näytetty nyrkkiä,töötätty torvea,suu ammollaan luultavasti kiroiltu(ei ainakaan rakkauden tunnustuksia ole tullut).Törkeää käytöstä.Mihin teillä on KIIRE? Hautaanko?Kysyy naiskuski?

Vierailija

Ajoin ajokortin 1973, pienellä paikkakunnalla.
Nyt lähes kuusikymppisenä ajelin tänään sujuvasti helsingin ydinkeskustassa.
En tehnyt rikkeitä, en pysäköinyt väärin, enkä ollut tien tukkeena.

Ajattelinpa vaan, että enpä nuorena tyttönä kuvittelut ajavani hesassa milloinkaan.

Ylinopeussakkojakin olen saanut peräti yhden ja väärin pysäköinnistä jopa kaksi sakkoa.
Yhtään kolaria ei ole kontollani.

Näin vireä naiskuski!

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuossa videossa jäi mietityttämään ensinnä se, miksi moottoripyöräilijä oli autojen välissä? Ja kun ei ilmeisesti mielestään sinne mahtunut, potkaisi maasturia. Päälle ajo ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta ei toisen auton potkiminenkaan. Mikäli näin oikein, ei naisautoilija ollut ainoa raivarin saanut

Kaistojen keskellä ajavat moottoripyöräilijät joutaisivat jäämään kotiin

Vierailija

No mutta! aina sitä oppii uutta,oon tähän asti luullut jotta autolla ajoon tarvitaan päänuppia joka ohjeistaa käsien ja jalkojen toimintaa,mutta se onkin kiinni siitä mitä on housuissa! Nyt lähen tutkimaan housujen sisällön että osaan asennoitua kun starttaan liikenteeseen kaaralla.

Vierailija
kirsikankukka55

Tuossa videossa jäi mietityttämään ensinnä se, miksi moottoripyöräilijä oli autojen välissä? Ja kun ei ilmeisesti mielestään sinne mahtunut, potkaisi maasturia. Päälle ajo ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta ei toisen auton potkiminenkaan. Mikäli näin oikein, ei naisautoilija ollut ainoa raivarin saanut

Kaistojen keskellä ajavat moottoripyöräilijät joutaisivat jäämään kotiin

Kyllä se motskari oli ihan siellä missä pitikin. Nainen ajoi liian liki.

Vierailija

Anonyymi 26.03.2012 13:47

Just joo.
Kukahan viepi muksut autolla päiväkotiin ja illalla ties mihin harkkoihin/ harrastuksiin/kirjastoon/uimahalliin?
Ja käypi ajamassa työkseen bussia :)

Äijä makailee sohvalla sillä aikaa kaljapullo kourassa,
sillä on ollut rankka duunipäivä,
naisella ei vaikka Nainen nousi jo aamuviideltä.....

Oli aika mielenkiintoinen tieto sekin ettei AKT:n (hyllytetyllä) pomolla ole ajokorttia :D
Kova jätkä.
Naiset kotiin vaan ja Äijät rattiin,
ei anneta niille edes ajokorttia, eihän :D

"naisbussikuskin Appi"
http://naisrahtarit.fi/index.php?p=1_8_Kertomuksia-naisrahtareista

Vierailija

Tiedän monta naiskuskia jotka ajaa yksin isoja autoja, jopa sellaiseen maahan jossa on vaarallista ajaa ryöstöjen takia.

Olen itse naiskuski pääkaupunkiseudulta ja kortti on ollut vasta 18v.
Alkuun opetellessa tuli joku tööttäys liikenteessä toisilta.

Yhden kolarin olen ajanut, syyllinen oli vanha mies, tuli sivulta eteen ja jäi henkiin. ;D

Kerran unohdin huonosti käsijarrun ja nokka korjattiin kun valui alaspäin parkkipaikalla. Onneksi vain oma auto kärsi vaurioita.
On tainnut olla tusina enkeleitä mulla vartioimassa ajoani.
Jotkut ajaa liian kovaa, väliin toivonkin että olisi poliisi paikalla näkemässä.

Kerran nolasin erään nuoren pojan suurissa juhlissa, hän kehui ajaneensa 160km/h.
Kysyin tyhmänä että missä sellaisia liikennemerkkejä oli, kun minä ajoin vasta samaa reittiä ja näin vain 120km/h.
Lakkasi kehumasta.

Vierailija

Lainaus:

No mutta! aina sitä oppii uutta,oon tähän asti luullut jotta autolla ajoon tarvitaan päänuppia joka ohjeistaa käsien ja jalkojen toimintaa,mutta se onkin kiinni siitä mitä on housuissa! Nyt lähen tutkimaan housujen sisällön että osaan asennoitua kun starttaan liikenteeseen kaaralla.

Todella hyvin sanottu!! Enpä olisi minäkään uskonut, että housujen sisältö määrittää ajotaidon!! Sen sijaan toivon, että kaikki kiukkuiset ihmiset ja kaaharit pysyisivät poissa auton ratista!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat