Viikon hyvät ja huonot uutiset - siis minun mielestäni.
Urheilun saralta vihdoin hyvää.
Krista Pärnäkoski hiihti pronssille Canadassa. Matti Heikkinen ylsi kultaan 15 km hiihdossa Canadassa.Nuori nainen, Petra Olli järjesti jymy-yllätyksen voittaessaan EM- kultaa painissa, Myös Kimi Räikkösen harjoitusvauhdit lupaa hyvää alkavalle kaudelle.
Hyvä uutinen on myös EUn myöntämä 50 000 euron palkinto Suomalaiselle naisprofessorille, innovaatiopalkinto nimeltään.
Huonoja asioita on lehdet ja uutiset tulvillaan, valitettavasti.
Kaksi erittäin huonoa asiaa, joissa hieman valoa näkyvissä. Syyrian sodan ns tulitauko, joka hieman hillinnyt Syyrian tilannetta. Toinen Suomen kannalta hyvä asia on pakolaisten väheneminen. Itse pakolaisille ilmeisesti päinvastoin.
Onko huono uutinen, ainakin on hyvin erikoinen ja outo uutinen, että samalla viikolla on Helsingissä kolme suurta mielenosoitusta, kaikissa protestoidaan hallitusta vastaan.
Ensin opiskelijat protestoivat opiskelutukiensa leikkauksista. Sipilä &Stub vakuuttelivat ennen vaaleja. Opiskelusta ei leikata, meni kuukausi, leikkaukset julkaistiin. OKMämmänä häärää Sanni Grahn-Laasonen, Subbin juoksutyttö, jolla on vain puolueen hyväksymät mielipiteet.
"Opetus- ja kulttuuriministeri Sanni Grahn-Laasonen: Tavoitteena turvata jokaiselle lapselle mahdollisuus laadukkaaseen koulunkäyntiin" Lue: Meidän rikkaitten lapsille...
Luulisi, että maanviljelijöillä menee hyvin. Onhan meillä KEPUlainen pääministeri ja maatalousministeri. Vaan ei mene, .
maajusseillakin rahat loppu.
Tänään Senaatintorilla yleinen mielenosoitus leikkauksia vastaan.
Ennen Suomi oli luokassa AAA, Nyt AA+
Vaikuttaa, että Suomen SSS rintamakin on muuttunut -sss luokkaan.
Onneksi kauniista keväisestä säästä voi antaa 10+
Hyvää viikonloppua
klo 15:22 | 12.3.2016
Suosituimmat
Uusimmat
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Amatöörimäisiä uutistulkintoja, nimenomaan tulkintoja. Olisit edes pysynyt asiassa etkä vääntänyt omia mielipiteitä mukaan. Jokainen osaa itse lukea tai kuunnella alkuperäiset uutiset mediasta.
Oikein hyvä aloitus Villeltä. Sopivasti omaa tulkintaa, ei suoranaisia lainauksia lehdistä. Hyvin maltillinen, moniin ajatuksiin on helppo yhtyä.
Palstalla aika vähän on ajankohtaista ja politiikkaan liittyvää kirjoittelua, joten anna Ville tulla vain lisää.
Noista edellisen kaltaisista kirjoituksista ei kannata välittää. Nollatason kateellinen suunsoittaja, joka vain arvostelee kirjoittajaa. Itse asiaan ei ole mitään annettavaa.
Tääle kuluneelle viikolle on hyvä asia, erinomainen, että Venäjä lopettaa sotimisen Syyriassa ja on jo aloittanut joukkojensa poisvetämisen.
Toivottavasti vie joukkonsa Venäjälle, ei Ukrainaan.