Kysymys ET kuvagalleriaan

Vierailija

Kuinka monta päivää tuolla ET- kuvagalleriassa tuo huoltokatko kestää olisin laittanut sinne käsitöihin kuvan mutta huolto-katkoa on näyttänyt jo useammankin päivän ajan ?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
Sari Alho

Mikä galleria on kyseessä? Galleriaohjelmaa uudistettiin, mutta kyllä sen pitäisi olla toiminut jo monta päivää.

Sari

Tuossa edellä jo mainitsinkin että "Käsityö osioon " olisin kuvan minäkin lähettänyt vaan tällaisen vastauksen on antanut jo useamman päivän ajan. " Galleria -- huoltokatko"

Vierailija
Sari Alho

Juuri katsoin, ja ainakin minulla toimii ihan normaalisti. Onhan osoite oikea, eli:
http://galleria.nettiet.fi/kasityo_galleria

Miten muut, pääsettekö te?
Sari

Huoltokatkoa se minulle tarjoilee jo monta päivää etten sanoisi viikkoakin mutta tarjoilkoon jätän gallerian rauhaan tyhjän saa pyytämättäkin eli työlästä ladata ja hakea kuva ja kirjoittaa teksti tyhjän päitten.
Olen yrittänyt useammallakin selaimella mutta aina sama juttu joten sorom noo sorkat ja pää.

Vierailija

Hei Imatran Irmeli ja kirsikankukka!

Jos pääsitte laittamaan kuvia käsityöosioon, niin miksi sinne ei ole ilmestynyt niitä laittamianne kuvia? Ei uutta kuvaa aikoihin.
Aloittajahan pääsi itsekin kai galleriaan, mutta ei kuvaa saanut laitettua, selvästi ja ymmärrettävästi sen kertoi.

Itse olisin yhtenä päivänä laittanut lintulautagalleriaan kuvan, mutta en päässyt, huoltokatkoa ehdotteli syyksi. Enää en ole yrittänytkään. Katsomaan kyllä olen päässyt kaikkia gallerioita. Laittakaa nyt niitä kuvia te, jotka pääsette!

Vierailija

Kokeilin äsken kuvan lähettämistä käsityögalleriaan, ei onnistunut.
Aikaisemmin lähetettyjä kuvia kyllä pääsen katselemaan.

Maria07

Sari Alho
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015
kirsikankukka55

Olettepa oikeassa. Ei sinne pääse kuvaa laittamaan

Kiitos tiedoista, selvitellään mahdollisimman pikaisesti. Katsoin käsityögalleriaan, ja viimeinen kuva on onnistuttu lähettämään 19.3. ja lomagalleriaan 18.3.

Sari

Vierailija
kirsikankukka55

Olettepa oikeassa. Ei sinne pääse kuvaa laittamaan

" mukavaa" että löytyy niitä muitakin jotka eivät käsityögalleriaan kuvia saa laitettua.
Taitaa toimitus valikoida kuka pääsee kuka ei.

Vierailija

Voisiko samalla laittaa sen käsityögallerian nii että siellä ei voisi äänestää itseään, kun kuitenkin pienestä kilpailusta on kyse.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat