MIKSI

Vierailija

Miksi ihmeessä tänne piti syntyä, kun en osaa mitään asiaa hoitaa...
Miten muilla on elo sujunut?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Äidin ja isän kiimahan sinut maailmaan kiidätti. Olet sentään oppinut kirjoittamaan. Ei tää niin herkkua oo muillakaan. Tietysti joillain.

Vierailija

Eipä tässä mitään hätää ole, kevät tulee keikkuen, ja muutenkin mieli on ihan virkeä. Aurinko paistaa ja linnut laulaa, eikä mitään suurempia murheitakaan ole. Kävin kaupoilla, ja ostin jääkapin täyteen ruokaa, ja ihanan punaisen tulppanikimpunkin , silmäniloa...

Vierailija

Lainaus:

Eipä tässä mitään hätää ole, kevät tulee keikkuen, ja muutenkin mieli on ihan virkeä. Aurinko paistaa ja linnut laulaa, eikä mitään suurempia murheitakaan ole. Kävin kaupoilla, ja ostin jääkapin täyteen ruokaa, ja ihanan punaisen tulppanikimpunkin , silmäniloa...

Voih voih, kaikki on niin hyvin minullakin, ainakin tavallaan (olen leski), on lapset, lapsenlapset ja ihana ystävä käväisee silloin tällöin, mutta miksi on tällainen olo... Todella outoa!! Tervehtien aloittaja
PS. Kirjoittakaa kaikki vaan rohkeasti tuntemuksianne...! :)

mariamarg
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Lainaus:

Miksi ihmeessä tänne piti syntyä, kun en osaa mitään asiaa hoitaa...

Tottakai osaat hoitaa - omal la tavallasi. Ei ole tarpeellista verrata toisiin, niin ei tule tunnetta osaamattomuudesta. Vai mitä lienet tarkoittanut.

Vierailija

Niin, mitä tarkoitat, minullekin jäi se epäselväksi.
Onko joku kohdellut sinua huonosti vai tunnetko olevasi saamaton muuten vaan?
Ehkä sinulla on masennusta tai jonkinlaista kevätväsymystä.

Vierailija

Kaikilla on joskus tilapäistä haluttomuutta.
Piristäiskö sinua jos kutsuisit jonkun lähinaapurin kahville tms.

Minulla jos iskee tuollainen mieliala, nappaan vitamiineja ruuan kanssa. Sitten kunnon ohjelmia. TV on minulle joskus terapeutti. Yleensä tykkään katsoa luonto-ohjelmia tai TV7 netin kautta.

Joskus ajattelen, kun olen ns. Martta tyyppi, että tämä ei ole paras mahdollinen tyyppi. Kuuntelija Maria on ehkä parempi. Tai kai meitä molempia tarvitaan.
Ulkoilu ja linnunlaulukin voisi piristää.
Minuakin tylsistyttää nimittäin nyt. Olisi niin paljon tekemistä, hankalia siis. Ei jaksaisi alkaa...huomenna...

Vierailija

Lainaus:

Kaikilla on joskus tilapäistä haluttomuutta.
Piristäiskö sinua jos kutsuisit jonkun lähinaapurin kahville tms.

Minulla jos iskee tuollainen mieliala, nappaan vitamiineja ruuan kanssa. Sitten kunnon ohjelmia. TV on minulle joskus terapeutti. Yleensä tykkään katsoa luonto-ohjelmia tai TV7 netin kautta.

Joskus ajattelen, kun olen ns. Martta tyyppi, että tämä ei ole paras mahdollinen tyyppi. Kuuntelija Maria on ehkä parempi. Tai kai meitä molempia tarvitaan.
Ulkoilu ja linnunlaulukin voisi piristää.
Minuakin tylsistyttää nimittäin nyt. Olisi niin paljon tekemistä, hankalia siis. Ei jaksaisi alkaa...huomenna...

Mene tutkituttamaan kilpirauhasesi! Jos on heilahteluja puoleen tai toisen, tulee helposti noita oireita. Ei jaksa, ei osaa, ei haluta, on kylmä, mikään ei huvita, ei saa aikaiseksi.

Vierailija

Minulla on todettu ADD, eli tarkkaavaisuushäiriö.
Olisinpa saanut diagnoosin aikaisemmin, olisi monet itkut jääneet itkemättä...

No nyt osaan suhtautua elämääni toisella tavalla ja se on helpompaa,
kun tiedän, miksi välillä aivot jumittaa ja
moni tehtävä "on vaiheessa" turhankin kauan...

Vierailija

Onpa kysymys, miksi. Sen kuulee usein jonkun yllättävän tapahtuman jälkeen, kuoleman, tapaturman ym. mutta mitä asian aloittaja oikein tarkoittaa kysymyksellään.

Vierailija

Pitkän pimeän jälkeen aurinko tekee meille tepposia, pitäisi olla pirteä, mutta se viekin kaiken vähäisenkin energian mtä pimeästä ajasta jäi, ylimääräinen vitamiini annos ei tee tosiaankaan pahaa, kyllä olo tasoittuu taas kun totutaan aurinkoon, mutta tosi on väsyttää,väsyttää.

Vierailija

Lainaus:

Onpa kysymys, miksi. Sen kuulee usein jonkun yllättävän tapahtuman jälkeen, kuoleman, tapaturman ym.
mutta mitä asian aloittaja oikein tarkoittaa kysymyksellään.

Anonyymi 28.03.2012 16:52
Miksi ihmeessä tänne piti syntyä, kun en osaa mitään asiaa hoitaa.[/i]..

Joillakin on elämä vaikeempaa kuin toisilla....
Miksei kukaan tuu
Ja pelasta mua pulasta, opasta oikeelle kadulle,
estä hukkumasta hulluuteen, pahuuteen

Eksynyt, väsyny, mieti mun tekoja
Mussa on aivan liian paljon vikoja
Miksen nää hyvää enää......
http://youtu.be/8B_04mnjcjU

Vierailija

Olen varmaankin syntynyt onnellisten tähtien alla, koska en ole koskaan kysynyt, miksi minä tänne synnyin. En ole kyseenalaistanut omaa olemassaoloani tai tarkoitusta. Kaikilla meillä on joku tarkoitus täällä maanpäällä ja ollaan yhtä arvokkaita kaikki. Lasini on aina puoliksi täynnä, siitä se kai lähtee.

Vierailija

Tämä diagnoosi ADD (tarkkaamattomuushäiriö)on melkein sama kuin ADHD,joilla lisäksi on impulsiivisuutta ja hyperaktiivisuutta. Ehkä ADD masentuu ja ahdistuu enemmän kuin ADHD Mutta oletko tietoinen ollenkaan, mitä hyviä ominaisuuksia sinussa voi piillä kuten: lämminsydämisyys, huumorintaju, kekseliäisyys ja innostus, joustavuus, intuitiivisyys, intohimo, herkkyys ympäröivään maailmaan.Olet nopea havaitsemaan olennaiset asiat, antamaan anteeksi ja yrität tehdä paremmin seuraavalla kerralla. Nyt vaan yrität uskoa itsesi parhaisiin puoliin ja suret vähemmän ongelmaasi. Ainakin neljä prosenttia kansasta on saanut saman diagnoosin kuin sinä ja minullekin tuttu henkilö ( jo aikuinen )on hyvin vaativassa tehtävässä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Onpa kysymys, miksi. Sen kuulee usein jonkun yllättävän tapahtuman jälkeen, kuoleman, tapaturman ym.
mutta mitä asian aloittaja oikein tarkoittaa kysymyksellään.

Anonyymi 28.03.2012 16:52
Miksi ihmeessä tänne piti syntyä, kun en osaa mitään asiaa hoitaa.[/i]..

Joillakin on elämä vaikeempaa kuin toisilla....
Miksei kukaan tuu
Ja pelasta mua pulasta, opasta oikeelle kadulle,
estä hukkumasta hulluuteen, pahuuteen

Eksynyt, väsyny, mieti mun tekoja
Mussa on aivan liian paljon vikoja
Miksen nää hyvää enää......
http://youtu.be/8B_04mnjcjU[/quote]
Musiikkiasiko yrität myydä? Sekö oli alunperinkin tarkoitusesi, tuon kysymyksen takana!
Typerää! Hyvin sujuu! Todella loistavasti! Ei tarvitse typeriä kysellä, ei itseltä eikä toisilta. Hae myyntikanavasi muualta.

Vierailija

Tahallaan ollaan ymmärtävinään kysymykset joxikin musanmyyntiyrityksiksi,
onpa huiiiiiima mielikuvitus mummoilla , hehhehe.

Onnex on Pörjjantai ja mummot ottaa nakit silmille ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat