Hirveä paituli?

Vierailija

Ei sen tarvitse olla hirveä. Minulla, isokokoisella mummoikäisellä on pinkki "Maisa ja Kaarinaf"-paituli. Siinä on huumoria ja meininkiä ja sisällä ihan naisellinen olla.

Kommentit (13)

Vierailija

En tiedä, mistä' tämä keskustelu on saanut alkunsa, mutta minulle paituli on erinomainen yövaate. Mikä vika muka?

Vierailija

Mietin, että ennen vanhaan niin yleinen pitkä yöpuku muuttui lyhyemmäksi niin sille piti antaa uusi nimi, paituli? Vai olenko väärässä? Minulla on vieraspaituli, jossa on iso nallekarhu tyynyn kanssa. Sen kanssa on turvallista nukkua ;-)

Vierailija

Tänään ilmestyneessä ET-lehdessä on pieni juttu paitulista, siksi varmaan tämä keskustelu aloitettu.

Vierailija

Onhan se paitulinimi vähän hassun kuulosta, sitä nimitystä silti käytän minäkin. Mitenpä sitä erottaa muuten muista yöasuista. Mukavia unia : )

Vierailija

Paras yövaate, mitä minulla on ikänäni ollut ( pian 60 v). Niitä on moneen lähtöön. Kantsii vain valita hyvä laadukas materiaali. On lyhyempää ja pitempää hihaa. Helppoja pestä ym. Miten se sanonta kuuluukaan, ei nimi miestä pahenna jne. Hyviä unia muillekin paitulissa.

Vierailija

Paituli sana on jotenkin ällö,kyllä se varmaan hyvä on yökäytössä,jos on puuvillaa. Toinen sana joka ärsyttää on pitkässäjuoksussa. Poliitikon kuulee sitä sanaa käyttävän,eikö sen tilalle kävisi joku toisellainen sana.

Vierailija

Kun nukun yksin, ei ole väliä mitä hirveyksiä yöksi päälleni puen; pääasia että ovat mukavia ja lämpimiä.
Yleensä talvella käytän vanuttuneita puuvillaisia pitkähihaisia puseroita ja kalsareita. Niitä on vielä kaapissani
kotoa muuttaneiden poikien jäljiltä, eikähän niitä raaski poiskaan heittää. - Kesällä sitten käytän ylisuuria
T-paitoja ja pikkuhousuja (jos nyt minun alushousujani voi siten nimittää!)
Nukkumatti ei yöasun kauneuteen katso.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minusta paituli on hellittelynimi paidalle. Paitulihan on kuin iso paita. Ja niissä on kauniita kuoseja. Kovin rumaa paitulia en ole nähnyt. Itse nukun alasti, koska onnistun kuristumaan kaikenlaisiin muihin yöasuihin. Paitulia voisin käyttää oloasuna.

Vierailija

Minulle "paituli" on väljä, mukava pusero/paita....
voihan siinä nukkuakin :)
Kesällä liikun sellaisessa kaupungillakin helteillä.

Siistimmän näköinen kuin pinnanmyötäiset, makkaroita myötäilevät puserot.
Armelias kantajalleen, ja katsojan silmät lepäävät :)
Paitulissa ei siis ole mitään "hirveää",
kyllä ne liian tiukat paidat/puserot on "hirrrrrveitä"

Vierailija

Totta ! Kyllä reilun kokoinen puuvilla paituli on ihana kantajalleen sekä katsojilleen. Yli tiukat mahamakkaroita nuolevat vaatteet muutenkin kauhistus. Eivät ainakaan ketään hoikista.

Vierailija

Minulla on usein kesällä katuasuna T-paita, jonka päällä ohut trikooliivi. Sen kánssa voin käyttää pieneksi jääneet T-paidat, niitä onkin minulla kymmenittäin. Ihoa nuolevat paidat sopivat mielestäni vain hoikille.
Ensi kesään mennessä ehkä onnistun kiinteytymään hieman, kun minulla on kasa uimahalli- ja salikortteja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat