nukkekoti

Vierailija

tv ohjelman mainos toi lapsuuden mieleen olin noin13v lapsellinen mökin tyttö.olin kova leikkiin nukeilla vielä silloin. kerran huomasin vuotta vanhemman tytön kavereineen kurkki ikkunasta voi että niilä oli hauskaa kun huomasivat lekkini heillä oli poikaystävät mukana.siihen lopetin kotini oli niin henkisesti köyhä ja kasvatusta ollut,töitä tein ainut tyttö kun olin sisko oli kehitys vammainen.jouduin ottaa kaikkeen mukaan .vanhemmat hoki aina että sinä hoidat hänet kun he kuolee,jos en tehnyt niinkuin äiti käski se teki kuolemaa.kaikki vasten mieliset työt tein niin pienestä kuin muistan .en saanut kotoa oppeja .sitten koti meni 15v kaupunkiin ja kun melkein pelkäsin ihmisiä.huh.aloin kulkeen tutun tytön kanssa joka tiesi kaupungin elämän.paljon työkavereita ja voiko ihailin kun ne oli niin hienoja minä en oppinut eres tanssiin.naimisiin menivät .nyt olen eläkkeellä ,naimissa käydä ja 3lasta poika kuollut.ne tytöt tehtaalta joita kadehdin osa kuollut viinaan ,osa kerennyt monesti avioon.se naapurin tyttö, en ole nähnyt mutta nyt aikuisena sain tietää että sen äiti hylkäs ,antoi miehensä äidille.jossain päin ruotsia eleilee.tänäpäivänä perheen äidit leikkii nukkekodeilla on kaiken mailman Blokeja netissä.kerätään nukkeja nuken vaunuja aah kun niin söpöjä ihania ym.olen päässyt joten kute traumastani .sisko on hoitokodissa äiti laittoi hoitokotiin että pääsi hyppään.sisko käy luonani säännöllisesti..kauhea syyllisyys tulee jos menee vähänkä liikaa etten näe veljet ei käy kun 1vuodessa jos silloinkaan.kaikella on elämä toisilla parempi.mulla tämmöinen ,en vanhempia kaipaile poikaa ikävöin.äiti kuoli69vuotiaana.

Kommentit (1)

Vierailija

Kiitos koruttomasta, aidosta kerronnastasi. Jokaisen elämän tielle mahtuu kiviä ja pehmeää samettia. Olet selviytynyt!Mukavia, iloisia hetkiä sinulle kohti kevättä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat