Suomen tulevaisuus

Vierailija

PM Sipilä käytti puolitoista vuotta saadakseen työntekijöiden ansiot alas ja ilmaisia töitä tekemään ettei vaan kukaan uusia palkaisi. Tosin noin 200 lomautusta pelkästään tänään.
Kun AY-liitot saatiin pakotettua typerään sopimukseen niin jopa itse Liikanen hyökkää esille kertomaan että talouskasvu jää kivuliaaksi. Tarkoitti suomea vaikka puhui euroopasta.

On outoa että muut valtiot on jo kasvu-uralla, suomi menee vauhdilla alaspäin.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
PM Sipilä käytti puolitoista vuotta saadakseen työntekijöiden ansiot alas ja ilmaisia töitä tekemään ettei vaan kukaan uusia palkaisi. .

Sipilä oli oppositiopoliitikko 1½  vuotta sitten  eli syyskuussa 2014. Miten hän silloin vaikutti mainitsemallasi tavalla? Olen unohtanut niin vanhat asiat.

Nykyhallitus muodostettiin 29.5.2015, hallitusneuvottelut aloitettiin 8.5. 2015. Ei ole vuottakaan siitä.

Vierailija

Vilkaise tulevaisuuteen. Maailmanloppu koskee kaikkia. Turha olla kovin ylimielinen ja "tiedostava". Suomen tulevaisuus on sama kuin muidenkin alueiden, jotka ihminen on asuttanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PM Sipilä käytti puolitoista vuotta saadakseen työntekijöiden ansiot alas ja ilmaisia töitä tekemään ettei vaan kukaan uusia palkaisi. .

Sipilä oli oppositiopoliitikko 1½  vuotta sitten  eli syyskuussa 2014. Miten hän silloin vaikutti mainitsemallasi tavalla? Olen unohtanut niin vanhat asiat.

Nykyhallitus muodostettiin 29.5.2015, hallitusneuvottelut aloitettiin 8.5. 2015. Ei ole vuottakaan siitä.

Kun mieltä osoitetaan ja marssitaan barrikaadeille, ei tartte tietää mitään, kun vaan huutaa yhteistä iskulausetta  ja kantaa banderollia. "Herrat hirteen!"

Vierailija

Iltasanomista:

Perussuomalaisten pirkanmaalainen poliitikko Terhi Kiemunki herätti sunnuntaina suuttumusta Facebook-päivityksellään, jossa hän solvasi hijab-huiveihin pukeutuneita virpomassa olleita lapsia.

~

Aloittajalta:

On outoa että muut valtiot on jo kasvu-uralla, suomi menee vauhdilla alaspäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jo edellisen laman aikana keskusta /kokoomus  tähtäsi  AY-liikkeen  kaatamiseen.  Termit ja tyyli vaihtelee mutta sama on tavoite.  

Vierailija

Uskomatonta.  Suomen älypäät  selvittää  miksi Venäjä  taantuu.

Syy 1,   Ihmisten palkat  on laskeneet.  Sipilä  ajaa suomessa samaa.

syy 2,  Investoinnit jäässä  koska ihmisillä ei  ostovaraa.                   syy 3,  Työttömyys eli sama kuin suomessa.

Viisaana naapurissa, kotimaassa  ei mikään toimi.  Sipilän "loikan"  moitti  monet  talousalan huiput .

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat