Selluliitit

Vierailija

Minulla on mies joka ei voi koskaan sanoa minusta hyvää paitsi jos pyydän, vaikka käyttäytyykin useimmiten minulle asiallisesti ja auttavaisesti. Saunassa ollessani sanoin hänelle että mukava varmaan sieltä lauteilta katsoa kun eukko pesee selluliittejänsä. Eikö hän kohteliaasti sanonutkin jotta mitäpä totuutta peittelemään kun ikääkin on.
Mielestäni en kuitenkaan ole kovin selluliittinen ja ylipainoinenkaan, olisi vaikka valehdellut ja sanonut jotain myönteisempää. Ovatko tällaiset miehet heikko itsetuntoisia?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kyllä ovat heikolla itsetunnolla varustettuja. Hyi miten rumasti sanottu. Minä kyllä tuossa tilanteessa sanoisin takaisin jotain nasevaa. Ei tuonkaltaisia lausuntoja tarvitse hyväksyä.

Vierailija

Sanoinkin hänelle että itse olet luuta ja nahkaa ja aivan naismaisen oloinen vartaloinesi. Iso maha ja luiseva vartalo ei sekään silmiä hivele, vähän pitäisi lihaa olla luiden ympärillä. Eikös vain!

Vierailija

Lainaus:

Sanoinkin hänelle että itse olet luuta ja nahkaa ja aivan naismaisen oloinen vartaloinesi. Iso maha ja luiseva vartalo ei sekään silmiä hivele, vähän pitäisi lihaa olla luiden ympärillä. Eikös vain!

Ei tämäkään ollut hienosti sanottu miehestä! Jos yrittäisitte vaikka olemaan nälvimättä niin varmaan parisuhdekin olisi antoisampi.

ps. miehelle tiedoksi
- selluliitistähän pääsee parhaiten eroon kun panee vaimon kävelemään?

Vierailija

Oletteko jo kauan viettäneet yhteiselämää, olleet pitkään aviossa? Eikö tuommosen toisen arvostelemisen voisi
unohtaa kokonaan, eihän kukaan enää vanhetessaan mikään malli ole. Eikö olisi parempi ajatella toisen sisäistä kauneutta ja arvostaa häntä ihmisenä ja elämänkumppanina.

Vierailija

Näinhän sitä sanotaan hyviä neuvoja kaikki, mutta miten käytännössä sovelletaan asia ei se niin helppoa ole yrityksistä huolimatta. Miksi loukata toista tilanteessa missä toinen ei ole aihetta antanut.Hyvät keskustelut oli meilläkin sitä ennen löylyjä heitellessämme.
PS. naisille tiedoksi
Miehistä pääsee eroon kun laittaa kävelemään ovi on avoinna jos vain valmiin siivotun kodin ja valmiin ruokapöydän malttaa jättää.

Vierailija

Kauan on yhteistä taivalta ei se merkkaa mitään jos ilikiä haluaa olla. Milloin salapullo ja jos ei sitä niin sitten joku sopiva vihjaus että ei vain itsetunto pääse kohenemaan eukolla eikä itestään liikoja luusisi, niinhän se menee.

Vanha elli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Olen saanut joskus kuulla samasta asiasta. Olen kuitannut sen sanomalla, ettet sinäkään näytä ihan samalta kuin yli 50 vuotta sitten, jolloin tapasimme ensi kerran ja että vanhoja on turha muistella. Pitää elää tätä päivää. Eipä ole monesti tarvinnut tuota tehdä.

Vierailija

Lainaus:

Minulla on mies joka ei voi koskaan sanoa minusta hyvää paitsi jos pyydän, vaikka käyttäytyykin useimmiten minulle asiallisesti ja auttavaisesti. Saunassa ollessani sanoin hänelle että mukava varmaan sieltä lauteilta katsoa kun eukko pesee selluliittejänsä. Eikö hän kohteliaasti sanonutkin jotta mitäpä totuutta peittelemään kun ikääkin on.
Mielestäni en kuitenkaan ole kovin selluliittinen ja ylipainoinenkaan, olisi vaikka valehdellut ja sanonut jotain myönteisempää. Ovatko tällaiset miehet heikko itsetuntoisia?

Ei ne välttämättä ole heikkoitsetuntoisia vaan tökeröitä. Se kun on miehille itsestäänselvyys kun vaimo on saatu, niin ei enää tarvitse juuri kohteliaisuuksia ladella. Se on ns. sitä henkistä väkivaltaa. Tosin kyllä sinä itse vaikutit tilanteeseen kun aloit vartalosi epäkohdista puhua, joten miehesi provosoitui miettimättä sen enempää mitä tuli sanottua. Kuvitteli kenties olevansa jopa myötätuntoinen, vaikka seuraus hänen mölöytyksestä oli aivan päinvastainen sinun kannalta.

Vierailija

Tosin kyllä sinä itse vaikutit tilanteeseen kun aloit vartalosi epäkohdista puhua, joten miehesi provosoitui miettimättä sen enempää mitä tuli sanottua

Lapsilla on tapana testata aikuista sanomalla esimerkiksi piirroksiaan esitellessään sanomalla "kato miten huono". Siinä kerjätään kiitosta ja huomiota.
Omien vähäisten kauneusvirheiden esittely on samaa sarjaa. Lapsi meissä aikuisissa odottaa kiitosta ja itsetunnon rohkaisua. Pitkän liittoni (melkein 48 vuotta) aikana olen oppinut varomaan omien ikääntymisen merkkien korostamista. Kumppani ne huomaa, mutta viisaana ei virka mitään. Kyllä hänkin peiliinsä katsoo ja realistina näkee, miten aika on aurannut vakoja ja harventanut hiuksia.

Vierailija

Voi tokkiisa, olet hyvässä seurassa, selluliitteinesi.. ;D
Monella julkkiskaunottarella näkyy olevan selluliittia ,
googlettamalla löydät....

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031815337345_vi.shtml
Tähtien rantakuvat osoittavat,
että ei tästä naisten ykkösvihollisesta niin vain päästäkään.
Hollywood-tähtöset taistelevat aivan saman ongelman kanssa kuin me tavalliset tallaajatkin. :D

Jopa rantalentiksen bikinityttösilläkin on....
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/685673?nystrom_erika

-joten taputtele vaan selluliittiäsi ihan mielissäsi,
ja pyydä ukkoasikin taputtelemaan ;D
-vaikka hieromakintaalla hieromaan
selluliittivoidetta sun "ongelmakohtiisi",ou jeahh.....!

Minullapa onkin enemmän selluliittiä kuin nuorilla tähtösillä,
eivät pärjää mulle,hihiih!
Siispä ukollani enemmän "hierottavaakin", jippii!

"omiksi tarpeiksi hierottavaa kotonakin"

Vierailija

" mitäpä totuutta peittelemään kun ikääkin on. "
Justiinsa niin. :)

Olispa minullakin mies jonka kanssa saunoa,
enää ei ole :((

"Leski kera selluliitin"

Vierailija

Lainaus:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudat. Katso miten itsesi esittelit! Kukaan ei voi toista kunnioittaa, jos et ensin itse anna aihetta. SAno myönteistä ja kaunista toisesta, kohteliasta! Samaa saat takaisin, se on aivan varma.
Jos et, niin sellaisen ihmisen ystävyyden voi ohittaa.
Mitä tuollaiseen mies olisi voinut sanoa? Kun itsesi ensin mollaat!

Vierailija

Olisit mieluummin kääntänyt selkäsi ja pyytänyt> tule avuksi pesemään mun enkelin siivet?
Hän olisi tullut ja ottanut sinut siinä!

Vierailija

Käykö akoilla kateeksi kun minun syy onkin,varmaan olette miehen puutteessa selluliitteineny.
Niinhän se ukko paneekin, siitä huolimatta ja kovasti.

Sen olen sinkku ihmisestä huomannut että älä erehdy miestäsi moittimaan, varmasti saat päin naamaasi. Sellaisia ystävät ovat jos ei itsellä ole sama tilanne niin ole sitten suu tukossa ja kuuntele kun sinkku mainostaa oli mies tarjolla siellä ja siellä mutta eipä kiinnostanut. Ei kyllä käy kateeksi.
Tätä en enää lue joten älkää enää kirjotelko ainakaan syyttely mielessä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat