haluan ostaa

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Onko kenelläkään käyttökelpoista leipälapiota? Minulla on ihana vuolukivinen leivinuuni, mutta leipälapio puuttuu. Asun Etelä-Savossa.

Kommentit (5)

Vierailija

Olet myöhässä. Minulla oli sellainen leipälapio, joka oli lapsuuden kodistani. Kun muutin pienempään asuntoon mieheni jouduttua pitkäaikaiseen hoitoon, annoin sen yhdelle rouvalle, joka oli sitä monta vuotta pyydellyt.
Itse en kyllä ole Savon puolesta, vaan Päijät-Hämeestä, mutta posti kulkee ja Kusti polkee täälläkin.Olisin sen sinulle, allinlapsi, lähettänyt.

Muuten, miksi tällä sivulla on päivänmäärä aivan väärä: 28.5.2008??? Ei näin ole joka sivulla.

Vierailija

Hei,
Minulla olisi leipälapioita. Kuvan näet sivuiltani niskavuori tarinoi.fi -> wanhoja tavaroita -> puisia tavaroita. Saat minuun yhteyden sivuillani olevan yhteydenoottolomakkeen kautta.

Kirsi

Vierailija

Siis niskavuori.tarinoi.fi
Oli näköjään jäänyt piste pois sanojen välistä, sorry.

Vierailija

Kiitos viesteistä. Löysin lopulta leipälapion Mikkelin vankilanmyymälästä. Siellä oli kolmea kokoa: lyhyvartinen, keskipitkä ja tosipitkä. Minulla on se tosipitlä ja hyvin pyyhkii.

Suuri kiitos Annikille! Pelkkä ajatus lämmittää.

Minäkin olen ihmetellyt tuota päivämäärää 28.5.2008. Onko jossain jotain vikaa, ETn toimitus?

Vierailija

Lainaus:

Siis niskavuori.tarinoi.fi
Oli näköjään jäänyt piste pois sanojen välistä, sorry.

Voi kun ehdin jo ostaa leipälapion. Sinulla on kirnussasi (se pytty on siis kirnu) paljon kauniimpia leipälapioita kuin Mikkelin vankilakundien tekemät. Ei niissä mitään vikaa ole, ei sillä. Sinulla on muuten ihania tavaroita ja upea koti. Onko se ihan oikea Niskavuori? Täytyy käydä tavaroitasi läpi ajan kanssa. Rakastan vanhoja esineitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat