Vierailija

Onneksi olkoon syntymäpäiväsankarille, montako elämää onkaan tullut tuhotuksi?

Sivut

Kommentit (75)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paheksun suuresti tapaa viedä viiniä tai mittään alkoholipitoista kylään mennessään.
Saattaa olla että isäntäväki onkin raittiuslinjalla....
Viaton viinipullo voi aloittaa pitkän putken....

"Kiirastorstaista juhannukseen,oho Wappukin Wälissä"

Minä en myös hyväksy lahja/tuliaisviinoja. Minun avioliittoon ja monen muunkin tällaiset on lisätykytyksiä aiheuttaneet.
Tämä päivänsankari on syyllinen erooni.
Joutais jo eläkkeelle 80v vanhus.

Lainaus:

Minä en myös hyväksy lahja/tuliaisviinoja. Minun avioliittoon ja monen muunkin tällaiset on lisätykytyksiä aiheuttaneet.
Tämä päivänsankari on syyllinen erooni.
Joutais jo eläkkeelle 80v vanhus.

Samoin täällä.Kuningas Alko oli syypää meidänkin eroon,niin kuin tuhansien suomalaisten,valitettavasti.

Lainaus:

Ihminen on itse vastuussa elämänsä tuhoamisesta. Viinaa ei ole kenenkään pakko kitata. Liian helppoa syyllistää muita omista töppäilyistään ja vierittää syy Alkon kontolle.

Lainaus:

Lainaus:

Ihminen on itse vastuussa elämänsä tuhoamisesta. Viinaa ei ole kenenkään pakko kitata.

Liian helppoa syyllistää muita omista töppäilyistään ja vierittää syy Alkon kontolle.

Kyllä on,ihan pakko on alkoholiriippuvaisen kitata viinaa.
Alkosta minäkin ensimmäisen pulloni hain, ja
viimeisenkin.
On ne tiedemiehet löytäneet ihan alkoholismiin altistavan geeninkin.

Kofeiini on muutekseen melko kova, keskushermostoon vaikuttava piriste,
Mummot on koukussa ja saa vierotusoireita jos ei saa päivittäistä kofeiiniannostaan .
Mahtas kuulua kamala valitus ja voivotus jos kahvin tulo Suomeen loppuisi?

Varmaan maksettas pimeistä kahvipapuista trokarille huimia hintoja... :D
Riippuvaisuutensa kullakin,
syyttömät synnittömät ne kiviä heittelee :D

Kahviriippuvuudesta pääsee eroon helposti.

Minä en ole juonut kuin 20-25v ikävuoteni välillä muutaman paukun, silti alkoholi valitettavasti rikkoi avioliittoni. Töppöilin kun menin naimisiin, mutta sainhan upeita muksuja kuitenkin. He ovat raittiita.

Toisille tulee upeita muksuja, (hienoa) ja toisille isoja maksuja, kun on viety se vieraspullo mennessä.
On siitä hyvä kun meitä on monia kuka ei tarvi päihteitä, voi muutenkin pitää hauskaa. Nimenomaa elää.
80v Alko ja heidän tuotteensa, vie hautaan ½ nuorempia ja siltä väliltä. Jätän onnittelut väliin.

Lainaus:

Toisille tulee upeita muksuja, (hienoa) ja toisille isoja maksuja, kun on viety se vieraspullo mennessä.
On siitä hyvä kun meitä on monia kuka ei tarvi päihteitä, voi muutenkin pitää hauskaa. Nimenomaa elää.
80v Alko ja heidän tuotteensa, vie hautaan ½ nuorempia ja siltä väliltä. Jätän onnittelut väliin.

Muistan lapsena kun meille tuli vieraita, kaikki meni suoraan sanoen perseelleen kun toivat viinaa tulijaisiksi, isänikin oli varsin tottumaton viina mies, oli oksenusta, joka paikassa, kauhee hulina lapset pelkäsi kauheeta mölinää ja humalaisten laulamista ( ulvomista ).

Viina Suomen suurin työllistäjä ! Terveyskeskukset,sairaalat, poliisit ja sosiaalipalvelut. Alkoholi työllistää näitä enemmän kuin mikää muu asia. Viina on monen todellinen rakkaus. Se vie , vaikka kuinka vikisisi.
Se vie nuoret, lähes lapset ja mummot ja ukot. Vielä -80 luvulla mummojen kaljoittelu oli aika harvinaista.Toista on nykyään.

Mummot ei vieläkään "ilkeä" kantaa mäyräkoiraa kotiin,
mutta 3l viiniä hanapakkauksessahan näyttää suorastaan tyylikkäältä,
ei hävettävältä.
Valitettavasti moni mummeli kittaa yksinään sen hanapakkauksen
aika rivakkaan tahtiin jopa...

Pullosta näkee paremmin ,paljonko on juonut,
nyt menee 3l lähes huomaamatta, röööyhhh.. :)

Ei pidä yleistää asioita. Eiköhän sellaiset juopot mummot ole melko harvinaisia. Kahvikupin ääressä on mukava rupatella, pari kuppia päivässä riittää. Ilmankin voi olla vaan ei ole tarvetta sellaiseen. Kahvi on harmiton juoma, eikä se aiheuta mitään riippuvuutta. Turhaa hössötystä vaan täälläkin kaikesta.

Lainaus:

Mummot ei vieläkään "ilkeä" kantaa mäyräkoiraa kotiin,
mutta 3l viiniä hanapakkauksessahan näyttää suorastaan tyylikkäältä,
ei hävettävältä.
Valitettavasti moni mummeli kittaa yksinään sen hanapakkauksen
aika rivakkaan tahtiin jopa...

Pullosta näkee paremmin ,paljonko on juonut,
nyt menee 3l lähes huomaamatta, röööyhhh.. :)

Sääli että olet noin kova kittaamaan viiniä. Se voi olla terveydellesi haitaksi. Osta mieluummin pullo, niin ei tule ryypättyä liikaa, vaikka rivakasti nappaatkin. Onhan siinä pullossakin 7 annosta, että aikamoisen huppelin siitä saat.

Ei viina ikää katso kun se villitsee. On mummoja ja teinejä kalja salkut käsissä harva se ilta ja viikonloppu.

Lähikaupan kassajonossa seisoo monen ikäistä ja näköistä nestemäisiä ostoksia hakemassa. Kyllä siinä mummoja on yhtä lailla ilta tai aamu kaljojaan hakemassa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat