Kommentit (4)

Vierailija

Kovin se on tasa-arvoista tuokin homma, kotitalousvähennys verotuksessa.

Että yhdestä ja samasta teetetystä työstä saa kaksi henkilöä saman verovähennyksen.

Imatran tyttö

Tuossa siivouksessa on semmonen juttu, että ensin pitää raivata tavarat ennen kuin voi kutsua siivoojan. Sen takia se jääkin siihen. Kun pitää ensin siivota, että siivooja voi tulla!

Vierailija

Kotitalousvähennys on ihan hyvä juttu jos teettää jonkun remontin mutta en yhtään ihmettele, ettei monikaan osta siivouspalvelua. Yksi syy lienee juuri tuo edellä mainittu tavaroiden raivaus ennen siivoojan tuloa.

Minä en myöskään olisi valmis maksamaan pintapuolisesti tehdystä siivouksesta kun itse teen todella perusteellisen siivouksen kerran kuukaudessa eli kaikkien mattojen tamppaus ja lattioiden pesu sekä pölyjen pyyhkiminen. En  pidä ajatuksesta, että täysin vieras ihminen hääräilee asunnossani ja toisaalta tuntuisi kiusalliselta valvoa siivoojaa koko ajan.

Olen kuitenkin tuumiskellut tilata apua ikkunoiden pesuun siitä huolimatta, että tietysti joutuisi raivaamaan kaiikkien ikkunoiden edustat ennen pesijän tuloa. Mutta mutta! ET on ottanut esimerkiksi ikkunoiden pesulaskun suuruudeltaan 500:- euroa. Huh heijakkaa. En iki, iki maailmassa maksaisi ikkunoitteni pesemisestä 500 euroa kun saisin siitä kotitalousvähennyksen jälkeen takaisin vaivaiset 80 euroa !! Ja jos alkuperäinen lasku olisi pienempi niin sitä vähemmän saisi takaisin. Eli ei kannata kannata tilata ikkunanpesijää jos ei ole muita kotitalousvähennyksiä .

Sitten kun en enää itse jaksa pestä ikkunoitani niin olkoot likaiset....

Vierailija

Imatran tyttö kirjoitti:
Tuossa siivouksessa on semmonen juttu, että ensin pitää raivata tavarat ennen kuin voi kutsua siivoojan. Sen takia se jääkin siihen. Kun pitää ensin siivota, että siivooja voi tulla!

Kai silloin ihan järkevää raivata edes suurimmat romukasat pois, että siivoja sopii työskentelemään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat