Paras lääke krapulaan?

Vierailija

Pitkinä pyhinä tulee naukkailtua enemmän alko-tuotteita,
ja krapulakin on sitten kovempi.

Kaikenlaista lääkettä on siihenkin tarjolla...Kaikkea olen kokeillut,
mutta tämä on ylivoimaisesti paras ja tehokkain...
-lisäksi halvin :)

Ei enää krapulaa!
paras lääkehän on :yksinkertainen liikunta, johon pystyy jokainen:
- istuessasi parannat ryhtiä,
- käännät päätä reippaasti ensin vasempaan, sitten oikeaan ja takaisin keskelle.
Toistat tämän joka kerta, kun joku tarjoaa ryyppyä.

Sivut

Kommentit (16)

nummisuutari
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Elämää tämä vain on! Krapulan tärkeä askel on tuo "Ei enää ikinä". Se tulee siinä vaiheessa, kun ei enää pelkää kuolevansa, vaan pelkää,että jää henkiin. Lupaukset ja sopimukset on tehty rikottaviksi. Viina maistuu taas, kun liian hyvä olo yllättää. Pään kääntely pelastaa, kun mietitään ryhdytäänkö ottamaan kaksin käsin. Kun yksikin käsi ottaa, peli on menetetty.

Krapulan parantaa varmasti ainakin aika. Fiksut lääkitsevät itseään ennen ryyppäämistä entsyymeillä, vitamiineilla ja muilla hivenaineilla. Seurauksena viinan sietokyky kasvaa ja kankkunen on kauheampi. Oma lääkesuosikkini on kivenäisvesi. Se korjaa suolatasapainoa ja puhdistaa mitä puhdistaakin. Nämä ovat harrastelijan kokemuksia.

Vierailija

"Ruotsin tipat" ainakin mainoksen mukaan parantavat lähes kaiken,
myös krapulan :-) Omaa kokemusta ei ole asiasta, eikä krapulastakaan.

Vierailija

Lainaus:

"Ruotsin tipat" ainakin mainoksen mukaan parantavat lähes kaiken,
myös krapulan :-) Omaa kokemusta ei ole asiasta, eikä krapulastakaan.

Tjaahas....
Ruotsintippojen sisällys....
Ainesosat:

- Väinönputken juuriuute
- Voikukkauute
- Väinönputken lehti
- Karhunputken juuriuute
- Kurkuman juuri
- Teurikka
- Mirhami
- Kurho
- Sahrami
- Etanolipitoisuus n. 46 til-%

Yleensä moni parantelee krapulaansa jollakin etanolipitoisella uutteella,
mallasohrauutteella esim.?

Vaan se krapula saattaa uusiutua jo seuraavana päivänä...
Jospa nuo ruotsintipat olis tehokkaampia?

"Eihän tippa tapa ?"

Vierailija

Tuo teurikka kuulostaa mielenkiintoiselta kasvilta,
onko kellään kokemuksia sen kasvattamisesta?

"ilman krapuloita aina"

Vierailija

Sitä lääkettä minäkin olen suosinut. Ei tippaakaan :) Toiset tekee miten haluavat, minä valitsen tämän "lääkityksen", ei tuu krapulaa.

Vierailija

Paras lääke krapulaan on ennaltaehkäisy, olla ottamatta mitään, säästyy monelta vieroitusoireelta, ja pömppömahalta. Luulisi että pysyy muutenkin terveempänä. Ainakin henkinen puoli on tasapainoisempi. Saattaa perheetkin paremmin pysyä koossa.

Vierailija

Lainaus:

Paras lääke krapulaan on ennaltaehkäisy, olla ottamatta mitään, säästyy monelta vieroitusoireelta, ja pömppömahalta. Luulisi että pysyy muutenkin terveempänä. Ainakin henkinen puoli on tasapainoisempi. Saattaa perheetkin paremmin pysyä koossa.

Kuule mää oon ihan samaa miältä - kato ku mää kerran otin tota viinaa liikaa sillon nuarena, eenmää ollu edes usossa sillon. Ku mää konttasin töihi ja oli nii kamala olo ja mää menetin ittekunnioituksenki.
mää olin monta päivää rapulassa, oksetti, heitätti oli tuska hiki, mää vaa ajatteli, että mää kuale.
Siihe jäi, mää inhoo, että ihmiset ittensä pilaa ja elämänsä ja toistekin. se kärsimys o siis totanoi niin kauhee. Turhaa mulle tulee kukaan tarjoo, mää oon leuhka ku mää voi sanoo, että siis totanoi niiku mää siis en tota ota.v.

Vierailija

Krapulaan ei tosiaan auta kuin aika että myrkyt haihtuu elimistöstä. Krapula on myrkytystila, jotkut juovat itsensä jopa hengiltä, eikä sen jälkeen tarvitse krapulaa potea.

Vierailija

Uamuja vuan tiältäi susjrajalta

Minnäi arvelin kantoo korten kekkoo täsä asjasa. ihavvua sillee "vierailevana turistina". Joskus sillo aikonaa ko tul viä "törpöteltyy" ja tul välii rapulakkii nii "konkairt" sano notta. sillä se lähtöö miillä seo tullunnai.rapula. minev viinoo sietännä silimissän rapulauamuna. un ja sapuska ol liäkkeitä siinä missä jokkii muukii rapulaa. auttaa kellen auttaa ja mite auttaa. tuala monettii o kiriotelu ohjeiks rapulav välttämiseks nottei nauti alakohoolipitosii aineita esinkää. siitäi voijjaa olla kahta mieltä. minen ouk ollunna humalasa meleki kymmenneev vuotee kertookaa vaikkemmie kokonaa ouk viinaj juontii lopettanna. miula männöö yhä semmone par kolome pulloo hyvvee konjakkii vuotee. vain rapulalten ouk silti välttynnä. tosiv viinan tähe sitä ei ouk ollunna. van miullo ollunna semmone mittee ne nua lekurit hienosti nimittäät särkyliäkepiässäryks. elikkäs josko sama asja sanotaa selekokielelä nii miusso ollunna rapula. särkyliäkkeie aiheuttamana. tulloo ylleesä het ko joutuu annostusta muuttammaa.

Hyvvee (rapula?)päiväj jatkoo

T.suapisti

Vierailija

Lainaus:

Paras lääke krapulaan on ehkäisy.

Millä ehkäiset, kumilla vai pillereillä?
Tarkoititko ehkä ennaltaehkäisy, eli alkoholista kieltäytyminen?

Vierailija

Vanhat sannoo että sillä se lähtee, millä on tullutkin...?

Krapulan parantaminen ryypiskelemällä on
kuitenkin yhtä tarkkaa puuhaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä...

Määrän/volyymin annostelu kovin tarkkaa...

Vierailija

Parasta en tiedä, mutta kyllä se sillä paranee millä on tullutkin, hätätapauksessa oiva konsti, pitkäaikaista käyttöä en suosittele.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat