Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Tällaset runot vasta kulttuuria. on. Vastakulttuuria. Apua!

Minulla on nyt vatsakulttuuria, kun syön kaalikääryleitä puolukkahillon kanssa,
kohta jälkiruoaksi mämmiä ja kermaa. - Hyvää lauantai-iltaa!
(Minulla eilen sammahti vanha telkkari, nyt kuuntelen radiota ja katselen
YouTubea sekä Katsomoa. Kaivaisinkohan peräti jonkin pölyttyneen maailmankirjallisuuden
mestariteoksen hyllystä, TV:n puutteessa ehkä tulen harrastaneeksi kulttuuria.)

Mikä tukkii parhaiten näppiksen: kaalikääryleestä tippuvat riisit, siirappinen kaali, puolukkahillon hyytelö vai mämmi? Kerrothan sitten kun olet vaihtanut tai pessyt.

Lainaus:

Lainaus:

Tällaset runot vasta kulttuuria. on. Vastakulttuuria. Apua!

Minulla on nyt vatsakulttuuria, kun syön kaalikääryleitä puolukkahillon kanssa,
kohta jälkiruoaksi mämmiä ja kermaa. - Hyvää lauantai-iltaa!
(Minulla eilen sammahti vanha telkkari, nyt kuuntelen radiota ja katselen
YouTubea sekä Katsomoa. Kaivaisinkohan peräti jonkin pölyttyneen maailmankirjallisuuden
mestariteoksen hyllystä, TV:n puutteessa ehkä tulen harrastaneeksi kulttuuria.)

Onko K-18 sivuilla surffaaminen kulttuuria ?

Lainaus:

Mikä tukkii parhaiten näppiksen: kaalikääryleestä tippuvat riisit, siirappinen kaali, puolukkahillon hyytelö vai mämmi? Kerrothan sitten kun olet vaihtanut tai pessyt.

Kaikki herkut pysyivät näpeissä ja menivät parempiin suihin. Nyt on elämä naminamia, jos ei yöllä tule vatsanpuruja...

Minua häiritsee eniten ihmisten kylmyys toisiaan kohtaan.
Kun joku ei mene mielen mukaan, tapetaan koko perhe. Itsekästä.

Mulla oli lapsena hamsteri lasihäkissä (jälkeenpäin kuvottavaa). Se yllättäen poiki pesueen, ja puri kaikilta niskat poikki. Ite oon selvinnyt eläkevuosiin vähän helpommalla. Mutta helppoa ei kai ole kellään.

Lainaus:

Mulla oli lapsena hamsteri lasihäkissä (jälkeenpäin kuvottavaa). Se yllättäen poiki pesueen, ja puri kaikilta niskat poikki. Ite oon selvinnyt eläkevuosiin vähän helpommalla. Mutta helppoa ei kai ole kellään.

Hullua sakkia, kirjoituksissa ei ole mitään tolkkua, tai sitten ovat jossain kamoissa!

Lainaus:

Lainaus:

Hullua sakkia, kirjoituksissa ei ole mitään tolkkua, tai sitten ovat jossain kamoissa!

Niin, tämähän on taas tullut aivan nuorten sekoilijoiden palstaksi.
Kyllä kirjautuminen tekisi hyvää tälle sivustolle, mutta ylläpito haluaa ilmeisesti tällaista.

Lainaus:

Lienetkö "ite" eläkeikäinen tai sitten eläke on tullut kohdalle jo 25 v. Eläkeperusteet voin kyllä arvata !

Lainaus:

Lainaus:

Lienetkö "ite" eläkeikäinen tai sitten eläke on tullut kohdalle jo 25 v. Eläkeperusteet voin kyllä arvata !

Keskustelun aakkoset ......................? Missä?

Lainaus:

Tekisi mieli sanoa kuin ministeri Stubb: "Voi v***u mitä pa**aa!

Ko. kommentti oli kyllä ministeriltä niissä puitteissa (Pohjoismaiden neuvoston kokous) todella huonosti harkittu jos oli ollenkaan harkittu. Erittäin ylimielistä !
Mutta tähän asiayhteyteen kyllä kommentti osuu kuin sanonta "nenä päähän" !

Julmaksi on maailma mennyt.
Ihmisillä on niin paha olla, jotta johonkin pitää raivonsa purkaa.
Tällaisilla anonyymi-palstoillahan se onnistuukin hyvin.
Vaan helpottuuko olosi, jos olet saanut sanan säilällä jotakuta tuntematonta sivaltaa?
Vai onko tänne teiniangstitkin jo tiensä löytäneet?
Kyllä esi-isät häpeäisivät tätä nykyajan kielenkäyttöä ja elämäntapoja yleensäkin. -kaikenikäisten.
Onneksi eivät ole näkemässä.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat