YLLÄPITO HALOO!

Vierailija

NYT HUUDAN JA AIHEESTA:

TEHKÄÄ JOTAKIN TUOLLE RUNOPUOLELLE, ETTÄ KESKUSTELUT PYSYVÄT SIELLÄ EIKÄ "SANA ON VAPAA"-PUOLELLA.
nimim. "En vihaa runoja, mutta sekamelskaa kyllä"

Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Samaa mieltä: Turhaa huutoa.
Palstat pullistelee typeriä juttuja ilman kritiikkiä ja karsinoimatta.

Tulen nostamaan jokaisen minua miellyttävän runon kommentoituna maksimaalisen näkyville, jos se on sallittua ja jos jotain blokeerauksia tapahtuu.

Vierailija

Toivottavasti ylläpito on asiallinen ja antaa runojen olla siellä missä ne kulloinkin ovat.
Minusta on hienoa, että täällä on paljon monenlaisia runoista kiinnostuneita.
Ilman runoja sana on vapaa keskusteluosio olisi aika yksitoikkoinen!!!

Silloin kun oli SEXI keskustelunaiheena, niin sitä parjattiin, ja nyt on vuorossa runot.

Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.

Vierailija

Ei se minua häiritse, himpun verran kyllä joskus yllättää kun runosuoni pursuilee langassa kuin langassa. Pari kertaa olen nähnyt "Sana on vapaa" -puolella jonkin otsikon, ja kun klikkaan niin siellä puhutaan jostain runosta. - Mutta minun puolestani anti mennä, runotytöt - arjessa on liikaakin proosaa...

Vierailija

Se huutaja: Kun asia ei millään muutu niin teen sen, minkä tehdä voin eli pysyn poissa "Sana on vapaa"-palstalta. Jaloillaan asiakkaat muualla osoittaa monessa paikassa, täällä se tehdään näppäimillä. Ehdotin vain, enkä ollut ensimmäinen. En vihaa runoja, mutta tämä malli on inhottava.

Ehkä tämä nettiET:n tietojärjestelmä on niin suppea, ettei tuollaista muutosta voida tehdä, että edes viestin eteen tulisi jotenkin maininta, että on kyse runoarvostelusta, joka koskee runofoorumia.

Kyllä saa huutaa, jos on aihetta. Tämä oli ensimmäinen kerta minulla.

Vierailija

Anonyymi 14.04.2012 20:09
Ehkä tämä nettiET:n tietojärjestelmä on niin suppea, ettei tuollaista muutosta voida tehdä, että edes viestin eteen tulisi jotenkin maininta, että on kyse runoarvostelusta, joka koskee runofoorumia.

Kyll mun mielest voitas kehittää niinki, että ku sä kirjotat, niin sen sais tietää jo valikosta. Ei tarttis kaikki haahuiluja löytää. Nimimerkit pakollisiksi, ja vajaikeat tyypit karanteeniin.

Vierailija

Lainaus:

Kyll mun mielest voitas kehittää niinki, että ku sä kirjotat, niin sen sais tietää jo valikosta. Ei tarttis kaikki haahuiluja löytää. Nimimerkit pakollisiksi, ja vajaikeat tyypit karanteeniin.

Niin, että muutkin kuin sinä?

Vierailija

Lainaus:

"Nimimerkit pakollisiksi" - sittenhän loanheittäjät ja pilkkakirveet vasta innostuisivat, kun näkisivät tietyn nimimerkin jonka kirjoitukset eivät ole heitä miellyttäneet.
Eikös tästä käyty keskustelua vuosikaudet, ja päädyttiin sitten sellaiseen ratkaisuun että anonyymi-kauhuiset
kirjoittavat vain ET-raatiin. Näin on näreet tällä haavaa, eikös vaan.

Vierailija

Lainaus:

Tre små troll
de lekte med en boll.
Bollen var av guld
och
de hette Trip, Trap och Trull.

Kolme pikku peikko
ne pelataan palloa.
Pallo kullasta
ja
heitä kutsuttiin Trip Trap ja Trull.

Vierailija

Ba ít troll
họ chơi với một quả bóng.
Quả bóng được làm bằng vàng

họ được gọi là Trip Trap Trull

Vierailija

Lainaus:

Anonyymi 14.04.2012 21:35

Otatsä nää jutut ihan tosissas? Eikös vaan.

Mutta vaikea on sitten tietää, milloin pitäisi vastata tosissaan
ja milloin piloillaan. Jospa sitten pila-kommenttiin laitettaisiin
merkiksi naurunaama.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat