Kuka tietää..

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Nyt kun nuo puiden lehdet alkavat olla kauneimmilaan,haluaisi nauttia tuosta väriloistosta pidempään,ennenkuin syksyn kurakelit alkaa.Muistan jostain lukeneeni,että apteekista saisi jotakin liuosta.Kun sitä laittaa veteen,missä on puun oksa tai lehtiä,ne kestäisivät sileinä kauemmin ja värikin säilyisi.Jos joku on käyttänyt tätä ainetta,tai tietää siitä jotakin,voisi ystävällisesti ilmoitella tällä palstalla.Hintakin olisi kiva tietää.:)

Kommentit (4)

aluisa
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kiitos vihjauksesta, täytyypä selvitellä asiaa. Puutarhassa olisi paljon kauniita vaahteranlehtiä, joita olisi kiva säilyttää.
Terveisin Aluisa

katrinka
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Tuo kyseinen aine on luultavasti glyseriini. Olen sitä joskus kokeillut ja kyllähän se toimi. sitä en muista, että kuinka paljon sitä piti veteen sekoittaa.

Vierailija

Olen glyseriiniä joskus kokeillut, minulla se ei toiminut, olisinko tehnyt liian laimean seoksen, en tiennyt sekoitussuhdetta. Onnea yritykseen.

Vierailija

Hei, usein syksyisin kerään pihlajanoksia, kun ne vielä ovat virkeän oloisia. Maljakkoon laitan 1 osan glyserolia ja 2 osaa vettä, oksat tähän ja ne saavat imeä nestettä. Tätä voit kokeilla ja nauttia sitten syyskoristeesta. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat