Kommentit (14)

Vierailija

En ollenkaan ymmärrä ihmisiä, jotka tatuoivat itseään. Oikein pahaa tekee kun näkee semmoisia, joilla on tatskoja naamassa ja kaulassa. Kaiken huippu ovat nämä, jotka venyttävät korvalehtiään kaiken maailman tapeilla tai nenissä on renkaita niin kuin lehmillä!

Nähtävästi oma kauneuskäsitykseni on vääristynyt kun pidän Luojan luomaa, puhdasta ihoa kauniina ilman tatuointeja, tappeja, niittejä tai renkaita.

mummi ja lapsenlapset

Rumia ovat! nyt ehkä mieleisiä vaan entäpä vuosikymmenten päästä?muoti,maku,ja niin monet muutkin asiat muuttuvat vuosikymmenten kuluessa,tatskaa et saapois?onko kaunis hääpuvun kanssa,entäpä raskaana olevalla??? puhdas on kaunis:)

TiinaH

Raskaana olevalla tietty se ikävä, jos on mahassa tatuointi. Venyy kurjasti. Muuten en näe yhteyttä tatuointien ja raskaana olemisen välillä. En kyllä henkilökohtaisesti näe myöskään mitä tatuoinnit + hääpuku yhdistelmässä on kauhistelemista. Jokainen tyylillään, eikös vain?

ompelijasta hoitajaksi

Pidän. Ja omistan itsekin. Minun ihoni on tälläinen- se ei Luojanluomanakaan ollut kaunis, epätasainen ja jos mitä läikkää. Kuvitin sen. Kuvitan sitä yhä ja olen tatuointieni avulla ylpeäkin siitä. En ole enää edes ihan nuori, iän ja muun haihattelun piikkiin sitä ei siis voi laittaa- ei vanhemmillanikaan. Kuvat eivät ole olleet työnsaannin esteenäkään. Jokainen iho rapistuu ja vanhenee, jokainen maalattukin taideteos vanhenee. Olen mitä olen ja ylpeä siitä!

Paudini

Upeita kuvia! Itsekin pitäisi lisätä kokoelmaan jotain käsityöaiheista, mutta idea on vielä hukassa.. Mielestäni jokainen saa tehdä/harrastaa sellaista taidetta kuin haluaa ( ja kyllä: tatuoinnit ovat taidetta) ;) Toiset ei ymmärrä, eikä tarvitsekaan. Makuasioista ei voi kiistellä (:

Vierailija

Minusta tatuointi on itsensä alentamista, eli tatuoija ajattelee että kyllä minut nyt huomataan. Säälittää kun ihmiset turmelevat ihonsa. Nuoret, älkää pilatko vartaloanne tatuoinneilla.

pyytää mummo 50-

Ei kiitos

Jokainen täysi-ikäinen saa tietty tehdä omalle keholleen, mitä itse haluaa. Tatuointi on kuitenkin aika pysyvä vaihtoehto kun ei lähde pesemällä pois.

Onhan näitä juttuja lehdissä kuinka moni tatuoinnin ottaja on katunut jälkeenpäin. Tatuoimisen rinnalle on nyt sitten tullut  toinen "rahat pois bisnes", jossa poistetaan tatuointeja kalliilla hinnalla eikä iho tatuoinnin poistamisen jälkeen kuitenkaan palaa normaaliksi vaan on arpeutunut.

Luulen, että tatuointi on ohimenevä muoti-ilmiö. Onneksi ei ollut muotia silloin kun olin parikymppinen. Siinä iässä ei järki paljon päätä pakottanut, tehtiin niinkuin muutkin. Tosin minulle oli suuri kynnyskysymys jopa ottaa reiät korviin korvarenkaita varten, jotka sain rippilahjaksi.

Hei Aino, täällä Jenna :)

Tatuointeja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Niitä on ollut jo antiikin ajoista lähtien (esim. Kleopatra). Ne eivät ole katoamassa minnekään. Tatuoinnit ovat todella kauniita. Riippuen tietysti paikasta, kuvasta ja millaisessa ihmisessä ovat. Makuasioista ei voi kiistellä. Ps. Ihana Aino ^_^

Mummin ja lapsen?

Huomattavasti rumempaa on noin ällöttävä luonne, että tullaan haukkumaan toisen ulkonäköä ja itselle tärkeitä kuvia noin kärkkäästi. Hyh. Käytöstavat ovat kauniita, harmi kyllä niitä ei ole sinulle jaettu. Nättejä kuvia nuo ovat.

Vierailija

Hei Aino, täällä Jenna :) kirjoitti:
Tatuointeja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Niitä on ollut jo antiikin ajoista lähtien (esim. Kleopatra). Ne eivät ole katoamassa minnekään. Tatuoinnit ovat todella kauniita. Riippuen tietysti paikasta, kuvasta ja millaisessa ihmisessä ovat. Makuasioista ei voi kiistellä. Ps. Ihana Aino ^_^

Mitä ihmettä tässä höpötetään Kleopatrasta??? Onko varmaa tietoa, että hän oli tatuoitu? Kun ei tietääkseni ole edes varmaa tietoa hänen todellisesta ulkonäöstään! Eikä lukemani mukaan ollut edes kaunotar vaan isonenäinen, tukevahko naisihminen. 4000 vuotta sitten naiset koristelivat itäisillä mailla itseään hennakuvioilla niinkuin nykyisinkin. Ne ei ole tatuointeja vaan lähtevät pesemällä pois.

Juu, makuasioista ei voi kiistellä. Mielestäni hieno esikuva tatuointien kannattajille on tämä M.Gabriel niminen heppu, jota jonkin sortin laulajaksi tituleerataan. On kuvia kaulaa myöten ja pohkeessa Putinin naamataulu. Repikää siitä kauneutta!

Vierailija

Mummin ja lapsen? kirjoitti:
Huomattavasti rumempaa on noin ällöttävä luonne, että tullaan haukkumaan toisen ulkonäköä ja itselle tärkeitä kuvia noin kärkkäästi. Hyh. Käytöstavat ovat kauniita, harmi kyllä niitä ei ole sinulle jaettu. Nättejä kuvia nuo ovat.

So so, ei täällä ole haukuttu, on vain kerrottu mielipiteitä tosin suorasanaisesti. Tatuointikuvat vaativat osaavaa kättä ja taiteellisuuttakin, ne ovatkin useimmiten oikein kauniita mutta voi kun ne olisivat vaikka maalattuina paperille eikä ihon alle neulattuina väriaineina noinkin suurina annoksina.

Olen +50v, voisin jopa harkita pikkuriikkisen tatuoinnin ottamista vaikka olkavarteen, saisi tarvittaessa hihan alle piiloon ja pienessä kuviossa väriaineita on vain ripaus verrattuna isoihin kuvioihin.

Minusta on harmillista kun tuli lävistykset ja tatuoinnit muotiin, on yhä vaikea katsella korvalehtien venytettäviä reikiä ja lävistettyjä silmäluomen reunoja, kulmia, huulen reunamia, kieliläväreitä ym. En vaan pysty näkemään niissä mitään kaunista, ei ihoa ole tarkoitettu metalleilla ja väreillä kyllästettäväksi. Korvakorut on kauniit ja niitä pieniä nappeja voi olla montakin mutta ei reikää korvalehteen, se näyttää epänormaalilta, jos näin suoraan sanotaan.

Jos jostain syystä herkistyy ja allergisoituu niille väriaineille (vaikka ne olisivat turvallisiksi todettuja) kun voi tulla jokin sairaus ihmiselle joka aiheuttaa myös yliherkkyyden tatuointiaineille. Jos syystä tai toisesta tahtoo poistattaa tatuoinnit, isoja kuvia jokapuolella kehoa on vaikea leikkauksin saada pois. Monta ihon siirtoa tarvitaan ja miltä lopputulos sitten näyttää tai miten sairas olo mahtaa olla, onko teistä nuorista kukaan ajatellut noita asioita ennenkuin huumassa menette päällystämään kehonne kuvilla?

Millaisen mallin haluatte omille lapsillenne antaa? Älkää vaan tatuoittako lapsianne, toivottavasti lapset saavat olla puhdasihoisia lapsia, ettei jokin muoti tule pilaamaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat