Pahanolon purkamiseksi

Vierailija

Tulkaa tähän ketjuun purkamaan kiukkuanne ja haukkumaan kaikkea ja kaikkia oikein täydeltä laidalta. Minä aloitan ystävällisesti: "Hau, hau! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Miksi? Minun ei tarvitse haukkua eikä parjata ketään. Minulla ei ole kiukkuinen olo, kestän parjaamatta eriävät mielipiteet ja en lähde osoittamallesi tielle :-)) Saat kyllä seuraa, älähän hättäele!
"Hymynaamat valloittaa maan... tomtomto tomtomtom" lauloi/laulaa Marion euroviisussaan.

kirsikankukka55
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Minä voisin haukkua meidän kulttuurilautakuntaa, kun tekivät niin v.....sen päätöksen suuressa viisaudessaan. Olen niin täynnä sappea, että luultavasti viherrän.Voisin vaikka purra nilkkaan, murrrrrr

Vierailija

Minä haukun siellä missä on haukuttavaa omasta mielestäni.En hauku käskien,vaan ihan omasta aloitteesta.
Ja vielä varsinkin sellaisille hommille,joita ei saada sitten millään sujumaan.

Vierailija

Lainaus:

Minä haukun siellä missä on haukuttavaa omasta mielestäni.En hauku käskien,vaan ihan omasta aloitteesta.
Ja vielä varsinkin sellaisille hommille,joita ei saada sitten millään sujumaan.

Haukun, hau hau sinulle joka aina nariset, etkä ymmärrä, että pilaat toistenkin olon. Sujuttella täytyy siellä kototurvassa olla äkäinen vihainen aivan vapaasti täällä sivistyksen puitteissa.
Eipä tule muuta valittamista mieleen.

Vierailija

Lainaus:

Miksi? Minun ei tarvitse haukkua eikä parjata ketään. Minulla ei ole kiukkuinen olo, kestän parjaamatta eriävät mielipiteet ja en lähde osoittamallesi tielle :-)) Saat kyllä seuraa, älähän hättäele!
"Hymynaamat valloittaa maan... tomtomto tomtomtom" lauloi/laulaa Marion euroviisussaan.

Lauloi tänään eilen, muutakin...sinulleko lie kiitos siitä linkistä. Musiikki mielen nostaa Jumalaa kiittämään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat