Perunanviljelyä ja politiikkaa

Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kesä tuli toinen toukokuuta. Ainakin lämpötilojen puolesta. Vuoden hienointa aikaa. Luonto herää ja ihmiset piristyy kevät-kesä askareisiinsa.
Niin meilläkin, emäntä kukkapenkkien kimpussa, minä apulaisena ja kottikärryn kuljettajana. Pieni kasvi/ perunamaa tuli myös käännettyä.

Eilen uutisoitiin uudet luvut eri puolueiden kannatuksista. Nousua ja laskua. Timo Soinin PS puolue on jo ennestään menettänyt huimasti kannatustaan. Nyt eiliset luvut paljastivat vielä prosentin laskun, eli pohjamudissa menevät.
Siitä huolimatta uskaltauduin ostamaan siemenperunaksi TIMO-merkkistä perunalajiketta..Eilen jopa kaksi vaollista sitä istutin. Jos heinäkuun alussa saisi oman maan herkkua.

Politiikan puolella myös Kokoomus on menettänyt kannatustaan. Omatkin puoluetoverit syyttävät siitä Stubbia. Siksi Orpo on nyt lähtenyt puheenjohtaja kisaan mukaan. Tarkoituksena nostaa puolueen kannatusta.
Minulle Kok on kaukainen puolue, mutta jo Jyrki oli inhokkini ja nyt Stubb vielä enemmän...

Tällaista tänään. Hyvää kesää kaikille!

Kommentit (6)

Persu edelleen

Sdp:n ja vihreiden kannatus on noussut gallupin mukaan. Niinpä. Helppo huudella oppositiosta. Oliko asiat paremmin kun olivat edellisessä hallituksessa? No ei todellakaan. Vähän ennen viime eduskuntavaaleja jättivät Arhinmäen ja Ville Niinistön joukot hallituksen kun ensin oli sählätty olan takaa eikä vastuuta haluttu kantaa loppuun asti...

Mielestäni persut ovat syyttä joutuneet kritisoinnin kohteeksi nykyhallituksessa kun keskusta kuitenkin on pääministeripuolue ja sopii asioista kokoomuksen kanssa. En ole koskaan keskustaa äänestänyt ja vielä vähemmän Sipilän + A.Bernerin tekemisten jälkeen. Heidän touhuissaan ei vaan tolkkua löydy.

Persut ovat joutuneet tekemään kompromissin joissain asioissa mutta minulle on tärkein maahanmuuttoasiat ja niissä ovat pitäneet kannastaan hyvin kiinni.

La mer
Seuraa 
Liittynyt24.8.2015

Kyllä mulla edelleenkin on kirjoitusoikeus, ei boikotista tietoakaan.

En ole nähnyt poistettua viestiä, joten en tiedä miksi on poistettu.

Liian usein on poistoja ja jopa ketjujen sulkuja. Tuntuu jopa siltä, että joku kiusatakseen ehdottelee poistoja,

Vierailija

Talvivaara.  Näin lähti  miljarti   veronmaksajilta.   Nyt tehty lopettamispäätös, mutta siihenkin vielä puoli vuotta  aikaa pelata.

Porvarihallitus  +  sipilä

Vierailija

La mer kirjoitti:
Kyllä mulla edelleenkin on kirjoitusoikeus, ei boikotista tietoakaan.

En ole nähnyt poistettua viestiä, joten en tiedä miksi on poistettu.

Liian usein on poistoja ja jopa ketjujen sulkuja. Tuntuu jopa siltä, että joku kiusatakseen ehdottelee poistoja,

Piirros on hyvä.  Sonilla isoimmat kassit.  huppelipoitsilla  pikku pähkinät,  Lahkolaista en kommentoi ettei tule kirous päälle.

Mutta porsaita äidin oomme kaikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat