Kystia rinnoissa

Minulla todettiin rinnoissa lukuisia kystia, kun kävin mammografiassa neljä vuotta sitten. Tiedän, että ne ovat hyvänlaatuisia, mutta ne ovat kivuliaita ja tutkimuskin oli aika tuskallinen. Olen käyttänyt yli 10 vuotta hormonikorvaushoitoa, tällä hetkellä Activellea. Yritin lopettaa hormonit...Lue koko juttu

Kystia rinnoissa

Kommentit (6)

Auttaako rakkuloiden tyhjennyt kipuihin?
Entä voivatko kystat estää syöpäkasvainta näkymästä tutkimuksissa?

Lainaus:

Auttaako rakkuloiden tyhjennyt kipuihin?
Entä voivatko kystat estää syöpäkasvainta näkymästä tutkimuksissa?

Mistä tiedät, että kyse on juuri rakkuloista ja kystoista? Onko joku asiantuntija tulkinnut ne sellaisiksi? Jos ei, niin mars äkkiä lääkärille näyttämään rinnat!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rakkuloiden tyhjennys nimenomaan auttaa kipuihin. Kun se rintakudos on kovin tiivistä kuin minulla oli, sinne kerääntyvä neste joutui ahtaalle ja muodostui tosi kipeitä rakkuloita.Siitä nesteestä sitten ainakin minulla katsottiin mitä sisälsi. Kaikki hyvin, oli vain nestettä.

Kystat rinnoissa on melko yleisiä naisilla varsinkin synnyttäneillä. Useimmiten suuremmat kystat punkteerataan ja niistä tuleva neste voidaan tutkia.

Vierailija

Minulla särkylääke ei auttanut yhtään mammografia tutkimuksessa, kystat on niin kipeät siinä puristuksessa, etten enää uskalla mennä seuraavaan tutkimukseen.

Millä muulla tavalla voin nyt tutkituttaa rintani?

Vierailija

MRI tutkimus on olemassa nykyään rintoihin. Ei satu ja parempi juuri fibrokystisiin rintoihin.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat