Näistä on aina hauska kuulla. Muistan kun itse aloitin yliopistossa ja samana vuonna fuksina aloitti sellainen valkohapsinen kundi. Ei oltu missään tekemisissä, mutta kaveri jäi mieleen. Oma graduni jäi tekemättä, mutta ehkä sitten eläkkeellä voin itse olla se valkohapsi. Tosin tätä menoa ei ole enää hapsia jäljellä silloin, mutta kuitenkin. Oppia ikä kaikki!
Ikinä ei ole myöhäistä opiskella, kaikki on itsestä kii. Itse olen vielä nuori mutta olen suorittanut ammatin, edelleen mietin että voisin opiskella vielä.
Voi, että on hieno uutinen ja saavutus. Onneksi olkoon!!! Ihania juhlia vaan!
Onnea, onnea uudelle ylioppilaalle. Hienoa saavuttaa valkolakki 70-vuotiaana! Kaikkea hyvää elämääsi, Pirkko, olet hieno esimerkki meille kaikille.
Hyvä Pirkko!
Hei Pirkko,
Paljon Onnea hienolle suorituksellesi!
Minä olen se toinen vuonna 1946 syntynyt tämän kevään ylioppilas, mutta en ole vielä ihan 70 v.
Siinäpä haastetta ylläpidolle. Toki hienoa on nostaa "jumalan etsintää" nukuttaa paremmin kun synnit luettelee
Komea suoritus Pirkko!
Onnea täältä Karhelta!
TimoT.
Upea juttu, kaikkea hyvää elämääsi. Tästä voi nuoremmat ottaa mallia!
Tsemppiä
Kerrassaan mahtava suoritus!
Näistä on aina hauska kuulla. Muistan kun itse aloitin yliopistossa ja samana vuonna fuksina aloitti sellainen valkohapsinen kundi. Ei oltu missään tekemisissä, mutta kaveri jäi mieleen. Oma graduni jäi tekemättä, mutta ehkä sitten eläkkeellä voin itse olla se valkohapsi. Tosin tätä menoa ei ole enää hapsia jäljellä silloin, mutta kuitenkin. Oppia ikä kaikki!
Mahtava suoritus, Pirkko! Saat olla ylpeä itsestäsi, paljon onnea!!
T: Seija
Taidat olla väärässä artikkelissa.
Ikinä ei ole myöhäistä opiskella, kaikki on itsestä kii. Itse olen vielä nuori mutta olen suorittanut ammatin, edelleen mietin että voisin opiskella vielä.
Sydämmelliset onnittelut Kemistä. Päivän paras uutinen.
Oli luppoaikaa niin vastailin seisemään ketjuun . No niissä ei ihmeenpää. Mutta joka viestin jälkeen ylläpito nosti jumalan etsinnän päälimmäiseksi.
Minusta sairas henkilö. Ihme pakkomielle.
Mahtavaa suoritus! Onneksi olkoon! 588