Sivut

Kommentit (16)

Hannele

Onnea, onnea uudelle ylioppilaalle. Hienoa saavuttaa valkolakki 70-vuotiaana!  Kaikkea hyvää elämääsi, Pirkko, olet hieno esimerkki meille kaikille.

Nadja

Hei Pirkko,

Paljon Onnea hienolle suorituksellesi!

Minä olen se toinen vuonna 1946 syntynyt tämän kevään ylioppilas, mutta en ole vielä ihan 70 v.

Vierailija

Siinäpä haastetta  ylläpidolle.  Toki hienoa on  nostaa  "jumalan etsintää"   nukuttaa paremmin kun synnit luettelee

Vierailija

Näistä on aina hauska kuulla. Muistan kun itse aloitin yliopistossa ja samana vuonna fuksina aloitti sellainen valkohapsinen kundi. Ei oltu missään tekemisissä, mutta kaveri jäi mieleen. Oma graduni jäi tekemättä, mutta ehkä sitten eläkkeellä voin itse olla se valkohapsi. Tosin tätä menoa ei ole enää hapsia jäljellä silloin, mutta kuitenkin. Oppia ikä kaikki!

Zzzzzz

Vierailija kirjoitti:
Siinäpä haastetta  ylläpidolle.  Toki hienoa on  nostaa  "jumalan etsintää"   nukuttaa paremmin kun synnit luettelee

Taidat olla väärässä artikkelissa. 

Nevertoolate

Ikinä ei ole myöhäistä opiskella, kaikki on itsestä kii. Itse olen vielä nuori mutta olen suorittanut ammatin, edelleen mietin että voisin opiskella vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oli luppoaikaa niin vastailin  seisemään ketjuun .  No niissä ei ihmeenpää.  Mutta  joka viestin jälkeen ylläpito  nosti  jumalan  etsinnän  päälimmäiseksi.

Minusta sairas  henkilö.  Ihme pakkomielle.  

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat