http://www.youtube.com/

Vierailija

Musaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Musaa.

Kaino toivomus linkittäjille:
voisitteko edes hieman etukäteen valottaa millaista "musaa" tarjoilette, ettei tarvitsisi avata (hitaalla koneella) linkkiä ja todeta, että ehdotettu äänite kuuluu sarjaan evvk.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Musaa.

voisitteko edes hieman etukäteen valottaa millaista "musaa" tarjoilette, ettei tarvitsisi avata (hitaalla koneella) linkkiä ja todeta, että ehdotettu äänite kuuluu sarjaan evvk.

http://www.youtube.com/

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Musaa.

Mahtaako koneesi olla hidas, vai kenties yhteys, jälkimmäinen lienee todenäköisempi.

Vierailija

Eikö näillä palstoilla ole jo tarpeeksi musiikkilinkkejä, monessa eri
keskustelussa? Jokainen löytää kyllä youtubesta sen musiikin, jota haluaa
kuunnella. Jos tänne kuitenkin valmiita linkkejä laitetaan on 11:42 kirjoittaneen
anonyymin toivomus ihan paikallaan. Kyllä se musiikkikappaleen nimi voisi
olla näkyvissä linkin yhteydessä. Itse en availe linkkejä, joihin ei ole selitystä
siitä, mitä sisältää. Turhaa ajanhukkaa...

Vierailija

Lainaus:

Kyllä se musiikkikappaleen nimi voisi
olla näkyvissä linkin yhteydessä. Itse en availe linkkejä, joihin ei ole selitystä

Kiitos, juuri tuota tarkoitin klo 11:42. En minäkään avaa linkkejä, joiden sisältö jää arvattavaksi.
En tarvitse sikaa säkissä.
En vastaa myöskään puheluihin tuntemattomasta numerosta. Varovaisuutta tai epäluuloisuutta, mutta elämä on opettanut myös epäilemään tuntemattomien soittajien ja palstojen linkittäjien motiiveja.

Vierailija

Lainaus:

Eikö näillä palstoilla ole jo tarpeeksi musiikkilinkkejä, monessa eri
keskustelussa? Jokainen löytää kyllä youtubesta sen musiikin, jota haluaa
kuunnella. Jos tänne kuitenkin valmiita linkkejä laitetaan on 11:42 kirjoittaneen
anonyymin toivomus ihan paikallaan. Kyllä se musiikkikappaleen nimi voisi

Kyllä se on hyvä että on ei tartte hakea niin paljoo, ja kun ei löydä avaa uuden näin se homma etenee.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kiitos, juuri tuota tarkoitin klo 11:42. En minäkään avaa linkkejä, joiden sisältö jää arvattavaksi.
En vastaa myöskään puheluihin tuntemattomasta numerosta. Varovaisuutta tai epäluuloisuutta, mutta elämä on opettanut myös epäilemään tuntemattomien soittajien ja palstojen linkittäjien motiiveja.

Jooo ei kannata availla mitään linkkejä tiedä mitä viruksia saa koneeseen.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Usko tai älä, mutta tuollaista varovaisuutta nimitetään nykyisin vainoharhaisuudeksi. Siitä on täällä keskustelupalstalla tullut oikein muoti-ilmiö. Esim. jos joku kirjoittaa vaikkapa kirjeystävän tai kumppanin etsimisestä nettideitin kautta ja toinen (tuollaisestakin kokemuksia saaneena) kehoittaa varovaisuuteen, saa hän hyvin nopeasti kuulla olevansa "vainoharhainen". Minä en sinua nimittele, mutta vainoharhaisen nimityksen saatuani kehoitan olemaan kertomatta varovaisuudesta - johon meitä (ainakin minua) usein ohjaa tavallinen maalaisjärki - ja vielä ei sen käyttöä ole tarvinnut katua.
Itse en koskaan ole avannut, enkä todennäköisesti koskaan avaakaan, yhtään tänne keskustelupalstalle ladattua linkkiä. En avaa kavereitten naamakirjaankaan lataamia linkkejä. Musiikkimakuni on erilainen ja linkkien sanomaa enemmän minua kiinnostaa se mitä ihmisillä on ihan itsellään sanottavaa. Tietoa ja musiikkia osaan etsiä itsekin - ja se on hauskaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat