Nebalia tutuksi

Vierailija

Taisin lipsahtaa. Eihän täällä turistit kulje. Minä hölmö kohteesta matkajuttua ja kuvia kasailin. Ei tuo paljoa tietysti kiusaa, enempi sellain tyhmä olo. Olihan kirjoittaminen toisaalta ihan viitysää ja kuvia katsellessa muistot hyppäsi esiin.
Ehkä jokin alan lehti. Pitääpä kysellä vanhat tutut.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä on Nebalia?
Onko pakko olla ilkeä pilkun....ja jos olisit edes hiukkaakaan sivistynyt antaisit olla ojentamatta.

Vierailija

Kiitos  puolustuksesta. Tuo  virheily on   tyylini onkia   nipottajat esiin.  Tuolta  ylläpiton  "tärkeiljältä"  on turha varttua sivistystä.    Huomasin  taudin  varhain.  2009  liityin  Paikka aurinkossa sivustoon.  Heti 2010  tuo  herttaisuus rupesi  onahtelemaan.   Kyseessä ketju  "mitä lomailu  maksaa"  

Tuho kiihtyi,  moni kirjoittaja hylkäsi  sivuston  ja loppuhan sille tuli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taisin lipsahtaa. Eihän täällä turistit kulje. Minä hölmö kohteesta matkajuttua ja kuvia kasailin. Ei tuo paljoa tietysti kiusaa, enempi sellain tyhmä olo. Olihan kirjoittaminen toisaalta ihan viitysää ja kuvia katsellessa muistot hyppäsi esiin.
Ehkä jokin alan lehti. Pitääpä kysellä vanhat tutut.

Älä turhaan ujostele vaan laita ihmeessä matkajuttusi Nebaliasta tänne. Minä ainakin lukisin, luultavasti moni muukin.

Vierailija

Muistini  sopukoissa  on  että jokin  lomapariskunta  olisi täällä julkaissut  matkastaan jutun.  Nyt en sellaista  löydä.  Eli tästä samasta kohteesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Nebalia?
Onko pakko olla ilkeä pilkun....ja jos olisit edes hiukkaakaan sivistynyt antaisit olla ojentamatta.

Laitoin Google Mapsiin hakusanaksi Nebalia ja sieltä löytyi vain joku rakennusfirma jostain Barcelonan esikaupungista.

Vierailija

Laitoin google Mapsiin  hakusanaksi  pihlajainen  ja  sieltä  löytyi  vain  joku jätekasa, suomesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laitoin google Mapsiin  hakusanaksi  pihlajainen  ja  sieltä  löytyi  vain  joku jätekasa, suomesta.

Laitoin Google Mapsiin hakusanaksi Pihlajainen ja sain neljä tulosta:

Pihjalainen Siikalatva, Suomi

Pihjalainen Suomi

Pihjalainen Kuusamo, Suomi

Pihjalainen Kotka, Suomi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat