Palstan valvonta

Vierailija

Valvonta on täysin retuperällä paikalla ei ole ketään, joku muija mökiltään läppärillä välillä hätäiseen jotain möläyttää, mutta pääpiirtettäin olemme oman onnemme nojassa, muta mitäpä tuosta.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija
kirsikankukka55

Miten sun mielestäs palstaa pitäisi valvoa?? Itse en ole huomannut, että olisimme oman onnemme varassa

Esim. asiattomat viestit täytysi poistaa jo aivan ilman ilmoitustakin, tosin ei ne poista niitä vaikka ilmoittaakin loukkavasta viestistä.

Vierailija

Kyllä taustalla valvonta pelaa ,aikas hyvin asiattomia kirjoituksiakin
on poistettu kiitettävävästi kun niistä on ylläpidolle
ilmoitettu ja varmaan muutenkin.
Paljon siistimpää on kirjoittelu kuin monella muulla saitilla,

Kiitos lukijoille jotka "asiaton viesti" painiketta aiheesta painavat.
Kiitos toimittaja-Sari ja ja Kumpp. jotka asiaa valvovat ;)
Aikaihmisethän osaavat/tuntevat netiketin
niin toimittajatkin voi tehdä muutakin kuin "valvoa" ,hih...
Teknisiäkin ongelmia on korjattu ihan viikonloppunakin,olen huomannut....

Vierailija

Lainaus:

Kyllä taustalla valvonta pelaa aikas hyvin asiattomia kirjoituksiakin
on poistettu kiitettävävästi kun niistä on ylläpidolle
ilmoitettu ja varmaan muutenkin.
Paljon siistimpää on kirjoittelu kuin monella muulla saitilla,

Kiitos Sari ja ja Kumpp. jotka asiaa valvovat ;)

Mikä lienee saitti, mutta melko törkyisillä sivuistoilla ole majaillut jos olet pahmman löytänyt.

Vierailija

Hyvä esimerkki jos joku on toista mieltä aloittajan kanssa hyökätään tämän kimppuun kuin hyeena lauma ei saa eriävää mielipidettä aloittajan kanssa olla.

Vierailija

Henkinen väkivalta on silmitöntä, aivan sama kuka sanoo mitäkin aina ollaan jonkun kimpussa, näinkö sitä keskustelaan muuallakin tuskin, nämä on mennyt valvonnan suhteen aivan pilalle, pitäisi heti puhaltaa peli poikki kun menee tyhjän kinaamiseksi, joillain palstoilla lukitsevat tälläisen aloituksen / ketjun kokonaan siihen ei voi sen jälkeen kirjoittaa juuta eikä jaatta.
Pysyy jotenkin asialinjalla keskustelut!

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Kerro,mikä teksti sinua niin kovin häiritsee ja sinun mielestäsi pitäisi poistaa.

Kuulutko palstan ylläpitäjiin, heille olen ilmoittanut poistettavista viesteistä käy kurkkaamassa jos on vastuullasi!
Yleensä ei tapahdu mitään vittuilla saa aivan sujuvasti, päivästä toiseen viikosta viikkoon.

Nyt ei leikkaa! Ethän sinä sensuuria kaipaa. Näytät hyödyntävän täysillä oikeuttasi ja vapauttasi puhua pelkkää roskaa. anna sama vapaus muillekin, kun nettiET:kin antaa! -stuntman

Vierailija

Juuri sitä roskan puhumisen oikeutta ei pitäisi olla sen enempää minulla kuin muillakaan, toimitus olla höllöttää vaan välittämättä tuon taivaallista keskustelun tasosta, jos täällä mitään tasoa sanan oikeessa metrkityksessä edes on!

Vierailija

Lainaus:

Juuri sitä roskan puhumisen oikeutta ei pitäisi olla sen enempää minulla kuin muillakaan, toimitus olla höllöttää vaan välittämättä tuon taivaallista keskustelun tasosta, jos täällä mitään tasoa sanan oikeessa metrkityksessä edes on!

Oletko käyttänyt oikeuttasi fiksumpien kommenttien kirjoittamiseen? Laittaisit linin täkän. Jäisi parempi kuva sinusta. Haluaisitko muuten rajoittaa joidenkin oikeutta hengittää? Esim. perussuomalaisten, rasistien, naisten tai rokkareiden?

Vierailija

Sano nyt suoraan,mikä kirjoitus ja mikä osio.Itse en ole huomannut mitään "järkyttävää"kirjoitusta täällä.

Vierailija

Niinpä niin.... siitä puhe, mistä puute.
Itselläni ei ole ollut tarvetta kertoa näillä palstoilla seurusteluistani tai sairauksistani.
Herää vain kysymys, helpottaako oloa, kun saa kirjoittaa henk.koht.asioistaan julkisesti.
Jos joitakin helpottaa, niin siitä vaan.
Lukiessa voi vain arvailla kirjoittajan aikuisuutta ja sivistyksen määrää!

Vierailija

Lainaus:

Niinpä niin.... siitä puhe, mistä puute.
Itselläni ei ole ollut tarvetta kertoa näillä palstoilla seurusteluistani tai sairauksistani.
Herää vain kysymys, helpottaako oloa, kun saa kirjoittaa henk.koht.asioistaan julkisesti.
Jos joitakin helpottaa, niin siitä vaan.
Lukiessa voi vain arvailla kirjoittajan aikuisuutta ja sivistyksen määrää!

heplottaa kovasti kun saa lukea näitä palstoja...
onneks mulla on viel- vissii- lusikallinen tolokkuu jäjellä
-tirsk- ;D

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Oletko käyttänyt oikeuttasi fiksumpien kommenttien kirjoittamiseen? Laittaisit linin täkän. Jäisi parempi kuva sinusta. Haluaisitko muuten rajoittaa joidenkin oikeutta hengittää? Esim. perussuomalaisten, rasistien, naisten tai rokkareiden?

Tai kokoomuslaisten hengittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat