Ylen tv-kanavien uudistus

Vierailija

Tuntuu aika kummalliselta, että ainoita asiaohjelmia lähettäviä kanavia pitää uudistaa niin, että katsojakunta nuorentuisi. Mielestäni nuorille suunnattuja kanavia on riittävästi. Ei yhtään ajatella, että suuret ikäluokat ovat nyt se ikäluokka, joka on saanut viihteestä tarpeekseen ja katselee mielellään ohjelmia, joissa on jotakin asiaa.

Hyvä kuitenkin, että vielä on edes rippeitä vanhenevillekin ihmisille. :(

Kommentit (3)

Vierailija

No minä olen niin huono TV:en katsoja, että kyllä ei juurikaan haittaa tee, radio on päällä aamusta iltaan.

Vierailija

TV-lupa on ollut yksinasuvalle kallis huvi ja siksi olen yrittänyt katsella niin paljon telkkaria kuin olen voinut, yrittänyt koko rahan edestä. Kanavia on paljon ja aina löytyy jostain katseltavaa, ruokakilpailuja ynnä muita. On ihan hyvä että maksu halpenee meikäläisellekin.

Vierailija

Lainaus:

TV-lupa on ollut yksinasuvalle kallis huvi ja siksi olen yrittänyt katsella niin paljon telkkaria kuin olen voinut, yrittänyt koko rahan edestä. Kanavia on paljon ja aina löytyy jostain katseltavaa, ruokakilpailuja ynnä muita. On ihan hyvä että maksu halpenee meikäläisellekin.

Mutta kohta saamme me köyhät taputtaa käsiämme, kun TV-lupamaksut siirtyvät historiaan. Pienituloisilta ei peritä isoa mediamaksua - ehkä jopa vain 0 e. Simamalja sille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat