Halipula

vanhamies

Olen varttunut mies, Kaipaisin hellyyttä, mutta tulen aina torjutuksi puolisoltani. Koskaan ei ole sopiva aika. Ei saa koskea, ei halailla. Onko kellään muulla tällaista?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Ei ole tuollaista, koska vaimoni on aina kimpussani ja mouruaa kuin kissa. Lisäksi vaapurin vaimokin on kimpussani tyttärineen. Työpaikalla kaikki naispuoliset työkaverini änkeävät hajareisin syliini ettei työstä tule mitään.

Vierailija

Kylläpä onkin valtava ego vierailijalla klo. 13.15!!!

Sinulla ei tule koskaan olemaan mitään vastoinkäymisiä naisrintamalla, mutta haluaisit varmaan paeta maailman ääriin jos sinun "lempesi" olisi ainut maailmassa tai edes teidän kylällä.

Kiva oli viestisi!

Vierailija

Minä olen jo ikänainen romantiikan ja hellyyden kipeä. Tuon puute oli myös yksi syy erooni. Aloitus oli kuin X kuvaus. Hallitsevan, kaikkitietävän ja erehtymättömän ihmisen kanssa on mahdotonta saada aikaan muuta kuin sen minkä  itsekkyydessään kokee ja katsoo mieluisaksi. Toisen tunteita ei ajatellut.

Ennustaja Sulema

Hei! Minä näin toissayönä hauskan unen: Olin työpaikkani postilokeroilla käytävän päässä ja katsoin lokerooni. Siellä oli kaunis kukkakortti, jossa oli päälle kirjoitettuna: Halaa ensimmäinen vastaantulija ja anna tämä kortti hänelle, käske laittaa kiertämään! Ajattelin, että hienoa, laitanpa ajatuksen eteenpäin.

Toinen asia, jota en voi olla kertomatta: Aamulla menin pikkujumpalleni parvekkeelle kahvin tippumista odotellessani.  Parvekkeen nurkassa on hylly, johon olin tuonut edellisellä viikolla  pari amaryllisruukkua. Toisessa, isommassa on kaksi sipulia ja tosi vahvat lehdet. Huomasin, ruukussa oli sammalta lehtien takana, kurkistin sinne, siellä on linnunpesä!  Aloin seurailla ikkunasta millaiset kesävieraat olin saanut. Isosta lintukirjasta etsin kuvan, joka täsmää, ne ovat harmaasieppoja. Tänään oli ilmestynyt ensimmäinen muna.

Että tällaisia ilon aiheita täällä! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa se on sen Moilasen morsian? Sehän runoilee.

Hei, jopa on uutinen! Onko H.Moilasella morsian? Tällä papilla joka karttaa naisia.v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai siellä parvekkeen hyllykolossa se linnun muna?

Noniin

Halipula oli minullakin lähes koko 30 vuotisen suhteen ajan. Alussa hellyys oli yhtäkuin seksi, mutta pian hiipui sekin.

Tunsin itseni epänormaaliksi, kun olisin halunnut hellyyttä ja haleja ilman sen johtamista seksiin ja kuulinkin hellimisen olevan hollywoodin teatteria. 

Nyt taitaa olla liian myöhäistä, olen elänyt yksikseni yli 10 vuotta, eikä halikaveria ole löytynyt. Eläähän sitä näinkin, muttei kovin onnellisesti ja jotain tuntuu aina puuttuvan.

en pidä haleista

Mikä siinä halissa on niin tärkeää ettei sitä ilman voisi elää?- Ei ole kivaa jos toinen ihminen tulee liian lähelle.

Vierailija

en pidä haleista kirjoitti:
Mikä siinä halissa on niin tärkeää ettei sitä ilman voisi elää?- Ei ole kivaa jos toinen ihminen tulee liian lähelle.

Tuollaiselle on olemassa selitys, koska ei tuo kuulu ihmisen tavalliseen käytökseen. Se on tunteettomuus ja

itsekkyys ja kenties narsismi. Eikä tuntemattomia tarvitsekaan kiinni päästää, sen jokainen tänä päivänä tietää.

Oli masentavaa elää tuollaisen ihmisen kanssa, koskea ei saanut, ei halata, pussailusta puhumattakaan. Aina oli jotain selityksenpoikasta, että miksi...kylmyys on mielen sairaus. Ei hänkään ihan noin sulkeutunut ollut elämämme alussa. Se on niin säälittävää, ja mitä ihminen menettää, kun ei siedä toisen ihmisen kosketusta. 

vanha nainen

Olen varttunut vanha nainen, harmaatukkainen, lihavahko ja omasta mielestäni ruman näköinen.

Eilen palasin maaseudulta kaupunkiin loman jälkeen, todella rähjäisen näköisenä. Kun vaihdoin linja-autoasemalla bussista toiseen ja odottelin vaihtobussia niin siistin näköinen, itseäni arviolta noin 30 vuotta nuorempi mies tuli juttelemaan ja kysyi, lähtisinkö joskus hänen kanssaan kahville!!! (kiitos, ei!)

Kun istuin sitten bussissa niin huomasin, että toinen, nuorehko mies tuijotteli minua jatkuvasti. Hän poistua bussista ennen minua ja poislähtiessään laittoi kätensä olalleni ja sanoi: "Sinä olet kaunis nainen".

Mistä on kysymys? Minulla ei ole halipulaa vaikka ei ole miestäkään eikä turhia luuloja ulkonäöstäni. En kaipaa enää miestä passattavaksi enkä jatkuvaa vonkumista.

Kokemukseni mukaan miehen ja naisen hellyyskäsite eroavat suuresti. Miehen hellyys johtaa aina siihen itteensä ja nainen kun vaan haluaisi "olla kainalossa".

Vierailija

Kovinpa unelmointisi on iän tuomaa tyytyväisyyttä kun saa olla ruma ja harmaa ja luulla, että nuoret miehet ovat kiinnostuneita. Saahan sitä mieli harhailla mukavissa asioissa bussimatkakin taittuu rattoisasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai siellä parvekkeen hyllykolossa se linnun muna?

Niin, Se muna on kanaa viisaampi, vai kui?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat