Matkaseuraa 60 v heteronaiselle

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Heippa! Olen juhannus vk loppuna lähdössä lomalle viikoksi ehkäpä Kreetalle tai Kultahietikolle tai muuhun rantakohteeseen jossa turkoosi meri ja aurinko. Olen hieman yli 60 v perheellinen heteronainen, luotettava, nuorekaskin, vielä työelämässä. Olisi kiva saada juttelu-, kävely- ja syömäseuraa paikan päällä. Varsinkin iltaisin olisi mukavampaa kun olisi tuttua seuraa eikä yksin liikenteessä. Tämä olisi ihan lepolomaa, aurinkoa, merta, uimista ja tietysti sopivassa määrin ympäristöön tutustumista tai pikkuretkiä. Onko siis muita heteronaisia loman tarpeessa tai muuten samanlaisissa matkasuunnitelmissa tuohon aikaan? Otathan yhteyttä sml55@luukku.com

Kommentit (9)

Vierailija

Nyt käy niin, että jos joku kirjoittaa tuohon sähköposti osoitteeseen hän saa automaattisesti vastaajan sähköposiosoitteen tiedä mikä huijari on onko edes nainen. eikö toimitus aio poistaa tuota tärppiä.

Vierailija

Lainaus:

Nyt käy niin, että jos joku kirjoittaa tuohon sähköposti osoitteeseen hän saa automaattisesti vastaajan sähköposiosoitteen tiedä mikä huijari on onko edes nainen. eikö toimitus aio poistaa tuota tärppiä.

Mitähä tuokin nyt tarkoittaa tavallinen sähköpostiosoitehan tuo on mikä siinnä oikein on että joka asiassa täytyy epäillä.Pelkäätkö vai ihan odotat että se olis mies ei se voi sinua ainakaan ra....ta sähköpostin välityksellä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitähä tuokin nyt tarkoittaa tavallinen sähköpostiosoitehan tuo on mikä siinnä oikein on että joka asiassa täytyy epäillä.Pelkäätkö vai ihan odotat että se olis mies ei se voi sinua ainakaan ra....ta sähköpostin välityksellä.

Samaa mieltä tuon edellisen kirjoittajan kanssa ja ihmettelempä kuinka voi vaikkapa matkakaverin löytää jos ei uskalla omaa sähköpostiosoitettaan antaa tai vaikkapa laittaa ilmoitukseen niin kuin tuo aloittaja teki .Ja kannattas aina ensin lukea se aloittajan viesti ja vastata siihen koska monet sotkee alkuperäisen viestin siirtymällä aivan eri asiaan kuin mitä aloittaja tarkoittaa.Pitkiäkin viesti ketjuja on jotka lopulta eivät edes sivua sitä asiaa josta alunperin oli kysymys.

Vierailija

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin olen sitä mieltä että jos joku laittaa oman sähköpostiosoitteensa tänne että siihen voi suoraan ottaa yhteyttä niin sen ihmettäkö se jollekin sivulliselle kuuluu.

Vierailija

Lainaus:

Nuo luukku.com-sähkikset ovat varmaan niitä joihin muiden järjestelmät eivät salli menemistä. Eli on ei-turvallinen osoite.

Vierailija

Lainaus:

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin olen sitä mieltä että jos joku laittaa oman sähköpostiosoitteensa tänne että siihen voi suoraan ottaa yhteyttä niin sen ihmettäkö se jollekin sivulliselle kuuluu.

Jos laitan oman osoitteeni tänne joka on (virallinen osoite):
maija.meikalainen@welho.com , voi vain arvata millä roskalla se osoite täyttyy. Eli jos antaa oikean nimensä julki.
Antamani osoite on siis täysin kuvitteellinen.
Nimim. welhoa käyttävä

Vierailija

Voi ystävät rakkaat, pehtykää asioihin niin ette näytä koko kansalle tyhmyyttänne. Kyllä kaikki sp-osoitteet ovat oikeita, olivat ne oikeilta näyttäviltä tai oikeita nimiä tai ns. nimimerkkinimiä. Käyttäjästä riippuu haluaako roskapostia - siis käykö peukuttamassa ja klikkaamassa linkkejä tai osallistuu ns. kilpailuihin. Siis mututuntumalla on turha kirjoitella faktatietoa.

Vierailija

Kyllä tuo sp.os. luukku.com on aivan tavallinen sp.osoite.Siis JOS EI halua omallanimellään olevaa sp.osoitetta yleiseen tietoon niin voi tehdä uuden sp.en itselleen .minullakin on useampi vain virallisiin asioihin käytän omalla nimelläni olevaa ja myynti ym.ilmotuksiin tunnistamatonta.Kyllä se on melkein omasta toiminnasta kiinni saako miten paljon ROSKAPOSTIA minulle ei tule.JA eihän se sivullisille kuulu vaikka antaa omalla nimellään olevan sp.osoitteen.SE ON vain rehellisen ihmisen merkki .Minun sp osoite on Torve@luukku.com Lähdetään Espanjaan nyt tai myöhemmin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat