Yksinhuoltajan Bemari.

Vierailija

Nyt alkaa selvitä naapuri tiesi tarkistaa jostain, sai tekstiviestillä tietää, että auto on jonkun miehen nimissä, ei ole kuitenkaan sama sukunini kun tällä äidillä, kai muistatte vielä alkuperäisen ihmettelyni kun noorella naisella on noin kallis auto.
Eli eipä taida ollakkaan oma, niinhän minä vähän epäilinkin.

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

Miksi evvk kehtaa edes vastata jos enempää ei ole sanomista "tikusta asiaa" ett varmaan aiempaa juttua asiasta tiennyt, silloin virisi vilkas keskustelu!

Vierailija

Lainaus:

Nyt alkaa selvitä naapuri tiesi tarkistaa jostain, sai tekstiviestillä tietää, että auto on jonkun miehen nimissä, ei ole kuitenkaan sama sukunini kun tällä äidillä, kai muistatte vielä alkuperäisen ihmettelyni kun noorella naisella on noin kallis auto.

Tekisi mieleni yllyttää keskusteluun tarkistajien / tirkistelijoiden tekstixiestimaailmankuvan terveys. Aiemmassa Bemari-keskustelussa olin valmis pokaamaan Bemarimuijan. Mutta jos auton on jonkun äijän, juttu raukeaa. Jonkun sekopään jutulta vaikutti alusta alkaen. Niinhän minä vähän epäilinkin.

pokaaja

Vierailija

Pokaaja ei ole nyt ajan tasalla en ole sekopäisten kirjoissa, aivan itse kykenen asiani hoitamaan, olet sen suhteen väärässä.

Vierailija

Lainaus:

Pokaaja ei ole nyt ajan tasalla en ole sekopäisten kirjoissa, aivan itse kykenen asiani hoitamaan, olet sen suhteen väärässä.

En usko, että pokaajaa sun kirjas kiinnosti. Iltapäivälehdet tekee kanssa kilpaa roskajuttuja, mutta dokumentoi niitä auttavasti. Ne yrittää myydä. Sulle toisten elämän vakoilu on kanssa keino pysyä hengissä. Minkälaista autoa sun elämällä ylläpidetään?

Vierailija

Pokaajan mielenlaatua kuvaa hyvin, hän olisi valmis pokaamaan naisen pelkän auton takia tietämättä minkälaisen ihmisen kanssa yhteen menisi, olisikohan liitto vakaalla pohjalla??

(olin valmis pokaamaan Bemarimuijan. Mutta jos auton on jonkun äijän, juttu raukeaa. )

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

En usko, että pokaajaa sun kirjas kiinnosti. Iltapäivälehdet tekee kanssa kilpaa roskajuttuja, mutta dokumentoi niitä auttavasti. Ne yrittää myydä. Sulle toisten elämän vakoilu on kanssa keino pysyä hengissä. Minkälaista autoa sun elämällä ylläpidetään?

Iltapäivälehdet tekee hyvää tulosta.
Lukijamäärät
Iltalehti 585 000 kpl ( paperi )
Iltalehti.fi
2 900 000 eri kävijää / viikko (2012) (netti)

Vierailija

Lainaus:

Voi sinuakin ressukkaa. Eikö muiden asioiden tonkimisellasi ja juoruilullasi ole mitään rajaa. Monet ajaa myös leasing-autolla sekä työsuhdeautolla. Oletkos tullut ajatelleeksi ja pohtineeksi näitäkin vaihtoehtoja. Siinä sinulla riittääkin työsarkaa.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Voi sinuakin ressukkaa. Eikö muiden asioiden tonkimisellasi ja juoruilullasi ole mitään rajaa. Monet ajaa myös leasing-autolla sekä työsuhdeautolla. Oletkos tullut ajatelleeksi ja pohtineeksi näitäkin vaihtoehtoja. Siinä sinulla riittääkin työsarkaa.

Ei ollut auto leasing yhtiön nimissä ei myöskään minkään firman, saattaa olla papan auto kuten alun perin epäilinkin.

Vierailija

Pitää vaivihkaa kysellä mikä on nuoren äidin tyttönimi silloin selviää sekin onko auto kenties isäpäapan.

Vierailija

Hevonen ja bemari.

Hevonen kävellä löntysteli metsässä kun se yhtäkkiä tipahti suureen ansamonttuun. Aikansa se yritti kiivetä pois, mutta reunat olivat liian jyrkät, joten sen oli ruvettava huutamaan apua. Lähistöllä lymyillyt jänis kuuli avunhuudot ja loikki paikalle. Hetken aikaa tilannetta pohdittuaan jänis lähti loikkimaan pois, mutta palasi pian takaisin BMW:llään. Jänis ajoi auton keulan varovasti monttuun ja hevonen pääsi kiipeämään sitä autoa pitkin pois montusta. Hevonen kiitti kauniisti, veti bemarin pois montusta ja lähti jatkamaan matkaa. Hevonen oli hädin tuskin ehtinyt seuraavan puskan taakse, kun se jo kuuli riipaisevia avunhuutoja. Niinpä se kääntyi takaisin ja palasi kuopalle. Kuinka ollakkaan, jänishän se oli sinne samaiseen monttuun pudonnut uteliaisuuttaan. Hetkeäkään epäröimättä hevonen laski ison jortikkansa monttuun ja jänis pääsi kiipeämään sitä pitkin pois… Mikä on tarinan opetus?

V: Jos on iso kalu, ei tarvitse bemaria

Vierailija

Lainaus:
Anonyymi 05.05.2012 17:38
Ei ollut auto leasing yhtiön nimissä ei myöskään minkään firman, saattaa olla papan auto kuten alun perin epäilinkin.

Etkö löydä elämällesi parenpaa tarkoitusta kuin toisten asioiden penkominen?
Säälittävää....

Vierailija

Tää koko tarina on ihan suoraan.. sanonko mistä...? Ei mitään ideaa. Mitä iloa Sulle on siitä sitten loppujen lopuksi, jos saat tietää auton todellisen omistajan??? Kerropa se!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat