olkavaivat

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

Hei !
Olen pian 63-vuotias osa-aikaeläkkeellä oleva nainen.
Viimeisen vuoden aikana ovat olkavaivat lisääntyneet.
Olen käynyt työterveyslääkäörillä, ultrattu on ja röngtenkuvat otettu.
Mitään selvää syytä vaivoihin ei ole löytynyt.
Lähete ortopedin tutkimuksiin on lähtenyt.

Kävin verikokeissa mahdollisen reuman tiimoilta.
Kaikki tulokset tosi hyvät. Reumatulos parin viikon kuluttua.

Noh. Kävin ystäväni luona. Hän kertoi tuttavan saaneen olkakipuihion apua E-EPA -kapseleista.
Ostin eilen kapseleita, otin illalla kaksi.
Eilisen klo 13 ottamani Ibumax 800 lääkkeen jälkeen en ole lääkettä tarvinnut.
Tänä aamuna otin 2 kapselia ja aion jatkaa 2 kapselin ottoa päivittäin jatkodssakin.
Nyt klo 18.10 illalla.

Miten tämä kivuttomuus voi olla mahdollista ?
Tammikuussa sain kortisonia kumpaankin olkapäähän. Silloin auttoi.
Nyt kolme viikkoa sitten saadut piikit eivät auttaneet.
Olen nyt ennen kapseleita syönyt 4-5 Ibumax 800 tablettia/vrk.
Yölläkin on täytynyt nousta tabletin ottoon. Lepokipu ollut olkapäästä sormenpäihin.
Onko kokemusta ?

Kommentit (4)

Vierailija

Kokemusta ei ole kyseisistä kapseleista mutta D-vitamiinista kyllä.Kävin otatuttamassa D-vitamiini pitoisuuteni ja se oli alakanttiin,lääkäri kehoitti lisäämään D-vitamiini annostusta.Minulla myös olkapäävaivaa joka on kyllä diagnosoitu kieräjäkalvosimen repeämäksi ja leikkuriin olen menossa.Olen ottanut D-vitamiinia tippoina mutta kipuihini se ei ole auttanut mutta uskon sen ehkäisevän uusia vaivoja.Voihan olla,että kohdallasi myös aika on auttanut vaivan helpottumiseen,oma elimistö kun on niin viisas ja hoitaa itse itseään mutta tarvitsee siihen aikaa.

Vierailija

Kyllä D-vitamiinilisä auttaa jonkin verran myös nivelkipuihin.
Onko selvitetty, sairastatko mahdollisesti fibromyalgiaa? Enemmän tietoa saat kun menet terveys-osiossa fibromyalgia otsakkeen alle. Mieti myös, oletko kenties altistunut homemikrobeille ( voi aiheuttaa nivelkipuja).

Vierailija

Herään joka yö siihen että olkapäätäni painaa ja joudun vaihtamaan asentoa.Taas herään kun toistakin olkapäätä painaa.
Päivällä ei ole vaivoja.Syön D-vitamiinia n50mikrogr.päivässä ja Omegaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat