kiertäjäkalvosimen repeämä

Seuraa 
Liittynyt19.8.2015

löytyisikö vertaistukea,odotan kiertäjäkalvosimen operointia ja jännittää niin tuhottomasti.

Kommentit (1)

Vierailija

Minulla leikattiin olkapää, ommeltiin revennyt kiertäjäkalvosinjänne ehjäksi ja kiinnitettiin titaaniniiteillä luuhun. Onnistui hyvin, olen pystynyt tekemään kaikkea, lumenkolauksesta alkaen, varottava vain äkkinäisiä riuhtomisia. Joskus tuntuu jotain pientä niinkuin kiristystä jossain asennossa. Parani mielestäni aika nopeastikin, kipuja ei ollut leikkauksen jälkeen yhtään, auttoi varmaan se pieni kipupumppu joka oli leikkaushaavassa. Sitten vain varovasti jumppaa ja venytyksiä ettei jumiinnu paikalleen. Nyt liikkuu joka suuntaan niinkuin pitääkin, ennen leikkausta en saanut vaatteita puettua kuin jotenkin vääntelemällä, koska käsi ei noussut ylös eikä kääntynyt taaksepäin yhtään. Ja sellaisen kanssa yritin vielä käydä töissäkin.
Tähystyksellä ei onnistunut, piti leikata avoleikkauksella ja pyynnöstäni paikallispuudutuksella, nukutus ei minulle oikein sovi.
Oikea olkapää vielä, noin neljän viikon päästä aloin ajamaan autoakin varovasti.
Onnea operointiisi, saat hyvää hoitoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat