Päänsärky

Pelottaa

Moi!
Oon 12 vuotias tyttö, ja mulla on välillä otsan, kulmakarvojen ja niskan kohdalla painetta, joskus kun olen pää alaspäin tai pompin. Huomasin tämän joskus toukokuussa, kun pompin trampalla illalla, ja aamulla päätä särki, ja koko loppu viikko särki. Sitten se särky loppui, ja taas paine on taas alkanut. Mitä tälle voi tehdä? Ja vaiko lapsilla olla rintaranka jumissa, ja mitkä on sen oireet? Googletin jotain näitä kipuja mitä mulla on ollu ja tuli jotain et rintaranka jumissa.

Kommentit (5)

häpeäisit

Hei haloo ihan oikeesti! Pyydän ystävällisesti jättämään trollauksen tällä sivustolla. Niin kuin nyt muka joku 12-vuotias kyselisi neuvoa terveysvaivoihinsa keskiyön jälkeen Et-netissä!!! Kyllä tuon ikäinen kääntyy vaivoineen vanhempiensa puoleen.

Sinä keksittyjen juttujen aloittelija, häpeä!  Vai onko tuntematon sana?

Vierailija

häpeäisit kirjoitti:
Hei haloo ihan oikeesti! Pyydän ystävällisesti jättämään trollauksen tällä sivustolla. Niin kuin nyt muka joku 12-vuotias kyselisi neuvoa terveysvaivoihinsa keskiyön jälkeen Et-netissä!!! Kyllä tuon ikäinen kääntyy vaivoineen vanhempiensa puoleen.

Sinä keksittyjen juttujen aloittelija, häpeä!  Vai onko tuntematon sana?

Suhtaudut tiukkapipoisesti, mistä voit mennä latelemaan tuomioita, vai oletko kenties tuon nuoren välinpitämätön äiti?vaikka vastasin, täysin ymmärsin, että voi olla feikkiä, mutta onko sillä nyt mitään merkitystä, muuta kun saimme pienen ilon hänen kustannuksellaan.

Totta puhuakseni eräs henkilö täällä silloin tällöin vuosien aikana on esiintynyt yksinkertaisena ja naisen nimimerkillä, ehkä tuo oli meidän selipaatilla seilaava pastorimme, taas vitseineen ja vinoutuneen huumorintajunsa kanssa ypöyksin ja kaipasi äidillistä hellää huolehtijaa.

häpeäisit

Hei vaan opiskelijatar! Alkoiko päänsärky kun et saanut pikavippiä??? Välillä olet 12 vee ja välillä vähän vanhempi ja välillä vastaat omiin viesteisisi . Aloittaja ja klo 21.14 = sama henkilö.?  Kirjoitustyyli ainakin on sama.

Lasten terveyden kustannuksella pilaileminen on sairasta. Kukaan muu kuin klo 21.14 ei revi siitä minkäänlaista iloa. Ei tarvitse olla tiukkapipo ymmärtääkseen sen.

Vierailija

häpeäisit kirjoitti:
Hei vaan opiskelijatar! Alkoiko päänsärky kun et saanut pikavippiä??? Välillä olet 12 vee ja välillä vähän vanhempi ja välillä vastaat omiin viesteisisi . Aloittaja ja klo 21.14 = sama henkilö.?  Kirjoitustyyli ainakin on sama.

Lasten terveyden kustannuksella pilaileminen on sairasta. Kukaan muu kuin klo 21.14 ei revi siitä minkäänlaista iloa. Ei tarvitse olla tiukkapipo ymmärtääkseen sen.

Niin, kumpaa mieltä olit, pilailija , vai lapsi. Tiedän, että nuo ovat eri henkilö. Itsestäsi tuskin tiedät kuka olet, käy selville juupas eipäs tekstistäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat