Kommentit (8)

ladyline

Marketan tyyli on minunkin makuuni kun taas Seijan tyyli tuntuu liian "hippimäiseltä" ikääntyvälle naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei  mikään noista. Kenelläkään ei ole edes kesäkenkiä.

Mutta eiväthän ne ole talvikenkiäkään. Ehkä vaan jotkut varttuneen ikäiset osaa valita jaloilleen sopivat kengät, ei niinkään silmää miellyttävät, olipa vuodenaika mikä tahansa.

Mökin muori
Seuraa 
Liittynyt8.5.2014

Minusta heistä jokainen on löytänyt omaan persoonaansa sopivan tyylin. Seijan tyyli on vapaa ja rento, ihana seitsenkymppinen nainen. Marketta taas on enemmän ladylike ja konservatiivisempi pukeutumisessaan. Kumpikaan ei huku massaan ja  mukavalta näyttää Jormankin tyyli.

Lupiini

Marketta näytti nätiltä ja selkeästi ikäistään nuoremmalta. Olisi hyvin voinut vähentää 10 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei  mikään noista. Kenelläkään ei ole edes kesäkenkiä.

Mutta eiväthän ne ole talvikenkiäkään. Ehkä vaan jotkut varttuneen ikäiset osaa valita jaloilleen sopivat kengät, ei niinkään silmää miellyttävät, olipa vuodenaika mikä tahansa.

Näin meikäläisenkin kohdalla. Kun osteoporoosi on vaivana ja jalat/varpaat vaativat tilaa, on minun kuljettava matalissa ja (yli)tilavissa, pehmeissä tossuissa. Jotkut kyselevät silmät kauhusta pyöreinä, mikä minun kengännumeroni on. Siinä sitten on selitettävä, miksi minun on käytettävä niin ison kokoista kenkää.  (Hienotunteisuudesta olisin kiitollinen.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat