[b]nettihäirintää, miten selvisit ?[/b]

Vierailija

olen saanut pari kuukautta seksiehdotuksia emaililla entiseltä työntekijältäni ( ikä nippanappa 18vee), itse olen 50 vuotta vanhempi. koen tilanteen uhkaavana koska tarjoutuu tulemaan kotiini hoitamaan hommat koska "asut yksin".
en löydä mistään ohjeita miten toimia. pelkään tutkintapyynnön poliisille aiheuttavan suuremman uhan koska en tiedä miten pahasti hän on sairas/häiiriintynyt/huumeriippuvainen. hän oli 16 vuotiaana kesätöissä ja työsuhde päättyi koeaikana joten jotain vikaa hänessä havaitsin jo silloin, mutten muista tarkemmin koska minulla oli tuona vuonna 25 muutakin nuorta töissä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Sulla on hyvä mäihä minä en ole saanut seksiehdoksia, vaikka olen kauttarantain hiukan vihjaillutkin, ei siinä mitään poliisia tarvita, otot tilanteen haltuun ja annat klopiolle sellaset kyydit, että muistaa käyneen saatilla?

Vierailija

voiko tyhmempää vastausta olla ! olet varmaan tosityytyväinen ajatusmaailmaasi. jos joku idiootti lähestyy omalla nimellään entistä esimiestään kyseessä ei voi olla kuin pahasti sairas tai huumehörhöinen zombi... eli tässä ei "huumorintajusta" todellakaan ole apua.

Vierailija

Jos sinä koet sen tilanteen uhkaavana,niin ilmoita poliisille,kysy ainakin,miten voit asian suhteen menetellä.
Huumehörhöistä ei koskaan tiedä ,he voivat olla aika arvaamattomia.Älä vaan tuhoa niitä viestejä,vaan näytä ne poliisille.
Hänhän voi koska vaan tulla vaikka kotiisi ja "järjestää" tilanteen niin,että sinä kutsuit.Sen jälkeen hän keksii syyttää sinua vaikka mistä.Vaikka niin,että sinä uhkailit häntä jne...

Vierailija

kiitos asiallisuudesta ! tilanne on oikeesti ahdistava ja ärsyttävä varsinkin kun en enää muista minkänäköinen tämä raukka on.

Vierailija

Lainaus:

olen saanut pari kuukautta seksiehdotuksia emaililla entiseltä työntekijältäni ( ikä nippanappa 18vee), itse olen 50 vuotta vanhempi. koen tilanteen uhkaavana koska tarjoutuu tulemaan kotiini hoitamaan hommat koska "asut yksin".
en löydä mistään ohjeita miten toimia. pelkään tutkintapyynnön poliisille aiheuttavan suuremman uhan koska en tiedä miten pahasti hän on sairas/häiiriintynyt/huumeriippuvainen. hän oli 16 vuotiaana kesätöissä ja työsuhde päättyi koeaikana joten jotain vikaa hänessä havaitsin jo silloin, mutten muista tarkemmin koska minulla oli tuona vuonna 25 muutakin nuorta töissä.

Höpö höpö juttu minun mielestä, jos joku on käyttäytynyt oudosti jo silloin aiemmin kyllä tälläisen naama jää mieleen, ja jos hän on lähettätyt sulle sähköpostia hänet on helppo jäljittää, mitä me täällä sinun hyväksi voimme tehdä.
Taidat olla melkonen nynnerö jos ett tiedä mitä tuollaisessa asiassa tehdään, tosin uskon että keksit koko jutun aikasi kuluksi.

Vierailija

katsotaan mitä poliisi huomenna sanoo/tekee, sinne olen ollut koko ajan menossa .
pojan emailit on luonnollisesti edelleen koneella.
lähinnä kaipasin neuvoja siitä otanko ensin yhteyttä vanhempiin vai heti suoraan poliisiin.
tämä on kaikenkaikkiaan täysin järjetön juttu vai liekö poika lukenut/katsonut elokuvia vanhojen miljonääriakkojen ylläpitämistä gigoloista..tuleva aviomieheni on kunniakkaasti 68vee eikä minulla ole tarvetta keksiä actionia elämäämme.
toisekseen sinä kesänä meillä oli 25 kesäapulaista, en muista niistä enää monen muunkaan naamataulua.

Vierailija

Lainaus:

katsotaan mitä poliisi huomenna sanoo/tekee, sinne olen ollut koko ajan menossa .
pojan emailit on luonnollisesti edelleen koneella.
lähinnä kaipasin neuvoja siitä otanko ensin yhteyttä vanhempiin vai heti suoraan poliisiin.
tämä on kaikenkaikkiaan täysin järjetön juttu vai liekö poika lukenut/katsonut elokuvia vanhojen miljonääriakkojen ylläpitämistä gigoloista..tuleva aviomieheni on kunniakkaasti 68vee eikä minulla ole tarvetta keksiä actionia elämäämme.
toisekseen sinä kesänä meillä oli 25 kesäapulaista, en muista niistä enää monen muunkaan naamataulua.

Vieläkö sinulla mukamas elää vanhemmat, on se jo kumma kun 68 vuotias ottaa yhteyttä ensin vanhempiin, ja sitten vasta poliisiin, kovin on sekaiset ajatuksesi, oletko juovuksissa!

Vierailija

Minä kysyisin pojalta, haluaako hän, että tehdään rikosilmoitus poliisille vai lopettaako ilman virkavaltaa häirinnän.

Vierailija

Lainaus:

siis POJAN vanhempiin- hän oli alaikäinen kun aloitti häirinnän.

Miten sinä hänen vahempiin saat yhteyden, jos ett edes muista häirikön nimeä, vaiko onko hänen vanhempansa täällä palstalla!

Vierailija

Höpö homma kaiken kaikkiaan, mitä hiton järkee tälläistä asiaa on tänne tuoda pohdittavaksi ymmärtäisi jos tämä olis joku alle 10 v palsta!

Vierailija

onko ymmärryksessä ongelmia ? naamaa en muista, mutta luonnollisesti tiedän hänen nimensä, henkilötunnuksensa ja kotiosoitteensa koska palkkalistoja suomen lain mukaan säilytetään 10 vuotta.

olen muuten samaa mieltä seuraavan kommentoijan kanssa >>> jos täällä yrittää puhua asiaa ja kysyä muiden KOKEMUKSIA VASTAAVISTA IDIOOTTIMAISUUKSISTA, kunnon ihmiset ei tätä palstaa näytä lukevan, varsinkaan äitienpäivänä...
adios !

Vierailija

Lainaus:

onko ymmärryksessä ongelmia ? naamaa en muista, mutta luonnollisesti tiedän hänen nimensä, henkilötunnuksensa ja kotiosoitteensa koska palkkalistoja suomen lain mukaan säilytetään 10 vuotta.

olen muuten samaa mieltä seuraavan kommentoijan kanssa >>> jos täällä yrittää puhua asiaa ja kysyä muiden KOKEMUKSIA VASTAAVISTA IDIOOTTIMAISUUKSISTA, kunnon ihmiset ei tätä palstaa näytä lukevan, varsinkaan äitienpäivänä...
adios !

Yrittän hyvä että hokasit lähteä valehtelemasta, käyttämäsi kielikään ei sovi 68 vuotiaan käyttämäksi.

Actonia, adios,nippanappa, emaillilla, hähpäti hää minun 30 vuotiaan kakarat käyttää noita sanoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat