Siinä se on!

Vierailija

Keskustelua sopivilla sanoilla, osuvilla ajatuksilla, solidaarisella asenteella!

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskustelua sopivilla sanoilla, osuvilla ajatuksilla, solidaarisella asenteella!

Solidaarinen = uskollinen, yhteistunnetta osoittava. Minusta varsinkin naisten tulisi olla solidaarisia toisiaan kohtaan, aivan maailmanlaajuisesti, olemmehan elämää kantavia, kasvattajia.

Kaunis sana on tämä - solidi

vankka, luja!

Se on kuin puron raikas solina.

Se on kuin rakkauden alkulähde!

Vierailija

Olin eräänä iltana kuuntelemassa Runopihalla "runonlausuntaa". Joskin mielestäni lukijat olivat siinä tehtävässä väärässä paikassa. En jaksanut kuunnella kuin ensimmäisen tunnin. Minusta harvoin on niin, että runon kirjoittaja olisi myös sen oikea lausuja. Oli niin monotonista ja yksitoikkoisen ikävää, arkisen tylsää, että olin nukahtaa kuunnellessani. Mikä sitten olisi runotaidetta? Onhan luokitteluun raaminsa. Kuin myös jokainen kokee itsessään mikä miellyttää, vaikka se ei suurta taidetta olisikaan.

Vierailija

Katsoin ja kuuntelin tuolta jostakin nettimatkan varrelta Aulikki Oksasen lausuntaa omista runoistaan. Pidin kovasti kuulemastani ja näkemästäni, hän osaa. Kiitos !

Vierailija

Jos suinkin mahdollista, runon kirjoittajan tulisi julkisessa tilaisuudessa lausua itse runonsa. On väärin runon henkeä kohtaan antaa niitä muiden lausuttavaksi. Olen kuullut tällaisen runojen riepottelun ja sydämeni repesi.

Vierailija

Kirjoitan runoja,mutta minulta tosiaaan puuttuu  taito runonlausumiseen. Kauniisti kyllä ovat toiset runojani lausuneet, täytyy vaan löytää runosta sen sisällön salaisuus  ja omaksua se itseensä  

SIINÄ SE ON  !    Vallittu  pitkästäaikaa Tangokuningas, joka osaa laulaa

Vierailija

Piti valita tumman vanhemman tangokuninkaan kaveriksi vaalea nuori kuningatar. Lauaahan Erikakin hyvin, mutta kyllä nyt Niina oli lauluissaan paljon parenpi  Varsinkin lauloi aivan upeasti jai niin täysin lauluun eläytyneenä esitti  Jos sielusi löydän Toivon, että Niina Osallistuu ensivuonnakin

Täti Tappurainen

Taidan tulla vanhaksi, häiritsi kuningattarien ja raadissa joidenkin teennäinen tyyli. Onneksi miehet olivat kuningasainetta,   luontevia,  sydämellisiä.

Vierailija

Siinä se on!  Pannukakku, kauniin ruskea, kupruilee joka reunalta ilmavilla, kevyillä  kumpareilla, tuoksuu ja kohta maistuu.  Nami, nami, usko pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanon vain sen, ettei omena kauaksi puusta putoa.

Eeva antoi ja Aatami söi! Siinä se, putosi lähelle ja kauas!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Solidaarinen = uskollinen, yhteistunnetta osoittava. Minusta varsinkin naisten tulisi olla solidaarisia toisiaan kohtaan, aivan maailmanlaajuisesti, olemmehan elämää kantavia, kasvattajia.

Kaunis sana on tämä - solidi

vankka, luja!

Se on kuin puron raikas solina.

Se on kuin rakkauden alkulähde!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat