Kertoisitko, miten sinä löysit elämän Jeesuksessa

Vierailija

Haluaisin kuulla, miten juuri sinä, pääsit alkuun uskon tiellä ja kertoisit myös, mitä usko sinun elämääsi on vaikuttanut.
Nim. Uskon vahvistukseksi

Kommentit (14)

Vierailija

Minut ainakin on kasvatettu uskomaan. Uskoani on kuitenkin vielä vahvistanut sellaiset tapahtumat, joita olen Luojalta pyytänyt tapahtuvaksi, ja hän on tuon toiveen "toteuttanut".

Vierailija

Lainaus:

Haluaisin kuulla, miten juuri sinä, pääsit alkuun uskon tiellä ja kertoisit myös, mitä usko sinun elämääsi on vaikuttanut.
Nim. Uskon vahvistukseksi

Olen aina uskonut Jumalaan. Minutkin on kasvatettu körttiläisessä ilmapiirissä, joten kunnioitus uskonasioihin luotiin jo lapsuudessa. Uskoontuloni kuitenkin syventyi omalla kohdallani, kun kiinnostus Raamatun lukemiseen, ilmeisesti Jumalan johdatuksesta, lisääntyi. En ole luopunut enkä katunut. Suosittelen. Tiina

Vierailija

Minä järkytyin Jumalan etsintä-keskustelussa Mummon ja Mummo70:n opastuksista ja avasin Raamatun. Nyt olen onneton.

Vierailija

Lainaus:

Näitä jeesustelu keskusteluja joka toisen otsikon alla, mistä niitä sikiää

Pyhästä Hengestä.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Näitä jeesustelu keskusteluja joka toisen otsikon alla, mistä niitä sikiää

Pyhästä Hengestä.

Voiko sen paremmin sanoa! Tiina

Vierailija

Olen ehkä syntynyt onnellisten tähtien alla koska sain kokea kuoleman ja nähdä mitä on kuoleman rajan takana.
Sanoisinko, Sitä saa mitä pyytää, jos olet paha saat pahaa.

Vierailija
Malise

Olen ehkä syntynyt onnellisten tähtien alla koska sain kokea kuoleman ja nähdä mitä on kuoleman rajan takana.

Pahoja ihmisiäkin on. Mutta Jeesuksen laumasta irronneet karitsat eivät ole pahoja. Jeesus on salliva paimen. Se on Jumalan työtä.

Vierailija

Malise

Pahoja ihmisiäkin on. Mutta Jeesuksen laumasta irronneet karitsat eivät ole pahoja. Jeesus on salliva paimen. Se on Jumalan työtä.

Hän, Jeesus etsii, lähtee hakemaan sen eksyneen karitsan. Tuo kotiin, takaisin laumaan.

Vierailija

Minä aloin kaipaamaan parempaa sisältöä elämääni. Kun tutustuin Raamattuun, näin kauhukuvia unissani maailman tuhosta.
Rukoilin tosissani, jos Jumala olet kerran olemassa, vastaa minulle. Hän todella vastasi. En voi kertoa täällä miten, koska joku saattaisi tunnistaa minut siitä.
Jumala lähetti kaikki vastaukset Helluntaiseurakuntalaisten myötä. Ajattelin silloin että nehän on pöpejä.

Minun oli kuitenkin sisäinen pakko mennä tutustumaan niihin eri seurakuntiin.
Eräässä Hell. seurakunnassa sisäisesti kolahti. Tämä on minun kotini.
Silti sisäinen taisteluni kesti kauan vielä. Minulla oli vääriä käsityksiä ylistyksestä ja rukouksestakin. Ne selvisi pikkuhiljaa Raamatusta.
Kasteen jälkeen, ja lukemalla paljon uutta testamenttia, sain rauhan sisimpääni.

Nyt olen varma että kun täältä joskus lähden, olen Jumalan luona taivaassa.
En ole täydellinen, mutta yritän kuunnella omantunnon ääntä ja totella sitä.

Vierailija

Malise

Niin - Jeesus sallii ihmisen oman valinnan. Lähteä laumasta, jättää Jeesus tai seurata häntä. Mutta Jeesus on aina johtaja hyvyyteen, ei pahuuteen. Ja on aina vara palata niinkauan kuin on elinpäiviä. Ratkaisun on tapahduttava täällä ajassa, minkä suunnan ottaa. Eksyneitä lampaita Jeesus kutsuu takaisin yhteyteensä tavalla ja toisella. Välillä hän sallii ihmisen kokeilla siipiään, mutta toivoo paluuta. Miksi torjua hyvyys?

Vierailija

Lainaus:

Minä aloin kaipaamaan parempaa sisältöä elämääni. Kun tutustuin Raamattuun, näin kauhukuvia unissani maailman tuhosta.
Rukoilin tosissani, jos Jumala olet kerran olemassa, vastaa minulle. Hän todella vastasi. En voi kertoa täällä miten, koska joku saattaisi tunnistaa minut siitä.
Jumala lähetti kaikki vastaukset Helluntaiseurakuntalaisten myötä. Ajattelin silloin että nehän on pöpejä.

Minun oli kuitenkin sisäinen pakko mennä tutustumaan niihin eri seurakuntiin.
Eräässä Hell. seurakunnassa sisäisesti kolahti. Tämä on minun kotini.
Silti sisäinen taisteluni kesti kauan vielä. Minulla oli vääriä käsityksiä ylistyksestä ja rukouksestakin. Ne selvisi pikkuhiljaa Raamatusta.
Kasteen jälkeen, ja lukemalla paljon uutta testamenttia, sain rauhan sisimpääni.

Nyt olen varma että kun täältä joskus lähden, olen Jumalan luona taivaassa.
En ole täydellinen, mutta yritän kuunnella omantunnon ääntä ja totella sitä.

Jeesus antaa pelastusvarmuuden. Niin minäkin koen.

Vierailija

Tulin aika nuorena uskoon, niinsanotusti uudestisynnyin elävään toivoon ja uskoon Jeesukseen.
Minua puhuttelivat ihmisten vaikeudet ja vastoinkäymiset.
Puhuin niistä erään uskovan miehen kanssa ja sain valoa asioihin jotka minua puhuttelivat.
Hän kysyi kerran että voiko hän muistaa minua rukouksin ja vastasin että joo.
Pian sen jälkeen aloin lukea kristillisiä kirjoja ja Raamattua.
Kerran illalla tuli uskova kylään ja sanoin että voisimmeko rukoilla yhdessä.
Ja niin teimme.
koin kuin iso paino olisi lähtenyt ja tuli sellainen ihmeellinen rauha ja ilo sydämeen.
Ja se on kestänyt kaikki nämä vuosikymmenet vaikka ei elämä aina ole ollut läheskään myötämäkeä. :)

Sitten aikanaan kävin helluntaiseurakunnassa uskovien kasteella koska koin että se on oikein ja Raamatun mukaista tunnustautua sitenkin julkisesti Jeesuksen seuraajaksi ja opetuslapseksi.
Raamattuhan puhuu kasteen haudasta ja vanhan ihmisen sinne laittamisesta.

Nykyään olen pienen helluntaiseurakunnan jäsen ja se on kuin koti, onkin siis, hengellinen kotini joskin minulla on ystäviä ylitse seurakuntarajojen jonka koen rikkaudeksi.

Jumalan Siunausta Sinulle joka etsit kenties uskoa ja mietit tälläisiä elämän kysymyksiä.

Vierailija

Lainaus:

Tulin aika nuorena uskoon, niinsanotusti uudestisynnyin elävään toivoon ja uskoon Jeesukseen.
Minua puhuttelivat ihmisten vaikeudet ja vastoinkäymiset.
Puhuin niistä erään uskovan miehen kanssa ja sain valoa asioihin jotka minua puhuttelivat.
Hän kysyi kerran että voiko hän muistaa minua rukouksin ja vastasin että joo.
Pian sen jälkeen aloin lukea kristillisiä kirjoja ja Raamattua.
Kerran illalla tuli uskova kylään ja sanoin että voisimmeko rukoilla yhdessä.
Ja niin teimme.
koin kuin iso paino olisi lähtenyt ja tuli sellainen ihmeellinen rauha ja ilo sydämeen.
Ja se on kestänyt kaikki nämä vuosikymmenet vaikka ei elämä aina ole ollut läheskään myötämäkeä. :)

Sitten aikanaan kävin helluntaiseurakunnassa uskovien kasteella koska koin että se on oikein ja Raamatun mukaista tunnustautua sitenkin julkisesti Jeesuksen seuraajaksi ja opetuslapseksi.
Raamattuhan puhuu kasteen haudasta ja vanhan ihmisen sinne laittamisesta.

Nykyään olen pienen helluntaiseurakunnan jäsen ja se on kuin koti, onkin siis, hengellinen kotini joskin minulla on ystäviä ylitse seurakuntarajojen jonka koen rikkaudeksi.

Jumalan Siunausta Sinulle joka etsit kenties uskoa ja mietit tälläisiä elämän kysymyksiä.

Sanot, että olet löytänyt kodin helluntaiseurakunnassa. Hengellinen koti on syytä olla, mutta "Jumalan sana ei ole kahlehdittu". Itse koen, että Jumalan seurakunta on vielä hajanainen ja kärsivä seurakunta ympäri maapalloa, mutta kun aika on täysi, kootaan kaikilta ilman suunnilta ihmiset, joka Jeesus on omikseen ottanut. Siunausta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat