Enkeleistä

Vierailija

Oletteko koskaan kohdanneet enkeliä, enkeli-ilmestystä?
Itse en ole mutta olen kuullut Seinäjoen helluntaiseurakunnassa seuraavan todistuksen.

http://www.youtube.com/watch?v=7O7uLP_7iIU

Tosin yhden kerran elämäni vaikeimmassa kohtaa näin valveilla ollessani ison siiven, yli kaksimetrisen ainakin, ainoastaan siiven joka lähinnä muistuttu huuhkajan siipeä. Yksi siipi vain ja sain sisimpään kuin kultaisin kirjaimin sanat: "Selviät tästäkin!"

Olisi mielenkiintoista kuulla ja lukea tälläisistäkin asioista.

Uskon Jumalaan.
ja uskon senkin että Raamattu on totta ja kyllä siellä enkeleistä ja enkelien ilmestymisistäkin kerrotaan. Että he ovat sanansaattajia heille jotka saavat autuuden periä, mm.

Kommentit (4)

Vierailija

Olin alle kouluikäinen kun heräsin aamuyöllä ja sänkyni jalkopäässä seisoi suuri valkoinen enkeli.... en pelästynyt koska minulle oli kerrottu enkeleistä ja kuinka meillä jokaisella on suojelusenkeli. Aamulla kerroin näkemästäni, mutta äidin mielestä olin vain nähnyt unta.... itse kyllä halusin uskoa sen todeksi.

Vierailija

:)

Olen lukenus joskus, en muista kirjan nimeä, niin että enkelit ovat väkeviä voimaltaan ja suurikokoisia.
Itselläni ei ole enkelikokemusta mutta kiinnostaa kyllä lukea toisten mahdollisista kokemuksista.
Tuolla oli toinenkin keskusteluketju enkeleistä.

Vierailija

Nykyään on muitakin enkelijuttuja kuin perinteinen kristinuskon enkelit.
mm reikissä tietääkseni on erivärisiä enkeleitä ja reiki luetaan tavallaan uuspakanuuteen eli new ageen joka on ihan eri asia kuin kristinusko.

Myös varoitetaan eksytyksistä jotka voivat esiintyä valkeuden varusteissa.

Mutta hengelliseen elämään kyllä voi mahdollisesti joskus kuulua näyt ja ilmestykset, siis enkeli-ilmestyksetkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat