kummius?

loukkaantunut puoliso

hei!

Olimme avomieheni kanssa hänen veljensä lapsen kastejuhlassa. Avomieheni pyydettiin yhdeksi kummeista ja hänen lisäkseen oli kaksi pariskuntaa kummeina. He olivat kai avioliitossa olevia pariskuntia. Minua ei pyydetty avomieheni kanssa kummiksi jota ihmettelin..Olemme olleet jo pitkään yhdessä, mutta emme ole naimisissa. Voiko se vaikuttaa?

Kommentit (2)

Kummius niin miksi

En tiedä vaikuttako mutta pohdippa oikein syvällisesti kummiutta,minusta se joutais romukoppaan,Ite oon 4 kummitäti lapset on kohta kaikki 50v lahjoja laitoin koitin muistaa yks oli ulkomailla muut tässä ympärillä ei mitään yheyden ottoja en vois kuvitella käyväni,.Meille kaikille se sanoma on vieras, heidän maailmansa vieras olimme silloin vanhempien kanssa nuoria yhden kummiks tulin vaikka en ollut paikkakunnalla.Toiset sanoo että kun ei kehtaa kieltäytyä ,yks kummi oli oan rippilapsen rippijuhlassa puhelinta näppäili koko ajan mä tuijtoin niin kauan että noosti päänsä ja huomas siinä missä oli.Tää on vain mun mielipide Yks tuli pienokaisen kummiks  vaikka tiesi että on vain hetki kun sulkee ikiuneen oli niin sairas syntyessään perheen 15 laps.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat