Syöpä opetti professorille: Musiikki auttaa kuolemanpelkoon

Professori Timo Honkela kuuli viisikymppisenä sairastavansa pahalaatuista syöpää. Hän on opetellut elämään tämä tiedon kanssa musiikkia kuunnellen.Lue koko juttu

Kommentit (14)

aarnehlokki

Hyvä Timo!

Esität uusia ulottuvuuksia.
Selviytymisestä ei saa epäillä hetkeäkään.

Ihmisen regeneraatiokyky on valtava!

Terveisin Kari

Vierailija

Timon lista on vaikuttava! Ja jaetut kokemukset tärkeitä, voimaa ja toivoa antavia jokaiselle epätietoisuuden kanssa elävälle.Kiitos hienosta artikkelista!

Tuula

KaksiSyöpääSairastanut

Silloin kun syövän saa, ei siinä ole paljon vaihtoehtoja. Kaikkeen pitää osata varautua. Mutta upeaa, kun Timon tilanne on noin hyvä. Toivotaan lisää hyviä vuosia.

Vierailija

Olen rintasyöpä toipilaana ja musiikin avulla selviän yöni. En jää kuuntelemaan solunsalpaajalääkkeen aiheuttamia kipuja. Musiikkia kuuntelen joka päivä laidasta laitaan. Suosittelee kaikille musiikkia kivun lievitykseen. Toki tabletteihinkin joudun hieman turvautumaan.

Forever young

Minä saan rauhan rukouksesta. Olen tavallinen luterilainen. Kolmas syöpäkierros menossa. Rukoilen puolestasi, Timo.

Eeva-Liisa

Mieheni kuoli samaan tautiin (glioblastoma multiforma, otaksun). Hän eli leikkauksesta kolme vuotta. Hän kuunteli taukoamatta musiikkia ja sai siirtä suurta lohtua ja mielenrauhaa. Jokainen päivä oli elämisen arvoinen sekä hänelle että meille omaisille, vaikka leikkaus vei jopa osan kognitiivisista kyvyistä. Olen vaimona kiitollinen jokaisesta päivästä.

Vierailija

Minulta leikattiin aivokasvain 09.En tiedä ketä kiittää,matka jatkuu.

Voimia Timolle.

Esa Tampereelta

Potilaidenoikeudet

Hollannissa ja Kanadassa mm. syöpiä hoidetaan ja parannetaan, kannabiksen kukinnosta puristetulla öljyllä. Ei kai se ainakaan haittaisi, jos kokeilisi. - Kiitos Timo ja paljon toivoa. Pysytään rohkeina.

Päivä kerrallaan

Mahtavia biisivalintoja!

Voimia ja iloa päiviisi, jotka toivottavasti jatkuvat vielä hamaan tulevaisuuteen. Toivoa ei kannata menettää!

Vierailija

1.6. esitettiin Yle 1:llä ohjelma Itse asiassa kuultuna, jossa Timo Honkela kertoi elämästään ja suunnittelemastaan Rauhan koneesta. Mielenkiintoinen keskustelu ja itselleni jäi hyvin positiivinen kuva Timo Honkelasta. Toivottavasti Rauhan kone toteutuu ennen kuin me ihmiset hävitämme maapallomme. Hyvää jatkoa Timolle. 

Vierailija

Syöpään löytyy jo rokote Kanadassa (muunneltu HI-virus joka aktivoituu syövän uusiutuessa). Parantanut ihmiskokeilussa 98% tapauksista. Harmi, että ei rokotteen hankintaan saada ketään projektivetäjäksi.

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat