ET:n omalääkäri Risto Laitila: Melatoniinilla yhteys diabetekseen

ET:n omalääkäri Risto Laitila: Melatoniinilla yhteys diabetekseen

Omalääkäri Risto Laitila rauhoittelee nukahtamislääkkeitä karttavia, mutta muistuttaa tutkimuksesta, josta melatoniinia käyttävien on syytä olla tietoisia.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Vierailija

en tiedä minne tämä kirjoitelma sopisi mutta minä nyt kirjoitan tähän kun en tiedä minne tämän laittaisi niimpä .minulle on lääkäri määrännyt kolestrooli lääkeen nimi atorvastatin orion 10 mg otin sellaisen eilen mutta minulla on haittavaikutuksia siitä , huimaus  en ota.

Vierailija

Samoin, kokeilussa vain 5mg joka toinen päivä, koska tätä miedompi annos, jos voisi käyttää. On vähän huimausta ja lihaskipuja, mutta ei niin paljon kuin isommalla annoksella. Lääkärin mukaan kolesteroli ei laske ruokavaliolla ja sen olen todennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Justiina

Ota vain yhteys lääkäriin, että koetetaan jotain muuta. Mullakin kokeiltiin Simvastatin, Atorvastatin ja Rosuvastatin, lihas- ja jännesäryt pakottivat lopettamaan. Säryt jatkuivat kuukausitolkulla lopettamisten jälkeenkin. Nyt ruokavalio ja Ezetrol , saas nähdä. Säryt lähes loppuneet.

Painajainen

Minulle melatoniini aiheuttaa joka kerta painajaisia ja hirveän huonosti nukutun yön. Eivät sovi minulle. Ja olen kokeillut 3n eri valmistajan. Onneksi harvoin uniongelmia.

Vierailija

Painajainen kirjoitti:
Minulle melatoniini aiheuttaa joka kerta painajaisia ja hirveän huonosti nukutun yön. Eivät sovi minulle. Ja olen kokeillut 3n eri valmistajan. Onneksi harvoin uniongelmia.

Melatoniini on melatoniini ja se ei valmistajasta riipu.

Se ei vaan kaikille sovi.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat