Kommentit (7)

Kiusattu nainen

Lähisuhdeväkivalta on pahinta mitä voi kokea. Olen kokenut sitä sisareltani ja hänen mieleltään. Niin suuri voi olla kateus ulkonäköä kohtaan ja menestymistä. Yksin jäänyt ihminen eronnut pistetään niin ahtaalle että psyyke voi mennä. Pahinta että nämä lähisuhdeväkivaltaiset ovat niin teeskenteleviä hyviä ihmisiä vieraiden silmien edessä. Syyllisenä voidaan pitää tätä kiusattua näistä niin manipoloivia ja sairaita nämä lähimmät voivat olla.lla. Kate

Vierailija

Miten minusta tuo tarina tuntuu hiukan väritetyltä..? En esim. ihan usko, että 11-vuotiaan kukaan ottaisi grilliin töihin, vaikka nyt ikänsä vähän vanhemmaksi valehtelisikin. Jne.

Vierailija

Niin, omnipotessi persoonallisuus kehittyy, kun ei ole ketään, joka kannustaa vaan lapsen pitää itse uskoa itseensä ja kannustaa itseään.Hyljeksimisestä ja pilkasta huolimatta.Kuinka kaunis maailma olisikaan, jos vain rakastetuista kodeista tulevat ihmiset hankkisivat lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten minusta tuo tarina tuntuu hiukan väritetyltä..? En esim. ihan usko, että 11-vuotiaan kukaan ottaisi grilliin töihin, vaikka nyt ikänsä vähän vanhemmaksi valehtelisikin. Jne.

Kaisa on varmaan ollut ikäisekseen fyysisesti kehittynyt ja omnipotenssi.

Olen tavannut 10v  joka näytti 15v ja 16v jota pidin  20v ja itseäni luultiin 21v  15 vuotiaaksi "pikkutytöksi" leteissäni, vaikka olin lähes 170 cm , mutta kylläkin anorektisen laiha.Ja toisaalta kun 22v ystäväni vei minut ravintolaan 16 vuotiaana ei paperitani kysytty, koska ystäväni näytti 16v.Portsari loihe lausumaan :"Jos toi on 22 v niin sinun pitää olla 32!"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenystävälläni alkoivat kuukautiset 10v noin 57 vuotta sitten,  jolloin hän näytti pikku aikuiselta, isoine rintoineen, mutta pituutta ei enää kertynytkään yli 150cm.Kaisa on voinut hyvinkin olla runsasmuotoinen jo 11v.

Pitkä

Minulle ei aikanaan suostuttu myymään lastenlippua elokuviin enää 10-vuotiaana, kun olin niin pitkä ja kehittynyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat